חלום על אקס בתחפושת

מציג 2 תגובות משורשרות
  • מאת
    תגובות
    • #31245 הגב
      מיסתורית

        חלמתי שישבנו נדמה לי עם המשפחה שלו וחברים שלו, והוא לפתע נעלם, ומישהו זר לחלוטין היה שם במקומו, ואמרו לי שהזר הזה זה האקס, שהאקס התחפש אליו.
        לא האמנתי, אך לבסוף הוא הוריד את התחפושת וראיתי שזה באמת הוא.
        נכנסתי לשירותים ומשום מה הבת שלי שמה בתוך האסלה בובה מלאה בקטשופ שיראה כמו דם כדי למתוח את הבאים לשירותים התעלמתי מזה ועשיתי את צרכיי על זה בכל זאת.
        לאחר מכן יצאתי מהשירותים הייתה אווירה של פרידה ממני, הודעתי שאני עוזבת למגורים אחרים, לפנימייה. האקס התיישב לידי והקשיב לזה שאני עוזבת, אמרתי לו " אולי אעבור לדירה הזו שכאן? היא מבודדת וקרובה לתל אביב" הבית שהיינו בו היה עם 3 חלונות גבוהים ורחבים פתוחים לרווחה עם אוויר קר שנכנס. בחוץ היה לילה. ולא זוכרת את ההמשך.

      • #31247 הגב

        בסד החלום מראה על הרצון שלך לעבור שינוי ולהתרחק מהאקס דפנה

      • #31259 הגב
        Naomi Samuel

          שלום לכולם, אני כאן כדי לחלוק עדות קטנה. שמי נעמי שמואל, אני בת 40, התחתנתי בגיל 31, יש לי רק ילד אחד וחייתי באושר ועושר. אחרי שנה של נישואים בעלי הפך להיות כל כך מוזר ואני לא ממש מבינה מה קורה, הוא עמוס מהבית לאישה אחרת, אני כל כך אוהבת אותו שאני לא חולמת לאבד אותו, אני מנסה כמיטב יכולתי לוודא שלי הבעל חוזר אליי, אבל הכל בלי עזרה, בוכה ובוכה מבקש עזרה, דיברתי על זה עם המשפחה שלו אבל לא קיבלתי תשובה. אז חברתי הטובה אנה ג'והנסון הבטיחה לעזור לי. היא סיפרה לי על אדם בשם ד"ר אפטה, אמרה לי שהוא איש גדול מאוד וגבר אמיתי שאפשר לסמוך עליו ואין לו שום קשר לבעיות אהבה שהוא לא יכול לפתור והיא סיפרה לי איך הוא עזר לאינספור אנשים בבנייה מחדש של מערכת היחסים שלהם. הייתי ממש משוכנע, יצרתי קשר במהירות עם כתובת האימייל שלו, [email protected] או ה-WhatsApp / viber שלו עם המספר הזה (+66 81 302 8552). אני מסביר לו את כל הבעיות שלי, הוא אמר לי שאני לא צריך לדאוג שכל הבעיות שלי ייפתרו מיד. הוא אמר לי מה לעשות כדי להחזיר את בעלי, ואמרתי את זה, הוא אמר שאחרי 3 ימים בעלי יחזור ויתחיל להתחנן, וזה באמת קרה כמו שהוא אמר, מאוד הופתעתי, זה כל כך מדהים. התהילה של מערכת היחסים שלנו עם אלוהים קרובה מאוד עכשיו ושנינו חיים באושר ועושר עד עצם היום הזה. אם נתקלתם בבעיה דומה, פנו אליו מיד ופתרו את הבעיה אחת ולתמיד. אני גם עד חי

      מציג 2 תגובות משורשרות
      מענה ל־Reply #31247 in חלום על אקס בתחפושת
      פרטים:




      9 + 1 =

      ביטול
      אשמח לעזור

      יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר