הרצאות וסדנאות רוחניות קורס שחזור גלגולים

קורס תקשור לימוד תקשור מקצועי שלב שני

לימוד תקשור מקצועי שלב שני | תקשור

קורס תקשור – לימוד השלב השני בקורס תקשור מוביל את התלמיד למסע רוחני שמתחיל בפתיחת העין השלישית , בקבלת הגנות שדרושות לכל מתקשר שרוצה ללמוד תקשור מקצועי ,חיבור להדרכות ולעולם הנשמות וכן התלמידים מתלווים למסע בעולם הנשמות וגילוי סודות הנשמה.

לימוד תקשור מקצועי סדנה שנייה מתוך שלוש

קורס תקשור חלק שני

קורס תקשור נלמד במסגרת מכללת צומת רוחניות למעלה מ-17 שנים, קורס התקשור נבנה ושודרג במגוון נושאים/שיטות וכלים שפיתחתי לאורך הזמן ומורכב משלוש רמות של לימוד תקשור שנלמדות ברצף אחת אחר השנייה. שיטת הלימוד שלי שאני מיישמת בקורס התקשור מאפשרות לתלמיד לתקשור להתכונן כבר ברמה הראשונה של קורס התקשור למסע הרוחני שיכשיר אותו למתקשר.

הסדנה הראשונה
בקורס לימוד תקשור הינה סדנת מודעות עצמית קורס תקשור סדנת מודעות. המפגשים בסדנת המודעות חושפים את התלמיד לכלי הבסיסי בקורס התקשור כשהמדיטציה היא אמצעי לחיבור התלמיד למהות הפנימית שלו, לתת המודע ולילד הפנימי שלו ולבסוף חיבור לנשמה הגבוהה שלו.
חשוב לציין שסדנת מודעות עצמית הותאמה לכל אחד ואחת והיא מהווה את האבחון בפועל להתאמתו של התלמיד להכיל את לימודי תקשור בשלבים המתקדמים.

הלימוד בחלק השני
בקורס התקשור חושף את התלמיד לתקשור לעולם הנשמות. שלב זה מהווה מסע רוחני שמתחיל בפתיחת העין השלישית ,בקבלת הגנות שדרושות לכל מתקשר שרוצה ללמוד תקשור מקצועי ,חיבור להדרכות ולעולם הנשמות וכן התלמידים מתלווים למסע בעולם הנשמות וגילוי סודות הנשמה. בסופו של השלב השני בקורס התקשור המתקשר יוצא עם כלים רחבים והבנה מעמיקה על יכולות התקשור המקצועיות. נדרש לו להשלים את החלק השלישי בקורס התקשור שהוא בעצם תרגול מעשי רב לתרגול כל השיטות שנלמדות וילמדו עוד בקורס השלישי של התקשור.

החלק השלישי
בלימוד התקשור מהווה סטאג' מעשי בקורס התקשור שאליו מגיע התלמיד מוכן רגשית ואנרגטית לקבל את הכליים למתקשר. בחלק זה התלמיד לומד שיטות תקשור מתקדמות נוספות ולומד לתקשר מול לקוחות שמגיעים באופן אקראי. התלמיד שהנו מתקשר לעתיד עובר מספר תהליכים של בחינת יכולותיו הרוחניות ויכולת התקשור שלו מול אנשים שמעולם לא פגש וזאת תחת הדרכתי הצמודה. ישנו גם תהליך שלם של פידבק  שלי כמורה ,של התלמיד ושל הלקוח שקיבל את התקשור .

אשמח לשתף אותך בסיפור הבא הקשור לסדנה השנייה בקורס התקשור .

נושא השיעור היה חיבור להגנות.
הסברתי לתלמידי הקבוצה את חשיבותן של הגנות למתקשר, שזו אנרגיה שמתווספת למעגלי האנרגיה שעוטפים את ההילה בעת התקשור .כל תלמיד יחווה הגנות במדיטציה כאנרגיה או בקבלת סימבול .
התלמידים הונחו להיכנס לרוגע ,להניח את קריסטל האמטיסט על העין השלישית (בכל מדיטציה התלמיד מקבל קריסטל שמנחה אותו ועוזרת לו להתפתח רוחנית) ולהקשיב להדרכתי.
בסיום המדיטציה אני בוחנת כל תלמיד מקשיבה ובודקת את התהליך שהוא עבר.

דינה החלה לדבר כשלפתע קולה התרסק בבכי

"סבי עליו השלום עמד בכניסה לשער הלבן כפי שהדרכת אותנו במדיטציה .סבי ז"ל פתח את השער והפיץ עלי אור ענק שחימם אותי ואני חשה את החמימות עד עכשיו.
כשביקשת שנעבור את סף השער להדרכה, ביני לבין סבי ז"ל הייתה ריצפת זכוכית שהבנתי שאם אדרוך עליה אולי אפול למטה ואז שמעתי את קולו המרגיע אומר לי "אל תחששי תתקרבי אלי" והושיט לי את ידיו…תפסתי את כפות ידיו והרגשתי שאני מחזיקה אויר דחוס וחמים…הוא משך אותי אליו והכניס אותי לחלל מדהים. אני לא יכולה לתאר את האווירה הקסומה שהייתה שם"

ושוב דינה החלה לבכות קלות,
"כשביקשת שאזהה את ההגנות שההדרכה נתנה לי ראיתי שהוא מניח על ראשי כובע רחב שוליים. ברגע שהכובע היה מונח על ראשי חשתי שאני מוגנת."
הסברתי לדינה שמעבר לכך שסבה ז"ל שומר ומלווה עליה היא התבקשה במהלך התקשור להגן על הכתר ולבדוק כל מסר שמתקבל.
הלמידה בקורס התקשור מדויקת לכל תלמיד ותלמיד וכמו סיפורה של דינה יש עוד סיפורים רבים של תלמידיי לאורך השנים .

הנושאים והמפגשים שנלמדים בקורס התקשור הם

  • פתיחה ואיזון העין השלישית.
  • מהם הגנות? ואיך לקבלן.
  • חיבור לאנרגיה האישית.
  • מבנה עולם הנשמות.
  • מפגש עם מקור הנשמה.
  • התחברות לבסיס הנשמה בעזרת המדריך ואנרגיות אור וגילוי היעוד.
  • התחברות להוויה הפנימית- חווית המוות כחוויה בונה (בעזרת שיחזור גלגולים)
  • מיהו המדריך האישי? וההתחברות אליו.
  • התחברות לנשמות מדריכות.
  • קלפי תקשור – קבלת מסרים אישיים על הסיבות להגעה לעולם – רמת הנשמה ועוד

רוצים להיות חלק מתלמידי מכללת צומת רוחניות וללמוד בקורס תקשור מקצועי ?

מזמינה אותך למפגש אבחון חינמי של חצי שעה!

לעיון בחלק הראשון של קורס תקשור מודעות עצמית
לעיון בחלק השלישי של קורס תקשור סטאג' המקצועי

להרשמה והשארת פרטים

דפנה ביסמוט
מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני
צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין
להשארת פרטים בוואצפ

טופס הרשמה למגזין עושים טוב לנשמה

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

השאר תגובה

אשמח לעזור

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר