הרצאות וסדנאות רוחניות חלומות חשיבה חיובית

סימבול הסולם בחלומות

מדרגות בחלום

הסולם בחלום משמש כסימבול רוחני שמתאר מגוון אירועים רוחניים כגון חיבור החולם לנשמה הגבוהה,להדרכות המלוות ולדרך הרוחנית שהיא עוברת או עתידה לעבור.

משמעות הסימבול של סולם בחלומות

לכולם מוכר הסיפור התנכי המופלא על יעקב אבינו והחלום שחלם על סולם שבסיסו באדמה וראשו בשמים והתעורר נפעם מהחלום בידיעה שארץ ישראל הובטחה לו על ידי הבורא וקורא למקום "בית-אל" ביתו של האלוהים.

  • מה מסמל סולם בחלום?
  • האם הסולם בחלומות מהווה כלי רוחני?
  • האם הסולם בחלום מסמל על כיוון התקדמות מסוימת בחיי החולם?
  • האם הסולם בחלום כפי שמופיע בחלום יעקב מסמל את החיבור של האדם לבוראו?
  • האם החלום מסמל על תוכניותיו של החולם?

לכל סימבול שמופיע בחלום יש מספר פירושים שמושפעים מהתפאורה של החלום ומצב רוחו של החולם וככה גם לגבי חלומות על סולם. במאמר שלפניכם אביא לפניכם מספר פרשנויות שונות לסימבול הסולם בחלום.

סולם בחלום שמסמל דרך יעוד

ייעודינו הרוחני בחיינו הפיזי נבחר בטרם לידתנו על ידי הנשמה ומורכב מתתי משימות רבות שלא בטוח שנוכל להגשים את כולם.הסולם בחלומות משקף את הדרך למימוש היעוד של החולם. לעיתים הדרך והאמצעים למימוש הייעוד ברורים לחולם אולם ישנם מקרים רבים שחסר מידע שיעזור לנו לממש את ייעודינו. בחלום הבא קיים פער גדול בין מציאות החיים של החולמת לבין היכולת שלה להגשים את היעוד. הסולם בחלום עשוי מקוביות לגו לא יציבות ומעידות על תפיסת עולם ילדותית ואכן החולמת לא מצליחה ונופלת מהסולם בחלום ואף מנסה להדביק את הליגו בחלום על מנת לנסות לעלות שוב על הסולם שהופיע בחלומה.
החלום על הסולם מאבני הלגו מאותת לחולמת לשנות את תפיסת עולמה הלא בוגרת ולבחור באמצעים שיאפשרו לה לממש את ייעודה בחיים

חלום על סולם מאבני לגו

"חלמתי שעליתי על סולם מלגו וכשהגעתי למעלה ממש לקצה הסולם התפרק לחלקים ונפלתי. אמא לילד קטן, תינוק הופיעה ואמרה שהיא רוצה לעזור לי להרכיב את הכל מהתחלה. ואז היא גם לקחה דבק והדביקה"

חלום נוסף על מימוש היעוד הרוחני מסמל שכל אחד צריך לממש את ייעודו לבד כאשר אנשים אחרים לא יכולים להחליף אותו. לכל אחד יש את הבחירות שנשמתו בחרה ובמהלך חייו הוא יאסוף את הכלים למימוש ייעודו.בכל שלב בחייו האדם ימצא את המאמן הרוחני שיוביל אותו למימוש השלב הנוכחי.

המסר בחלום על הסולם והמגדל שתפקידה של האם הוא להדריך ולוות את ביתה אך היא לא יכולה להחליפה ועליה לתת לה לממש את הייעוד באמצעות הכלים שהיא נתנה לה לאורך חייה. בחלום מראים לחולמת שאמנם אין מעקה אך יש סולם .הסולם היא הדרך שעל החולמת לעבור בהדרגה עד שתגיע למימוש היעד שהיא מאוד רוצה להגשים ואל לה להתייאש "ולרדת" .חלום על מגדל וסולם

"הבת שלי חלמה שאני והיא נמצאות במגדל עם המון מדרגות ללא מעקה רק סולם. הבת שלי ניסתה לרדת ואמרתי לה בחלום בואי אני אראה לך והתחלתי לרדת ונפלתי למטה.הבת התעוררה בבהלה"

סולם בחלום כסימבול להדרכה

הסולם כסימבול להדרכה רוחנית מתחבר לחלום יעקוב ולחלומות דומים כבחלום הבא. הסולם בחלום מסמל את החיבור לבורא ולישויות אור שמדריכות את החולם. החולם עולה על הר כדי ללמוד וההר מסמל את לימודי הרוח ופסגת שאיפותיו של החולם. העלייה בסולם בחלום מעידה על היכולת של החולם לעבור את התהליך הרוחני .

חלום על הר וסולם

"חלמתי שעליתי על הר באמצעות סולם ושם ישבה חברה ששמרה לי את המקום והתיישבתי בו .על ההר ישבנו שתינו ולמדנו "

חלום נוסף שבו מתוארת חוויות רוחניות שהחולמת מגדירה אותן כטבעית עבורה ,אולם למרות זאת המסר שהיא מקבלת בחלום הוא ללמוד קורס רוחני שבו היא תגדיר ותעצב כלים הרוחניים שיעזרו לה לממש את היעוד ולחוש ביטחון עימם.

"חלום על גבעה וסולם אני חווה בלאגן לא ברור ואני מטפסת על גבעה אבל זה בעצם סולם טבעי ושאני מסתכלת למטה ללוע הבור אני נחרדת כאילו זה קבר אחים/משרפה בשואה ומתעוררת"

סולם בחלום כסימבול להתקדמות בעבודה

כאשר הסולם מופיע כחלק ממקום העבודה של החולם המסר עבורו שהתקדמותו בעבודה תלויה ביוזמה שלו. בחלום הבא החולמת מתבקשת להביא ללקוחה מוצר שלא קשור לעשייה שלה ומגלה ש"הסולם" בחלום לא יציב והיא מתקנת את הסולם על מנת להביא את המוצר. כלומר החולמת מבינה שכדי להתקדם בעבודה היא צריכה ליזום ולעשות מאמצעים כדי לסיים את השלב הנוכחי כי רק כך היא תצליח להתקדם בעבודה .

חלום על תיקון סולם ועבודה

"חלמתי שאני עובדת בסופר והתפקיד שלי זה לנפח בלונים. הגיעה אישה וחיפשה ריבה והייתי חייבת לעלות על סולם אולם חשתי שהוא רעוע, תיקנתי אותו ועליתי עליו שוב ומצאתי לה 2 צנצנות "

סולם בחלום כסימבול לניסיון לצמוח בחיים

הסולם בחלום הוא גם סימבול לצמיחה והתקדמות בחיים. הרצון להוכיח לאחרים ולהראות שאנו מסוגלים יותר בהרבה מקרים מהווה המניע העיקרי למסע לשינוי.
בחלום הבא אנו חווים את הרצון העז של החולם ליצירת שינוי ואת הסיכון שהוא לוקח על עצמו בדרך הספציפית שלו וכל זאת מתוך רצון לתפוס את עצמו אחרת בעבר. אנו מבינים מהחלום שהסיכון שהחולם לקח הוא בעקבות תהליך של עבודה פנימית על הדימוי העצמי שלו.
ברוב החלומות מתלווים לעלייה בסולם בחלום תיאורים ורגשות שמעידים על חשיבות התהליך ,ועל הפאן  הרגשי בחיי החולם כפי שעלה בחלום במשפט "לא סימפט אותי והוא התבונן בי"

חלום על סולמות גבוהים

"חלמתי שאני נמצאת במקום לא מוכר ויש סולמות לגובה שלא ממשיכים בקו ישר, כלומר סולם שמוביל למקום אחר ותיכף עוד סולם.ליד אחד הסולמות עמד בחור שלמד איתי ביסודי שלא סימפט אותי והוא התבונן בי ורציתי להראות לו שאני יכולה לעלות ולטפס לגובה"

סולם כסימבול לתהליך התפתחות רוחנית

אחד הסמלים בחלומות להתפתחות רוחנית הוא עלייה בסולם תוך כדי מפגש או שיחה עם ישות אור. כל התפאורה מסביב לעליה בסולם בחלום מוסיפה פרטים על אופיו של תהליך הרוח,על המוכנות והבשלות של החולם. בחלום הבא הסולם מגיע עד הירח כלומר לחולמת יש עוד דרך ארוכה ללמוד וזה הזמן להתחיל ללמוד.
חלום על סולם שמגיע לירח "חלמתי שאני הולכת ברחוב לבד ליד הבית שלנו בלילה, אין איש ברחוב. פתאום אני רואה סולם ארוך שמגיע עד הירח, אני מגיעה לסולם ומתחילה לטפס על הסולם עד למעלה".

בחלום הבא החולמת אומנם חוששת לעסוק ברוחניות אבל כן מקבלת אישור לתחום הרוחני באמצעות העלייה על הסולם בחלום. העלייה בסולם מסמלת בחלום את הניתוק מהגשמי והחיבור לעשייה ברוח כריפוי. העלייה בסולם נועדה שהחולמת תזהה את ההדרכה שלה ואת הדרך חזרה לגשמי"

חלום על סולם ודמות

"חלמתי שאני מטפסת על סולם גבוה כשלפתע אני פוגשת דמות שאני לא מכירה. הדמות אוחזת בידי ואנחנו מרחפות ומסביבי מרחפות ישויות צבעוניות. בשלב כלשהו אני מבקשת לחזור ואני מוצאת את עצמי עומדת בכניסה לבית שלי והסולם בצד ובמציאות התחלתי לקבל אנשים לטיפול רוחני"

לסיכום

הסולם בחלום משמש כסימבול רוחני שמתאר מגוון אירועים רוחניים כגון חיבור החולם לנשמה הגבוהה,להדרכות המלוות ולדרך הרוחנית שהחולם עובר או עתיד לעבור.

חלמתם חלום על סולם או טיפוס על סולם ולא מצאתם אותו במאמר?
לחצו למעבר ל- פורום חלומות באתר וכתבו את החלום שלכם על סולם בחלום

רוצים ליצור קשר אישי עמי

    כן יש לי שאלה חזרו אלי בבקשה





    אשמח לקבל חדשות ועדכונים

    אהבתם את המאמר בבקשה פרגנו קצת בפייסבוק עשו לייק קטן בפייסבוק תודה
    אני משקיעה ימים ולילות להנגיש לכם את המידע ולייק קטן יכול לתת לי דחיפה

    דפנה ביסמוט
    מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני
    צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין

    לחצו לרכישת ספרי מוארת דרך האור
    לחצו להצטרף לקהילת מוארת בפייסבוק

    באהבה

    דפנה ביסמוט

     

    אודות הכותב

    דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

    מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
    ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

    תגובה אחת

    השאר תגובה

    אשמח לעזור

    יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר