דמיון מודרך הילינג הרצאות וסדנאות רוחניות טיפולים אנרגטים ותהליכי ריפוי מדיטציות ריפוי בהילינג

איזון צ'אקרות

איזון צ'קרות

איזון צ'אקרות יתחיל במודעות עצמית ובהבנה שקושי או בעיה בגוף-נפש נובע מחסימה אנרגטית במערך הצ'אקרות. איזון הצ'אאקרות שאני עושה יכול להתבצע בטיפול נקודתי בשילוב קריסטלים הילינג ותקשור או באמצעות תהליך סנכרון החיים שנועד להביא את הגוף-נפש-רוח לאיזון הצ'אקרות.

מהו איזון צ'אקרות

איזון צ'אקרות עוסק בתהליך איזון אנרגטי של מוקדי האנרגיה בגוף.

מה משמעות המילה צ'אקרה ומה הוא איזון צ'אקרות

צ'אקרה מונח מהשפה ההודית ומגיעה מהשפה הסנסקריט שמתארת מעגלים בגוף האדם, ומשמעותה גלגל בהודית. הצ'אקרות מוגדרות כמרכזי האנרגיה בגוף וישנם נקודות רבות של אנרגיות וערוצי אנרגיה בגופנו אבל ההתייחסות העיקרית המקובלת כיום הנה ל-7 נקודות עיקריות שממוקמות לאורך הגוף ומקבילות לעמוד השידרה.
שמדברים על איזון צ'אקרות מדובר בתהליך אנרגטי שבו מאזנים את האנרגיות בצ'אקרה מסוימת או במספר צ'אקרות או אפילו בכל הצקרות.
הסיבה לאיזון צ'אקרות הוא הדדי ומשמעותו שיש קשר אנרגטי הדדי בין צאקרה לצאקרה וכאשר צ'אקרה חסומה היא גורמת לחסימה בצ'אקרות אחרות וגם לבעיות שמתבטאות ברמה הרגשית והגופנית שלנו שקשורות לצקרות שונות.
הצ'אקרה הנה מרכז עצבי שמקושרת גם לנקודה לימפתית מסוימת בגוף.
הצ'אקרה מתפקדת בשני אופנים: אופן פיזיולוגי ואופן רוחני בעל מודעות משלו.
מאחורי כל צ’אקרה עומד מערך של תפקודים פיזיים, רגשיים ומנטליים שפעילותם נפגעת אם לא נקפיד על איזון צ'אקרות אנרגטי.

מדידת פעילות אנרגטית של הצ'אקרה

המטרה היא לזהות את האנרגיה בכל צ'אקרה על מנת לעשות איזון צ'אקרות שיעזור לפתור בעיות בגוף-נפש שנגרמות עקב חוסר איזון בצקרות.
תפקיד הצ'אקרה לקלוט אנרגיות מהסביבה ולהעבירן לגוף הפיזי, הרוחני והרגשי.
צ'אקרה נמדדת אם היא מאוזנת או לא בכלים רוחניים כגון הילינג או תקשור או קריסטלים .
צאקרה מאוזנת תביא לתפקוד הולם בגוף הפיזי והרוחני, לעומת זאת חוסר איזון יתבטא בעודף או בחוסר אנרגיה בצ'אקרה ,יצור חסימה אנרגטית שתשפיע על הגוף גם מבחינה פיזיולוגית וגם רוחנית.
חוסר האיזון האנרגטי משפיע גם על הקשר בין  הצקרות האחרות בגוף , על מצב הרוח, מימוש עצמי, יכולת לייצר זוגיות מתאימה ,בשלות רגשית לשינוי ועד לבעיות פיזיולוגיות שונות.

חוסר איזון או חסימה בצ'אקרות

אומנם אנחנו לא מושלמים אבל התובנה והמודעות הפנימית שלנו למצבים מסוימים עוזרת לנו להתקדם קדימה ולשחרר חסימות באמצעות איזון צ'אקרות.
חוסר באנרגיה / חסימה אנרגטית בצ'אקרות משתקף בתנועת האנרגיה בצ’אקרה עם כוון או נגד הכוון בצ’אקרה המוביל לזרימה בעיתית של אנרגיה מצ’אקרה אחת לאחרת ולחוסר באנרגיה ולכן נדרש איזון צ'אקרות אנרגטי.
בגופינו ישנם 7 צ’אקרות וחסימה באחת מהצ’אקרות תשפיע על האנרגיה בכל הצ’אקרות ותפגע בפעילות שלהן ולשם כך יש את הטיפול האנרגטי איזון צ'אקרות לשיפור ואיזון זרימת האנרגיה בצ’אקרות.

טיפול בחוסר איזון בצ'אקרות

כאשר אנו נחוש חסימה פיזית רגשית ו/או רוחנית ונהייה מודעים שיכולת רוחנית יכולה לעזור במקרים כאלו הטיפול בחוסר או בעודף אנרגטי בצ'אקרה הוא טיפול אנרגטי משולב בטיפול הילינג, דמיון מדורך, קריסטלים, שיאצו ועוד שיוביל לזיהוי החסימה בצ'אקרה ולאיפוס ולטעינת האנרגיה בצ'אקרה ספציפית ובשאר הצ'אקרות בגוף.
איזון בצ'אקרות נקרא איזון אנרגטי שעוסק ברמת האנרגיה או סוג האנרגיה בגופנו שנקראת ההילה. איזון צ'אקרות אנרגטי הינו מושג טיפולי רוחני הנוגע בכל צ’אקרה וצ’אקרה כאשר המטרה לזהות את הצ’אקרות החסומות לשחרר את החסימה ולהשלים את האנרגיה החסרה וע”י כך ליצור איזון אנרגטי.
איזון צ'אקרות אנרגטי בהילינג מתחיל מצ’אקרת הבסיס עד צ’אקרת הכתר ובודק את רמת האנרגיה בצ’אקרות ומשלים במידת הצורך את האנרגיה החסרה ,או משנה את כוון תנועת האנרגיה לכוון הנכון או מוסיף צבע אנרגטי לצ’אקרה וכל זאת בתהליך מסודר של איזון אנרגטי. הסיבה להתחיל בצ'אקרה הנמוכה הבסיסית ולאזן אותה כלפי מעלה עד צ'אאקרת הכתר.

מערך הצ'אקרות ואיך איזון צקרות משפיע

 את איזון הצ'אקרות אני עושה באמצעות מדיטציה מתוקשרת שבאמצעותה אני מתחברת לנשמת המטופל ומשלבת את אנרגית ההילינג ואת אנרגית הקריסטלים על ידי הנחתם על הצ'אקרות במיקומם בגוף בהתאם לבעיה /חסימה אנרגטית.

צ'אקרה ראשונה צ'אקרת הבסיס  – אדמה

צ'אקרת הבסיס ממוקמת בבסיס עצם הזנב, והבלוטה האחראית הנה בלוטת האדרנל שמחוברת לעמוד השדרה, לשחלות, לאשכים, לפי הטבעת, חלחולת ומערכת הדם.
צ'אקרת הבסיס, צ'אקרת השורש נקראת גם צ'אקרת האדמה בשל העוגן שהיא מספקת לגוף הפיזי כדי שלא יחרף. .

חוסר איזון אנרגטי בצ'אקרת הבסיס יתבטא בקושי ו/או באי יכולת להשתחרר מטראומות, דיכאונות ופחדים, בעיות בפרנסה, חוסר יכולת להשתנות וללמוד דברים חדשים ועוד.
צ'אקרת בסיס מאוזנת אנרגטית מובילה לרצות בשינוי בחיים, ביציבות כלכלית, ביציבות נפשית, בביטחון עצמי ,החלטיות ועוד.

צ'אקרה שנייה צ'אקרת המין – הבטן

צאקרת המין ממוקמת באזור הבטן התחתונה מעל איברי המין ומתחת לטבור. הבלוטה האחראית היא הסקרום מרכז תנועת הגוף.
צ'אקרת המין יחד עם צ'אקרת הבסיס אחראית להישרדות ומימוש הפוריות שהיא הביטוי לנשיות והגבריות ואחראית על ניקוי כל איבר שקשור בנוזל: שתן, מין ,רביה וסירקולציה.
חוסר איזון אנרגטי בצ'אקרת המין יוביל לבעיות בכליות וחוסר פוריות, עכבות מיניות או לחלופין התהוללות מינית. צ'אקרת מין מאוזנת אנרגטית תשפר את היכולת לעשות שינוי בחיים שהוא בסיס המודעות.

צ'אקרה שלישית צ'אקרת מקלעת השמש

צ'אקרת מקלעת השמש ממוקמת באזור הסרעפת והבלוטה שקשורה לצ'אקרת מקלעת השמש שהיא הלבלב. צ'אקרת מקלעת השמש אחראית על שכלתניות, תובנה פנימית, כנות, הכוח הפנימי שלנו, אישיות שלנו-אגו, הנעה עצמית ויצירת שינוי בחיים. החיבור בין הצ'אקרות הראשונה והשנייה מביא לשילוב בין החומר התנועה ליכולת עשייה ומתבטא בצ'אקרת מקלעת השמש ברצון לייצר שינוי.
חוסר איזון אנרגטי בצ'אקרות יגרום לחוסר ביטחון, חוסר רצון וירידה במסוגלות האישית ,תלותיות, רגשי נחיתות ,שתלטנות, כעסים ,בעיות במערכת העיכול, אלרגיות למזון, סכרת, תשישות נפשית ועוד.
צ'אקרת מקלעת השמש מאוזנת תוביל לתחושות בטן נכונות וביכולת להגיע להתפתחות אישית.

צ'אקרה רביעית צ'אקרת הלב

צ'אקרת הלב ממוקמת במרכז החזה( בין הריאות לסרעפת )הבלוטה האחראית על צ'אקרת הבסיס הנה בלוטת התימוס שאחראית על מערכת החיסון. אדם שמח בחלקו מאושר ומסופק יוביל לצ'אקרת הלב מאוזנת.
צ'אקרת הלב מקשרת ומחברת בין הצ'אקרות התחתונות שעוסקות בעולם הפיזי לעליונות שעוסקות ברוחניות.
חוסר איזון בצ'אקרה יתבטא באגואיזם, ברגישות יתר לסביבה, נתינה מוגזמת, ובעיות נשימה.
איזון בצ'אקרת הלב הוא ביכולת לפתוח את צ'אקרת הלב לקבל אהבה ולמתן את רגש הנתינה.

צ'אקרה חמישית צ'אקרת הגרון

צ'אקרת הגרון אחראית ליכולת הביטוי של האדם מול הסביבה, בהגדרת עצמו וצרכיו, חיבור לאמונות ודרכי ההזנה והנשימה .הבלוטה האחראית על צא'קרת הגרון היא בלוטת התריס.
חוסר איזון בצ'אקרת הגרון יתבטא בבעיות גמגום, שמיעה, בעיות בתפקוד בלוטת התריס, התנהגות אלימה, בעיות נשימה, מחלות ריאה, אוזניים ודלקות גרון , אנורקסיה או בולימיה.
איזון צ'אקרת הגרון ישפר את יכולתנו להביע את עצמינו בביטחון ובאמונה הערכה עצמית ויכולת הקשבה.

צ'אקרה שישית צ'אקרת העין השלישית

צ'אקרת העין השלישית אחראית על איזון בין ההיגיון לשכל, בין האמונה, הרוחניות והרגש. צ'אקרת העין השלישית ממוקמת מעל הגבות והבלוטה האחראית על הצ'אקרה היא בלוטת האצטרובל.
חוסר איזון בצא'קרת העין השלישית יתבטא: בכאבי ראש, סחרחורות, בעיות שינה, בעיות ראייה, דיכאון, לקויות למידה וריכוז, בעיות שינה קשיים בהתפתחות רוחנית ועוד.
איזון בצ'אקרת העין השלישית ישפר את היכולת שלנו להביע את עצמינו רוחנית ולפעול לפי אמונותינו ולשלב בין הרוח להגיון.

צ'אקרת שביעית צ'אקרת הכתר

צ'אקרת הכתר אחראית על חיבור לרוחניות ,להדרכות הרוחניות ,מימוש היעוד האישי והארה רוחנית. הצ'אקרה ממוקדת באמצע הקודקוד והבלוטה האחראית היא בלוטת יתרת המוח.
חוסר איזון בצ'אקרת הכתר גורם לבלבול, חוסר מודעות ופחדים.
איזון צ'אקרת הכתר יאפשר לנו להיפתח רוחנית באמצעות טיפול בתקשור עם ההדרכות המלוות

צפו בסרטון על איזון צ'אקרות וטיפול בהילינג

לסיכום איזון צ'אקרות

איזון צ'אקרות יתחיל במודעות עצמית ובהבנה שקושי או בעיה בגוף-נפש נובע מחסימה אנרגטית במערך הצ'אקרות. איזון צ'אקרות שאני עושה יכול להתבצע בטיפול נקודתי בשילוב קריסטלים הילינג ותקשור או באמצעות תהליך סנכרון החיים שנועד להביא את הגוף-נפש-רוח לאיזון הצ'אקרות.
כל האמור לעיל מתייחס רק להיבטים רוחניים אנרגטיים שמספק נדבך נוסף של מבטי על חולי ואינו תחליף לטיפול מקצועי.

רוצים לבצע איזון אנרגטי? חשים חסומים? אני ממליצה בחום לנסות תהליך של איזון צ'אקרות
צרו קשר עוד היום

    כן יש לי שאלה חזרו אלי בבקשה





    אשמח לקבל חדשות ועדכונים

    דפנה ביסמוט
    מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני
    צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין
    להשארת פרטים בוואצפ

    טופס הרשמה למגזין עושים טוב לנשמה

    לימוד שחזור גלגולים

    מכללה רוחנית צומת רוחניות

    אודות הכותב

    דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

    מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
    ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

    השאר תגובה

    אשמח לעזור
    חשים חסומים ?צרו קשר עם דפנה ביסמוט

    יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר