להבה תאומה היא נשמה שהתפצלה לשתי נשמות ל-2 אנשים שונים בעת יציאתה ממקור הנשמה .שתי נשמות אלו באו לגלגול כדי להתאחד זה עם זה

סיפורם של להבות תאומות

פגישת תקשור שהובילה לסיפור מדהים של זיווה על המושג להבה תאומה.

מהי התופעה הרוחנית "להבה תאומה"?

זוהי נשמה ממקור נשמה שמתפצלת לשתי נשמות ל-2 אנשים שונים בעת יציאתה ממקור הנשמה – לתופעה רוחנית זו קרואים "להבה תאומה". הקשר בין שני חצאי הנשמה של "להבה התאומה" בעולמנו הוא קשר רוחני עוצמתי שגורם למשברים לא פשוטים בחיים. נשמות אלו דומות באנרגיה ובשיעורים שלהן ומשתייכות לקבוצת נשמות אחת שנקראת קבוצת נשמות תאומות.
מרבית הלהבות התאומות יעסקו בתחום הרוחני ויפגשו בזמן המתאים לנשמה לשם צמיחה רוחנית משותפת. להבות התאומות מודעות שהגלגול הנוכחי הוא האחרון שלהן שבו תיסגר הקרמה בניהן על מנת לקדם את מקור נשמתן ליעדו האנרגטי. ניתן לטפל בלהבות תאומות באמצעות תקשור.

זיווה הגיעה אלי כדי להבין את טיב הקשר הקרמתי עם איתן והאם ניתן לטפל בזה?

אני מנסה לפענח את טיב הקשר שלי עם איתן?התחילה זיוה לתאר את ההיכרות שלה עם איתן.

כשהכרנו שנינו היינו נשואים ואני הייתי כבר בהריון ועם הזמן הפכנו לקבוצת חברים שאיתם למדתי לתואר.אני זוכרת שבחודש הרביעי להריוני כשהבטן התחילה לבצבץ, איתן וחני אשתו ליטפו לי את הבטן בחביבות כשלפתע ידו של איתן התרוממה בבהלה ואילו אני חשתי זרם חשמל בבטן. הבטנו זה בזה וחשנו שמשהו מיוחד לא מוגדר קרה בנינו. עד לרגע ההוא לא היה קשר רגשי כלשהו בין איתן לביני.

למחרת איתן שאל אותי אם גם אני חשתי משהו מוזר ועניתי לו בכנות שכן.

זיווה התחילה לבכות, אני מכירה את בעלי מגיל 16 מהתיכון ונשואה לו כעשר שנים. בעלי הוא אהבת חיי ולכן אני לא מבינה את התחושה המוזרה שאני חשה לאיתן שנמשכה לאורך השנים מאז המקרה ההוא. התחושה התחזקה במיוחד לאחר שפגשתי אותו שוב במקרה. אני מבינה שזוהי אהבה שונה מאהבתי לבעלי, תחושה ברמה שונה ממה שחשתי עד לרגע ההוא.

זיווה ספרי מה קרה מאז המקרה ואת הפגישה שלך איתו?

לפני כחודש בעת שחזרתי מעבודתי בתל אביב פגשתי את איתן במקרה ברכבת. הוא עלה באחת התחנות ראה אותי והתיישב לידי. התחלנו לדבר והוא סיפר שהוא גרוש אבל הוא לעולם לא שכח אותי מאז אותו  ה"מקרה". הוא יודע שאני עדיין נשואה באושר עם 2 ילדים. לשאלתי איך הוא יודע פרטים עלי הוא הסביר שהוא עוקב בפייסבוק אחרי.
מאז הפגישה המקרית אני לא מצליחה להתנתק ממנו, אני חושבת עליו הרבה ,אנחנו גם בקשר כל הזמן ויש משיכה ממגנטת בנינו מבלי ליצור מגע גופני כלשהו.
אזרתי אומץ לבוא אלייך רק לאחר שסיפרתי את כל הסיפור לבעלי ואני רוצה לגלות האם זהו קשר קרמתי ומה משמעותו ואיך מתנהלים בחיי היום יום עם קשר כזה? אני לא מוכנה לאבד את בעלי אהבת חיי בשביל אף אחד גם בשביל איתן.
זיוה נשמעה לי מאוד מיואשת אבל הייתי מודעת למקרים דומים של "להבה תאומה" וידעתי שניתן לעזור לה.

האור בחדר החל לרצד שהמסרים התחילו להתקבל.
זיווה חשוב שתביני שבעלך כיום הוא זיווג משמיים עבורך. לעומת זאת את ואיתן שייכים לקבוצת נשמות מיוחדת שנקראת "להבה תאומה". זיווג משמים הוא קשר רוחני עוצמתי יותר מלהבה תאומה לכן הוא קודם אליו. האהבה שלכם היא "אהבת נשמה" וסביר להניח שחייתם כזוג במספר גלגולים קודמים,כשבגלגול הנוכחי את אמורה לסגור את הקרמה מול איתן. מצד אחד עם בעלך כי אתם זיווג משמיים ומצד שני את עם איתן כלהבה תאומה. סגירת הקשר עם איתן תלויה ביכולת של שניכם להפנים את אהבת הנשמה ולהתעצם יחדיו רוחנית.

יש להבות תאומות שיכולות להתנהל כזוג ?שאלה זיוה

לכל נשמה יש 7 זווגים. רבים בוחרים בלהבה התאומה שלהן לחיי זוגיות ברגע שהם נפגשים. התיקון הקרמתי שלכם הוא ללמוד להכיל את אנרגית האהבה מבלי לפגוע בזיווג עם בעלך ואת זאת תוכלו לעשות באמצעות התפתחות רוחנית של שניכם כי רק כך תוכלו להשלים אנרגטית אחד את השני

הזכרת אהבת נשמה מה המשמעות שלה?

אהבת נשמה היא אנרגיה רוחנית שמקורה במקור הנשמה המשותף שלך ושל לאיתן. כל נשמה שייכת למקור נשמה שמכיל נשמות בעלות זהות אנרגטית ושותפות בשיעורים קרמתיים ובייעודים. לדוגמה ייעוד משותף הנו שימוש באנרגיית אהבת נשמה לסגירת מקור הנשמה.(שחלק מהנשמות מתקיימות בהווה וחלק נשמות שחזרו לעולם הנשמות).

זיוה נכנסה לדבריי, מה יקרה אם לא נצליח?איך נוכל להביע אהבה ללא מגע וחיים משותפים?

את ואיתן חשים חוסר באנרגיית אהבת נשמה. מגע גופני או חיים משותפים אינם הפתרון לחלל האנרגטי שאתם חשים בחסרונו כפי שציינתי רק התפתחות רוחנית תוכל להעצים את הנשמות שלכן. להבות תאומות צריכות להתפתח ביחד רוחנית על מנת שהתיקון האנרגטי יגיע משני חלקי הנשמה ואהבת הנשמה תסייע לתהליך. ברגע שתחוו התפתחות הרוחנית תוכלו לדעת את הייעוד המשותף.
התעלמות מהצורך להתפתחות רוחנית והייעוד הרוחני המשותף תוביל תחילה לתחושת אהבה עצומה ורצון עז להיות ביחד ואז תחושה ורצון לברוח מהקשר הזוגי, ושוב רדיפה הדדית . תהליך של פחד תמידי מניתוק הקשר הזוגי שאכן מוביל לניתוק הקשר ושוב חידוש הקשר וכך חוזר חלילה.
זוגות רבים שאינם מקדישים מספיק מקום להתפתחות הרוחנית מתאחדים וחיים יחד בגלל המשיכה החזקה ביניהם אבל זוהי טעות שמובילה לתלות הרסנית ולרעב גופני לא מסופק. מצב זה יוביל לסבל ולניתוקים בקשר הזוגי שוב ושוב כפי שההסברתי לך.
לעומת זאת אם תקדישו מרחב להתפתחות הרוחנית שלכם ולתיקון המשותף שלכם הדבר יוביל לאנרגיה שתוקרן למקור הנשמה שתסייע לו להגיע ליעדו האנרגטי.

האם יש מקרים שהקשר לא מתממש ובהלה קלה התגנבה לקולה?

חוסר מודעות לקשר יוביל לסבל ולייאוש של כל אחד ממכם בגלל חוסר מימוש היעוד המשותף ולכן מי שלא מצליח לממש את היעוד המשותף יפגש שוב בגלגול חיים אחר.

אז מה אני אמורה לצפות לו? אמרה זיוה בייאוש

אני חשה שכיום עדיין יש בניכם פערים גדולים. לכן אני מציעה שבשלב זה את ואיתן תצטרכו להמשיך כל אחד בדרכו הרוחנית עד אשר תגיעו לשלב שבו תוכלו להשלים את היעוד המשותף.

אם בעלך אוהב אותך את תסבירי לו והוא יבין את משמעותה של אהבת נשמה והאנרגיה העתיקה שמלווה אותך ואת איתן מגלגולים קודמים. התהליך ששתי הלהבות התאומות יעברו יתקיים בלמידה רוחנית לתקשור ככלי לריפוי ,תיקון הקרמה שלהן מגלגולים קודמים ושימוש באנרגיית אהבת נשמה בתהליכי ריפוי לאנשים אחרים.

זיוה הפנימה את הדברים וידעה לתכנן כעת את צעדיה מול בעלה ומול איתן.

שווה לקרוא מאמרים נוספים על להבות תאומות ולהבות תאומות
מאמר מחשמל על מפגש של להבות תאומות
חלום  על להבה תאומה

תוכלו לקרוא גם על נשמות תאומות וההבדל בינם ללהבה תאומה
מאמר נוסף על נשמות תאומות

אתם חושבים שחלמתם חלום על להבה תאומה ולא מצאתם אותו במאמר?
לחצו למעבר ל- פורום חלומות באתר וכתבו את החלום שלכם על להבה תאומה

רוצים ליצור קשר אישי עמי

    כן יש לי שאלה חזרו אלי בבקשה





    אשמח לקבל חדשות ועדכונים

    אהבתם את המאמר בבקשה פרגנו קצת בפייסבוק עשו לייק קטן בפייסבוק תודה
    אני משקיעה ימים ולילות להנגיש לכם את המידע ולייק קטן יכול לתת לי דחיפה

    דפנה ביסמוט
    מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני
    צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין

    אודות הכותב

    דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

    מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
    ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

    השאר תגובה

    אשמח לעזור

    יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר