הרצאות וסדנאות רוחניות זוגיות טיפולים אנרגטים ותהליכי ריפוי מודעות עצמית שחזור גלגולים

סיפורים קצרים על זוגיות קרמתית

זוגיות קרמית

זוגיות קרמתי קרמה זוגית

השפעת זוגיות קרמתי מגלגולים קודמים על חיי הזוגיות

דנה (שם בדוי) כתבה לי במייל
"אני לא בזוגיות כבר כמה חודשים . הזוגיות האחרונה שלי הייתה עם בחור בשם רמי(שם בדוי) אחד מהמנהלים שעבדו איתי על אחד הפרויקטים ומכאן התחילה הזוגיות שלנו .לאחר שנה של זוגיות נפרדנו אך אנחנו עובדים עדיין באותו מקו והחלטתי השבוע להתפטר כי אני לא יכולה להמשיך במעקבים שלי אחריו.רק עם רמי גילתי את הקנאה ,האובססיביות ובעקבות כך נפרדנו."

שאלתי את דנה: "במה התבטאו רגשות הקנאה שלה או האובססיביות שהיא מתארת?"

דנה ענתה :"לא האמנתי שהוא אוהב אותי למרות שהוא ניסה להראות לי זאת בהזדמנויות רבות. הייתי מתווכחת איתו לפני הנסיעות שלו לחו"ל ומשביעה אותו שיבטיח לי שלא יהיה עם אף אחת בחו"ל. אבל הייתי מתקשרת ובודקת מה הוא עושה. בכל ההתנהלות איתו הרגשתי שאני משתגעת מאהבה ומפחד שהוא יעזוב אותי למען אחרת .הפרידה קרתה באחד מארוחות העסקיות שלו בארץ בשעות הערב שאני לא האמנתי לו ונסעתי אחריו .הגעתי למסעדה וביישתי אותו מאותו ערב הוא נפרד ממני ואני לא אני"

שאלתי "האם זה קרה לך במערכות אחרות בעבר?"

דנה ענתה לי:"הייתי בארבע מערכות זוגיות ארוכות ומעולם לא התנהגתי כך. אני חשה כבויה . אנשים לא מדברים איתי מאז בעבודה .הוא מנסה בדרכים שונות לא להיתקל בי ואם כן הוא אומר שלום חטוף וממשיך.אני לא יודעת מה לעשות "

עניתי לדנה :"את מתארת כאן התנהגות לא תקינה שלא אופיינית לך כלל וזה יושב על נוסחת החיבור קרמתי" – ייעצתי לה לעבור ולחוות טיפול בשחזור גלגולים "

שראיתי את דנה בחורה נאה עדינת מראה ,שברירית שונה מכל מה שדמיינתי לעצמי כשקראתי את המייל .הסברתי לדנה על הטיפול ומהו קשר קרמתי . הסברתי לה שלכולנו יש זיכרונות פנימיים חבויים מחיים קודמים שאנו לא מודעים להם אך זכרונות אלו מנהלים אותנו ברמת התת מודע כפי שתיארת לי. "את היית מודעת להתנהגות ההרסנית אולם לא יכולת להימנע ממנה . רמי בהתנהגותו ובהתנהלותו עמך העלה כאב עצום ואנרגיה מחיים קודמים מתוך התת מודע שלך וזה ניהל אותך ואת הזוגיות שלכם." מדברייך אומרת דנה "היינו צריכים להימנע מהזוגיות שלנו."

זה נכון ענית לה, אך מודעות גבוהה יכלה לעזור לך להתנהל שונה. מטרת הטיפול לשחרר אותך מדפוס התנהגותי שמקורם בחיים קודמים. בטיפול יצופו תמונות/זכרונות מתוך תקופת חיים באחד מגלגולי נשמתך .זו לא באמת את כי אנו מדברים על זיכרונות של נשמה אחרת שלאחר מות הגוף עלתה לעולם הנשמות וחזרה למקום שממנו נוצרה ומהמקום הזה נוצרה נשמתך"

הנשמה שלי היא "מהמקום שדיברת עליו?

המקום הוא מקור של אנרגיה שאליו חוזרים נשמות שעברו את המוות וממנו יוצאים נשמות לעולמנו.לכן הנשמה שבתוכך זוכרת .

המשך..

בטיפול שחזור הגלגולים יצופו מצבים מעין תמונות שיצביעו על הסיבות להתנהגותך עם רמי שיובילו לשינוי תודעה בתוכך שתגרום לרוגע ,למחילה ,לשינוי דפוס התנהגותך ולמוכנות לקשר זוגי חדש.
בעקבות הטיפול את תלמדי להתנהל שונה בחיי הזוגיות.

בטיפול שחזור הגלגולים דנה התמסרה להדרכה שלי ושיתפה פעולה.
המצב הראשון שעלה הייה מחנה ריכוז בפולין ודנה תארה את עצמה כנערה מתבגרת שמצליחה יחד עם בן דודה לברוח מהמחנה ולהצטרף לקבוצת פרטיזנים צעירים.
שאלתי את דנה האם בן דודה הפך במהלך הזמן לבן זוגה שדנה עונה לי אני רואה אותנו מתחתנים ביער.
אני מבקשת מדנה לספר לי האם הזוגיות שלהם ממשיכה לאורך זמן?
התמונה השנייה שעולה היא הקבוצה שאליה הם השתייכו.
דנה מספרת על אישה אלמנה שבעלה נהרג באחד המבצעים ומאותו רגע דנה לא מפסיקה לבכות ומבינה כי בן זוגה עזב אותה בשביל האלמנה ונעלם איתה באחד הלילות ואני יודעת שמתתי בגללו.
ודנה ממשיכה לתאר בכאב "הרעבתי את עצמי ומתתי מטיפוס הבטן.
הנחתי את ידיי על ביטנה והעברתי לה אנרגיית ריפוי ודנה נרגעה והפסיקה לבכות .
דנה ציינה שזה היה טיפול מדהים וקשה עבורה אך מעניין כי לאחר הפרידה מרמי היא לא הייתה מסוגלת לאכול.
כשחברה טובה סיפרה לרמי שאני לא מוכנה לאכול, הוא הגיע אלי ואמר לי שהוא סובל בגללי וביקש ממני שלמרות שנפרדנו שנאכל צהרים מיידי פעם.
לא הסכמתי עד שהוא הבטיח לי שהוא ישב איתי עד שאגיד לו ללכת ואכלנו יחד צהריים לסירוגין לאורך עד שהבנתי שאני מענישה אותו וביקשתי ממנו שנפסיק.
אני מבינה עכשיו שרמי הוא בן הדוד מהגלגול .
דנה, את מבינה שהקשר עם רמי הוא לשם סגירת מעגל שלך עם בן הדוד מגלגול קודם?
האהבה שלך לרמי לא קשורה לחיים בהווה אלא מגלגול קודם ואת תצליחי להתאהב בשנית.
חיבקתי אותה וידעתי שהיא תצליח להתאהב שוב והפעם אהבה שתחזיק מעמד …
כל הזכויות שמורות

דפנה ביסמוט

 מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני

צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

תגובה אחת

השאר תגובה

אשמח לעזור

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר