הרצאות וסדנאות רוחניות חלומות טיפולים אנרגטים ותהליכי ריפוי תקשור

נפטר שמופיע בחלום לפני האזכרה שלו

חלומות על נפטרים

תזכורת בחלומות על האזכרה הקרבה של הנפטר מגיעה מתוך יחסי הגומלין בין נשמת הנפטר לחולם,מתוך געגוע עז ,ורצון של הנפטר שזיכרו לא ישכח

נפטר שופיע בחלום בתאריך האזכרה שלו

חגית שאלה אותי באחד משיעורי התקשור ,מדוע נפטר מופיע בחלום דווקא לפני האזכרה שלו?

מחלומות רבים שפירשתי בשילוב המסרים בתקשור הבנתי שאכן נשמת הנפטר מודעת למועד האזכרה .
הנשמה רוצה שנזכה אותה בזכויות על מנת שהיא תעלה לשלב חדש בעולם הנשמות והחשיבות של האזכרה היא שאנו מתפללים לעילוי נשמתו ומתייחדים עם הנשמה ובכך עוזרים לה להתקדם אנרגטית במסעה בעולם הנשמות  .
נשמת הנפטר במועד האזכרה חוברת ליקיריה ולהיפך – להלן דוגמה לחלום מפורום החלומות על הופעת נפטר בחלום לפני מועד האזכרה שלו.

"חלמתי על ידיד שלי שנפטר לפני מספר שנים.. אני רואה בחלום תמונות שלו מודפסות על שלטים או כל מיני דברים שמזכירים לי אותו כמו הסוכה בבית שאחי תלה עליה שלט עם התמונה שלו"

נראה מהחלום שנשמת הנפטר מוטרדת שהחולמת ואנשים שהיו חשובים עבור הנפטר שכחו אותה. המסר הוא שהנשמה מבקשת שיעשו עבורה מצווה על מנת להעניק לה זיכוי שיקדם אותה למדרגות גבוהות יותר בעולם הנשמות . המלצתי לחולמת שתדליק נר עבורו ותיתן צדקה לעילוי נשמתו .

בקשת הנפטר להדליק נר לעילוי נשמתו ושיזכרו אותו

החלום הינו חלום חוזר ומה שמאפיין את החלומות הללו שנשמתה של החולמת מגיעה לעולם שבהם נמצאים נשמותיהם של סבה וסבתה שנפטרו ועוד נשמות נוספות .נשמת הסב מבקשת מהחולמת לעשות מעשים שיכבדו את זיכרו.
המעשים לעילוי וזיכרון הנפטר המקובלים הם כתיבת ספר תורה,סעודה בבית כנסת ,קריאת משניות ,תרומה כספית לבית כנסת על שם הנפטר ,הדלקת נרות ועוד.

"אנחנו לפני האזכרה של סבי ז"ל. בחלום חלמתי שוב שסבא ז"ל נמצא אצלנו בבית, יושב בפינת אוכל ומבקש שידליקו לו נר נשמה. בהמשך אני שואלת אותו על המשפחה שלו- כמה אחים הם היו, והוא אומר לי שיש 4 גברים שכבר נפטרו (כנראה שהתכוון כולל אותו כי אכן זה נכון, בדקתי את זה עם אימי, דבר שלא ידעתי קודם). אח"כ בהמשך הייתי בתוך חדר עגול-אליפסה, כולו היה לבן מואר ויפה, היה בו שולחן עגול-אליפסה באמצע כמעין מזנון בופה עם כיבוד ושתייה, ומסביב מלא כיסאות לבנים בצורה עגולה שמקיפה את החדר. היו שם הרבה אנשים מבוגרים ואני יודעת שזה אנשים מהמשפחה שלהם שכבר נפטרו (לא שהכרתי אותם- פשוט ידעתי את זה), הכל היה זר לי לא זיהיתי שם אף אחד, ואז בסוף בקצה החדר זיהיתי את סבא וסבתא שלי ז"ל, רצתי אליהם ישר וחיבקתי ונישקתי אותם, הם היו לבושים יפה ומכובד, ואז סבא שלי קם לדבר והייתה דממה, והוא אמר בקול רם ותקיף: "אני רוצה שיזכרו אותי, אני רוצה שיכבדו אותי!", וכך נגמר החלום"

קנית לחמניות על ידי הנפטר יומיים לפני האזכרה

הנפטר מגיע יומיים לפני האזכרה של השנה הראשונה למותו לאישתו ומשוחח איתה על רצונו לקנות לחמניות. ברוב החלומות על הנפטרים הם מגיעים לפני האזכרה כדי להזכיר למשפחה שגם הם מודעים לקיומה.
קיום האזכרה מהדהד אנרגיה של אהבה וגעגוע מאלו שהנפטר יקר להם,אנרגיה שחשובה לנשמת הנפטר ועוזרת לו לתעל את מסעו בעולם הנשמות .ואכן הופעת מוטיב הלחמניות בחלום מסמל את השפע ורצון הנפטר לחגוג את סיום השנה שלו בעולם הנשמות ,המציין עבורו גם שלב חדש במסעו הנשמתי ,.

"אשמח לתובנות שלך מחלומה של אימי.
אימי חלמה הלילה ( בין מוצ"ש לראשון ) יומיים לפני אזכרה שנה לאבי ז"ל ..
בחלומה רק שמעה את קולו של אבי כאילו נוכח ( אך לא ראתה אותו כלל) . כאילו הוא הולך להזמין לחמניות , היא שאלה אותו למה אתה הולך להזמין ולהמתין… לך תקנה … הוא ענה לה לא לא לא , אני רוצה להזמין ..".

לסיכום

הופעתו של הנפטר בחלומות סמוך לקיום האזכרה הוא לא מקרי. הופעת הנפטר היא תוצר של יחסי הגומלין בינו לבין אנשים שהיו יקרים לליבו .
ואכן בחלומות אלו הנפטר משוחח עם יקיריו ומביע את רצונו לקיום האזכרה עם כל המנהגים שמתלווים לאירוע .
מחוויות ששמעתי ממטופלי ותלמידיי ,הם חשו בנוכחות הנפטר במהלך החודש שקדם לאזכרה,ואף חלמו בתדירות רבה עליו וזאת כדי להראות שאכן הנפטר עימם ושקיום האזכרה מעיד שלא שוכחים אותו.
עבור אותם אנשים שמתקשים להמשיך בחייהם בעקבות מות אדם אהוב בניתי את סדנת אנרגיית הפניקס שמטרתה לעזור בשיחרור נשמת הנפטר,שיחרור כאב האובדן והמשכיות בחיים.

דפנה ביסמוט

 מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני

צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין

 אנרגית הפניקס

אנרגית הפניקס

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

השאר תגובה

אשמח לעזור

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר