חלומות טיפול קריסטלים טיפולים אנרגטים ותהליכי ריפוי כללי

חלומות על פלאי אבני קריסטלים

ביקור במוזיאון הקריסטלים

פירוש חלומות על אבני קריסטלים

תעצמו עיניים ותנסו לדמיין קריסטל מה הנכם חשים?  

לאורך השנים נתקלתי בחלומות רבים על קריסטלים כגון חלומות על איבוד אבן קריסטל,
על קבלת אבן קריסטל בחלום ,שבירה אבן הקריסטל בחלום, על מציאת קריסטלים  וחיפוש וגילוי יבשת האבודה האטלנטיס בחלום ועוד.

החיבור שלי לאבני הקריסטלים משמש אותי בכל שיטות הריפוי והקורסים כאשר אבני הקריסטלים הינם ערוץ אנרגטי חשוב בטיפולים רוחניים אנרגטיים שונים במדיטציות ,בהילינג ,שחזור גלגולים ועוד.
מהן הסיבות ו/או המסרים שמתקבלים בחלומות להופעת קריסטלים בחלומות?
האם יש משמעות להופעת קריסטל אמטיסט או לאפיס בחלומות ?
האם הסיבה קשורה לכך שהחולם מכיר את הקריסטל או שהוא צריך להתחבר אליו ?
על שאלות אלו ואחרות אתייחס במאמר.

מספר סוגי אבני הקריסטלים הקיימים בעולם הנו עצום החל מאבני חן יקרות כטופז אודם וספיר וכלה בקריסטלים כקוורץ, אגת, רוז קוורץ, מלכית ועוד.
בעולם הרוחני מתייחסים בטיפולים הרוחניים לתכונות אבני קריסטלים להיבט הכימי ,האנרגטי והרוחני שלהם.
כל אבן קריסטל תכיל הרכב מינרלים שונה שנהוג לקשרם בטיפולים הרוחניים לחסך כימי/אנרגטי של האדם שנעזר באבן הקריסטל  הן באמצעות ענידה כתכשיט או כאמצעי אחר.
בהיבט הרוחני אנרגטי ,שבו אני מטפלת ,מחלקים את אבני הקריסטלים השונים למזלות, לקבוצות צבעים שונות, לאזורי צ'קרה שונים בגוף, לאיברים שונים בגוף האדם, לתכונות שונות של האדם, וחלוקה למצבי רגש וכדומה.
בהיבט הרגשי רוחני אנו נבחר את הקריסטל מתוך צורך רגשי כאשר ענידת הקריסטל או השימוש בו מייצר השלמה אנרגטית לחסכים רגשיים שלנו.
ההסבר הרוחני לכך הוא שההשלמה האנרגטית שאנו מקבלים מאבני הקריסטלים מקורה בזיכרון שאבן הקריסטל נושאת עמה מעידנים קדומים.
השימוש הרוחני והאנרגטי המקובל באבני הקריסטל הוא לסייע ולהקל בבעיות גוף ונפש.
כמתקשרת ומטפלת רוחנית אני משלבת את אבני הקריסטל בתהליך הריפוי הרוחני האנרגטי כאשר הם מונחים על גוף המטופל במערכי קריסטל שונים פשוטים ומורכבים בהתאם לאופי הרוחני הרגשי הפיזי הנדרש של המטופל.
באמצעות הטיפולים הרוחניים עם אבני הקריסטלים אני מתרגמת את אנרגיית הריפוי שעוברת למטופל בזמן הטיפול גם למסרים בתקשור.
אנרגיית הקריסטל משתלבת היטב במערכי האנרגיה בגוף המטופל מנקה אנרגטית , מטעינה ומחדשת אנרגיות במרכזי האנרגיה (הצ'קרות – קיימות 7 מרכזי אנרגיה ) במקומות שבהן חסרה אנרגיה.

לעיתים, לקוחות שרכשו קריסטל התקשרו וסיפרו שהקריסטל נשבר או שאבד הן באופן מידיי מבלי שנעשה בה שימוש או לאחר תקופת מה. ההסבר הרוחני לשבירת קריסטל או אובדנו נעוץ בקשר הרוחני שבין אנרגיית הקריסטל לאנרגיית האדם. יצירת הקשר בין אנרגיות האדם לקריסטל,הינה תחלופה אנרגטית מאנרגית הקריסטל לאנרגיית הגוף נפש האדם שמשפיעה על האדם וגם על הקריסטל שהתוצאות שלהם היא שבירה או אובדן הקריסטל.
לאחר שהחיבור בין אנרגיות הקריסטל לאנרגיית האדם התקבל והושלם בגוף נפש כל אנרגיה שהיא מעבר לנדרש מיותרת ולא יעילה לנו ולכן הקריסטל נשברת או נעלמת כדי למנוע שימוש מעבר לנדרש.

לעיתים שבירת אבן הקריסטל מתרחשת גם במהלך טיפול אנרגטי שאני מבצעת והסיבה לכך שאנרגיית הקריסטל סיימה את תפקידה וכרגע אין ביכולתה להשפיע במהלכי הטיפול.
במקרים של שבירת קריסטל אני מטמינה את הקריסטל באדמה ובכך מחדשת את האנרגיה שלה ולא זורקת .בהמשך ניתן להוציא את הקריסטל מהאדמה לשטוף אותה ולהשתמש בה שוב לאחר שצברה את האנרגיות הדרושות לה מהאדמה .
החלומות שליקטתי עבורכם נרשמו בפורומי החלומות שאני מנהלת כבר שנים רבות וקשורים לאבני קריסטלים ולשימוש בהם.

שבירת/אובדן אבן קריסטל בחלום

חלומות על שבירה או אובדן אבני קריסטלים מסמלים לחולם שהשימוש באבן הקריסטל הסתיים . יש להתייחס לתכונות אבן הקריסטל ושייכותה לאחת הצ'קרות לדוגמא הרוז קוורץ שהינה אבן קריסטל ורודה ששייכת לצ'קרת הלב אובדן/שבירה יעידו שהחולם מיצה את הנתינה לאדם מסויים.

חלום שאין לחולם במציאות קריסטלים
לעיתים החלומות על אבני קריסטלים מופיעים דווקא שאין לחולם במציאות קריסטלים אולם בזמן החלום הוא מקבל ו/או מרגיש שנעשה לו טיפול אנרגטי באמצעות קריסטלים. חלומות אלו לעיתים מסמלים שעל החולם לרכוש את אבן הקריסטל שהופיעה בחלום.
חלום על שבירת הקריסטל-  

"חלמתי שנשבר החלק העליון בקריסטל הלמוריאני הגדול והיפה שלי. ידעתי והבנתי שמזה זמן רב זה הקריסטל היה אמור להישבר אולם החלק שנשבר לא פגם כלל בגודל הקריסטל והוא נשאר כפי שהיה."
פרוש החלום על קריסטל שנשבר – 

החלום מתייחס לתהליכים אנרגטיים שמתחרשים בגוף נפש החולם כתוצאה מהקשר עם אבן הקריסטל. שבירת אבן הקריסטל בחלום מסמלת על תהליך פנימי ולא חיצוני, של החולם שיוביל שישפיע גם על סביבתה הקרובה .

שבירת/אובדן אבן קריסטל שאין לחולם במציאות

במידה ולחולם אין אבן קריסטל/ים במציאות ובחלום הקריסטל הולך לאיבוד /נשבר המסר לחולם שעליו להיות מודע שזמן נוכחות הקריסטל יהיה קצר.
חלום על קריסטל האמטיסט שנחלקת לשניים.

"חלמתי על קריסטל האמטיסט שרציתי לקנות כחלק מתהליך הרוחני שאני עוברת. בחלום ראיתי אותה נחלקת לשני חלקים שווים ומכל חלק יצא אור סגלגל לבן שנכנס בתוכי"

פרוש החלום על חלוקת אבן קריסטל

חלוקת קריסטל בחלומות של קריסטל האמטיסט הסגולה משמשת ברוב המקרים להתמודדות עם התמכרויות שונות, לטיפול בכאבי ראש ולפתיחת העין השלישית.
החולמת מתארת את הצורך לרכוש את הקריסטל האמטיסט כחלק מהתהליך הרוחני שהיא תעבור לשם פתיחת העין השלישית שלה באמצעות הקריסטל.
שבירת הקריסטל לשני חלקים מתארת את שני השלבים לפני ואחרי פתיחת העין השלישית והריפוי באמצעות האור הסגלגל.

חלום על התנפצות ושבירת הקריסטל   
"חלמתי על קריסטל הרודונייט שקיים ברשותי. הרודונייט התנפצה לחתיכות בחלום (אבן שכמעט ולא השתמשתי בה( . מאחר שאני מבינה את המשמעות של התנפצות קריסטל קמתי לחוצה מהחלום"

פרוש חלום על התנפצות ושבירת הקריסטל  
קריסטל הרודונייט נקשרת לזוגיות ולתאום ציפיות בין בני הזוג ביחסים הזוגיים. התנפצות אבן הקריסטל לחתיכות בחלום מסמלת לחולמת את תוצאת אי השימוש בקריסטל שהפכה לאבן לא יעילה ולכן היא התרסקה בחלום .ההתנפצות הקריסטל באה לומר לחולמת שאין טעם להחזיקו יותר כי אין בו שימוש,והתפוצצות מרמזת על פספוס קשר זוגי

חלום על שבירת קריסטל לאחר שימוש

"בחלום ראיתי אישה עם כיסוי ראש מציעה לי לרכוש תליון ענק כתום בוהק ואומרת לי שקוראים לקריסטל ג´ספר. במציאות אני לא מכירה את הקריסטל ולא את האישה.בחלום אני מחזיקה את קריסטל הג´ספר ומרגישה שהיא מטעינה את הגוף שלי עד הכתפיים, ואז היא פשוט נשברת לי בידיים לשתיים. אני חווה חום גדול בבטן ואמרת לאשה שהקריסטל נשברה לי"

פרוש חלום על שבירת קריסטל לאחר שימוש 

קריסטל שנשבר לאחר שימוש בחלומות מסמל לחולמת שהיא צריכה לשאת את הקריסטל עליה.
הגספ'ר הוא אחד מאבני החושן שענד הכהן. הג'ספר נקרא בתנ"ך יפשה ושייך לשבט בנימין. הקריסטל מטפל באיזון גוף ונפש ומקל על מצבי לחץ.
קריסטל הג'ספר עוזר בעיכול המציאות לעליית הביטחון והשמחה ולפוריות.
כאשר קריסטל הג'ספר נשבר בחלום לאחר שימוש הדבר מסמל לחולמת על הצורם שלה לספוג את הקריסטל עד לשלב שבו היא לא תזדקק לו יותר .

חלומות על טיהור קריסטלים

תהליך טיהור הקריסטל נועד לנקות את האנרגיה שהקריסטל ספג לאחר השימוש בו.
עודף של אנרגיה שנספגת בקריסטל עלול לגרום לשבר הקריסטל,ויש מספר דרכים לטיהור הקריסטל:
בשטיפה במים – יש לדעת לפני השטיפה במים אם מותר מאחר ויש קריסטלים מסוימים שנמסים במים ולכן השטיפה אינה מתאימה להם.
הנחת הקריסטלים בשמש  או מול הירח – אנרגיית השמש והירח ינקו את הקריסטל ויטעינו  אותו מחדש.
בקבירת הקריסטל באדמה – החזרת הקריסטל לאדמה מנקה ומטעינה ומסנכרנת מחדש כאילו יצא עכשיו מבטן האדמה
הנחתו במושבת קוורץ מנקה ומטעינה אותו מחדש.

חלום על טיהור קריסטל במים

 "חלמתי שאני מחזיקה קריסטל אפורה צרה וארוכה ושוטפת אותה במים. כולם שואלים אותי מה את עושה?ואני פשוט ממשיכה עם השטיפה"

פרוש חלום על טיהור קריסטל במים החלום מסמל את הצורך של החולמת לטהר את הקריסטלים שבהם היא משתמשת .

חלום על קערת הקריסטלים

 "בחלום אני רואה קערת קריסטלים מונחת מתחת לכדור שמש גדול. הקרניים של השמש עוברות בתוך הקריסטלים ומורידה מהם צבע. לאחר מכן אני רואה את הקריסטלים מבריקים מאור"

פרוש חלום על קערת הקריסטלים 

החלום מתאר את תהליך הניקוי האנרגטי של הקריסטל באמצעות השמש. אנרגית השמש מטעינה מחדש ומנקה את האנרגיות שהקריסטל ספג כשלאחר מכן ניתן לחזור השתמש בו שוב לריפוי.

לסיכום

המאמר עסק בעולם הקריסטלים ובהמלצות כיצד להשתמש בהם מתוך הופעתם בחלומות .אשמח לקרוא על חלומותיכם על קריסטלים בפורום החלומות שלי.

 

מזמינה אותך למאמר המקיף על אבני קריסטלים https://bit.ly/2JRTNqQ

לחצו לרכישת קריסטלים באתר מתנות לנשמה.

דפנה ביסמוט
מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני
צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין
להשארת פרטים בוואצפ

טופס הרשמה למגזין עושים טוב לנשמה

לימוד שחזור גלגולים

מכללה רוחנית צומת רוחניות

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

השאר תגובה

אשמח לעזור
ליצירת קשר עם דפנה ביסמוט

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר