חלום על יציאה חושך לאור

מציג תגובה משורשרת 1
  • מאת
    תגובות
    • #30282 הגב
      מיטל

        היי,
        בחלום הזמן הוא לילה ואני מגיעה עם בעלי לבדיקה בבית חולים, משהו שקשור לנשים. לידי יושבת אישה בהריון עם כאבי צירים. לפתע היא שולפת את בטן ההריון ושמה אותה על הכסא ליד. אני המומה. מביטה בבעלי ושואלת אותה איך? היא עונה לי שהיום יש דברים כאלו…לאחר מנוחה, היא מחזירה את בטן ההריון והכאבים שלה חוזרים. אני נכנסת לבדיקה (אני לא ממש בטוחה מה עשיתי שם) וגם שם המכשור הוא מאוד עתידני, הכל נראה מאוד עתידני.
        אני יוצאת מבית החולים למציאות שונה לחלוטין.אני יוצאת לבד. הכל מואר, מזג אוויר מושלם. הכל מדשאות ירוקות מושלמות. ילדים משחקים וצוחקים. אנשים מאושרים. הכל מאוד פסטורלי. אני מתיישבת ליד שולחן. אני מאושרת. ברמה הכי גבוהה שאי פעם הייתי. לפתע אני רואה מישהו שהיה חבר טוב שלי (שלא ראיתי אותו 4 שנים) מגיע, מאושר כולו, מחבק אותי, מנשק אותי, אני כאילו בסרט הכי רומנטי על אדמות..מתיישבים והוא מדבר על זה שסוף סוף אנחנו נבלה את רביעי חמישי ושישי יחד ונקבל החלטה, אם אנחנו יחד או לא. והוא מאושר ברמה מגוחכת. הוא מספר לי שהוא סיפר את הסיפור שלנו למכרה משותפת והיא באה וגם היא באושר הזוי מזה. אני מביטה על כולם אומרת לעצמי שאיך זה יכול להיות כל האושר הזה? הוא מתחיל לספר לי מה בדיוק הוא סיפר למכרה שלנו אבל אז התעוררתי מהחלום.

      • #30283 הגב

        בסד החלום עוסק בנשיות שלך וברצון שלך להיות מאושרת בחייך .בחלום מראים לך שזה אפשרי ומה שנותר הוא להיות שלמה עם הבחירה שלך דפנה

    מציג תגובה משורשרת 1
    מענה ל־Reply #30283 in חלום על יציאה חושך לאור
    פרטים:




    + 22 = 27

    ביטול
    אשמח לעזור

    יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר