חלומות כללי

חלום בתוך חלום סימבולים בחלומות

חלום בתוך חלום

חלום בתוך חלום הינה סיטואציה שמאפשרת לחולם לתקשר עם ההדרכה שלה /נפטר

חלום בתוך חלום סימבולים בחלומות

מה היא התופעה של "חלום בתוך חלום"?

החלום הוא שיקוף לתהליכי הלמידה שהנשמה עוברת בעולם הנשמות ."חלום בתוך חלום" הוא מצב שהגוף ער אך החלימה ממשיכה או שהחולם ישן וחולם שני חלומות במקביל .זהו מצב המאפשר לנשמה לשוחח עם נשמה אחרת /ההדרכה ובכך לרכוש ידע ולהטמיע אותו לתודעה הפיזית .ניתן ללמוד לשלוט על מצב זה בכדי להיעזר בחלום כדי לשנות  סיטואציות במציאות  .

החולמת מודעת בעת החלימה למצב של "חלום בתוך חלום" שבו היא מנהלת במקביל דו שיח עם נשמתה של אימה שבחיים ועם נשמת סבתה ז"ל.

בכדי שהמידע יגיע לאם נוצרה סיטואציה שנשמתה של הסבתה ז"ל בחרה להגיע לנכדתה .סיטואציה זו מעידה שהחולמת בעלת יכולות רוחניות גבוהות .

"היי דפנה, חלמתי שאמא שלי חלמה על  אמא שלה-סבתא שלי ז"ל, וכנראה שסבתא שלי ז"ל העבירה לה מסר על חוזה\הסכם חשוב, ואמא שלי בחולם אמרה לי "את לא מבינה איך החלום על אמא שלי השפיע על שינויים משמעותיים שעשינו בחוזה, לא להאמין שככה יש עולם נוסף שמנחה אותנו", ואמא שלי עמדה לספר לי מה היה בחלום עם סבתא שלי אבל לצערי התעוררתי מהשעון המעורר והחלום נקטע. 
הרגשתי שאמא שלי בחלום ממש האמינה שיש איזה כוח שהנחה אותה, כאילו שאמא שלה הגיעה כדי להנחות אותה במשהו והצילה אותה מההסכם הזה."

רוצים לשתף בחוויותיכם ?

תוכלו לשתפם ב:
ל- פורום חלומות באתר פרפרים המרחב הרוחני

בדף שלי בפיסבוק קסם החלום

דפנה ביסמוט

 מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני

צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין

 

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

השאר תגובה

אשמח לעזור

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר