הרצאות וסדנאות רוחניות חלומות מודעות עצמית תקשור

בשלות ללמידה רוחנית לקורס תקשור

קשר להדרכות הרוחניות

בשלות רוחנית ללימוד תקשור מגיע בחלומות על המדריך הרוחני,מסעות אסטראלים ,בתחושות אינטואיטיביות,וביכולת לקבל מסרים

מסרים לבשלות ללמידת תקשור מההדרכות הרוחניות

המדריך הרוחני הינו אנרגיה מלווה לנשמה מרגע הלידה ועד חזרתה לעולם הנשמות ,והוא חלק מהאנרגיה שלנו לכן הוא במחשבותינו. למידה רוחנית היא חלק מיעדי החיבור להדרכה הרוחנית הנועד ללמד את נשמת התלמיד להתנתק מגופו על מנת לקבל את המסרים המתוקשרים,והאנרגיה לריפוי. החיבור להדרכה הרוחנית משתקף תחילה לפעמים בחלימה, כפי שיוצג בהמשך,המסמל קבלת אישור ללמידה רוחנית ובהמשך כאנרגיה שמנחה ומכוונת את המתקשר או המטפל ההוליסטי.

להלן  מס' מסרים שונים בנושא ההדרכה הרוחנית בחלום:

מסר שלימוד התקשור הוא אינו הייעוד

תלמידה שביקשה ללמוד תקשור קיבלה מסר בחלום שזה לא ייעודה.

"היא חלמה שהיא גונבת רכב עם כנפיים על מנת לעוף לשמים למרות שהיא מודעת למעשה האסור. במהלך המעוף בחלום היא התנגשה בחפץ והתרסקה על האדמה".

במהלך קורס המבוא לתקשור אני מסוגלת לאבחן האם התלמיד מוכן רגשית ורוחנית ללמוד תקשור. לפעמים אני מפנה ללימודים הוליסטיים אחרים כי התקשור הוא לא יעודה של נשמתו.

מסרים שאנו מוכנים ללמוד תקשור

כאשר אנחנו בשלים ללמוד את תורת מיומנות התקשור החלומות שלנו יהיו עוצמתיים והסימנים לכך ישתקפו בחלומות:

  • נחווה מסעות אסטראלים.
  • נחוש לעייתים שאנו מנותקים מהסביבה.
  • נחוש התנתקויות רבות שבאות לידי ביטוי בתחושה של ריחוף, חוסר מיקוד, עייפות .
  • נחוש תחושות של מעוף, ננסה לתקשר .
  • נקבל מיידעים מעולם הנשמות.

כל אלו מהווים את התדרים שנגיע אליהם בהמשך במהלך קבלת מיומנות התקשור בקורס התקשור. החלום הבא מדגיש שלחולמת יש יכולות רוחניות – היא מסוגלת להתנתק מהפיזי ולעלות לעולם הנשמות. האור החזק בחלום והאנשים המעטים בחדר הם המפגש שחוותה נשמתה במהלך ההתנקות מהגוף. האור הוא האנרגיה השולטת במקום שאליו הגיעה נשמתה והאנשים הם נשמות. החולמת חווה לראשונה תקשור עם נשמות ונתקפת בהתקף חרדה וקושי להכיל את פערי התדרים. הבגדים בחלום מסמלים את האנרגיה שעוטפת את הגוף הפיזי ההילה. במהלך הלמידה והקניית הכלים למיומנות התקשור ההילה משתנה ומקבלת אנרגיות אחרות שעוזרות במהלך התקשור.

"חלמתי שאני נמצאת בחדר גדול ומואר מאוד ויש בו אנשים מעטים שאני לא מכירה בחיי. בחדר יש ערמות בגדיםשאנחנו ממיינים. פתאום אני מבינה שאני בעולם הבא ומייד חושבת שאחסר לאחותי הגדולה והנשימות שלי מתחילות להיות כבדות ואני חשה שאני בהתקף חרדה ופונה ומספרת לאחת הנשים מסביבי. היא מחבקת אותי ואז התעוררתי מבועתת ולקח לי כמה דקות טובות לחזור לעצמי"

מקרה נוסף של חולמת שלא מצליחה להתנתק מחוויות החלום וחווה את החלום כמציאות .מצב זה מתרחש מאחר והחולמת חוסמת את יכולת התקשור מתוך פחד.

"אני חולמת על דמויות או חיות שנראות לי אֲמִיתִיּוֹת. אני קמה בביטחון ומנסה להסביר לבן זוגי שהם אמיתיים ושיראה אותם כפי שאני רואה אך לשווא .זה חוזר על עצמו שוב ושוב – מה המשמעות והמסר של החלום"

ההסבר למסרים אלו בחלום משתנה מתלמיד לתלמיד ,מתלמיד שסיים ללמוד תקשור למי שמיועד ללמוד תקשור. מי שלמד את מיומנות התקשור החוויה בחלום מסמלת עבורו שהוא שינה תדר ועליו ללמוד להסתגל לשינוי באמצעות סנכרון ואיזון האנרגיה שלו,ולמי שעדין לא למד תקשור המסר שעליו ללמוד לקבל את הכלי לתקשור .

לכולנו יש מעין מצפן אישי, חוש שישי , אינטואיציה, קול פנימי ושמות נוספים ליכולת שלנו להחליט נכון ועלינו להיות מוכוונים לכלי הנכון.
המסר בחלום בהמשך שעל החולמת לסמוך על האינטואיציה שלה ולא על "כלים חיצוניים" שיכול להיות גם חבר/יועץ .
החלום מסמל לה ששימוש בגורם חיצוני שמנחה ומנווט אותה בדרכה בחיים מטעה אותה בפועל ועל כן עדיף שתקשיב לעצמה ורק כך תצליח לנווט בחייה בהצלחה.

"גרה בצפון וחלמתי בלילה שאני נוהגת לאירוע בדרום ובסיומו לא הצלחתי למצוא את הדרך הביתה. חלמתי שהווייז מנווט אותי דרך דרכי עפר שלא סלול בהם כביש ובסוף מגיעה למקום מוכר שנראה כמו טבריה, אין לי מושג איך הגעתי לשם. חלמתי שאפילו הווייז לא מצליח לכוון אותי בחזרה הביתה לקריות. בדרך חזרה היה שמש, יום מאוד מואר וראיתי את הים והדקלים שבחוף שהיה בטבריה"

רוצים לשתף בחוויותיכם ?

תוכלו לשתפם ב: ל- פורום חלומות  או פורום תקשור באתר פרפרים המרחב הרוחני

דפנה ביסמוט  מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני

צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין

 

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

השאר תגובה

אשמח לעזור

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר