חלום על סבתא ז״ל

מציג תגובה משורשרת 1
  • מאת
    תגובות
    • #29513 הגב
      נועה

        היי אשמח בבקשה לפירוש החלום, לפני שאכתוב את החלום אסביר שסבתי היקרה נפטרה לפני כ-4 חודשיים מהמחלה .

        אני וכל המשפחה נמצאים במקום יפה יש מים כמו אגם שקפא וחלק מהמים קרח , וסבתי נמצאת איתנו , אנחנו נכנסים לגומה מסויימת בתוך הקרח שיש בה מים והמים קרים . לא חולף הרבה זמן ומישהו אומר לנו לצאת לפני שכל הקרח מסביבנו ימס ופשוט נאבד את היכולת לצאת מתוך המים . יצאנו , הוצאנו את סבתי שהיה לה קר והנחנו עליה מגבת . הושבנו אותה כשאמא שלי מבקשת ממני להוציא מהעזרה ראשונה תחבושת כדי לחבוש את ידה של סבתי כי היא נפצעה בידה ויש לה מעט דם (שהיה נראה בצבע חום כמו צבע של פולידין) , הבאתי את התחבושת והצעתי לסבתי גם בקבוק מים כדי שתשתה , המבט שלה היה מעט זועף והיא אמרה ״יש לי פה קודם אסיים את זה״ כשמכוונת עם ידה לבקבוק שמתחת לרגליה .
        ואז מישהי שאל איפה יעקב (סבא שלי) והיא רצתה לדעת גם איפה הוא במבט דואג .. הוא היה בחדר שוכב , עצוב לא רוצה לאכול , ניסינו להציע לו שסבתי תכין לו משהו ממה שהוא אוהב שהיא מכינה לו , והוא השתכנע אמר שם של מאכל מסויים (שאני לא זוכרת את שמו) וסבתא שלי שמעה שזה מה שהוא רוצה , היא קמה במרץ ואהבה מיד מהיכן שישבה ואמרה שהיא תכין לו , ומישהו התעקש איתה שתנוח כי היא חלשה , והיא אמרה ברוגז בספניולית כמה משפטים (שאני לא זוכרת) אבל היה משהו שנעזוב אותה שהיא גם ככה לא פה ושזה שנייה להכין .

        אציין שסבתי זל , בחלום הייתה עם שיער קצר , וחלשה מאוד בגלל הטיפולים אך חיה .
        וסבי בחלום היה נראה שקוע בעצבות ודיכאון כשהוא יודע שהיא איננה .
        אשמח לפירוש , תודה מראש על המענה .

      • #29543 הגב

        בסד החלום מראה על הקושי שהנשמה שלה חווה למעלה ועל כך שאתם צריכים לעשות למענה(קר לה והיא נמצאת במקום קפוא ).המעשים יחממו את הנשמה ויעזרו לה להתקדם.לגבי סבך זל הוא ממתין לה דפנה

    מציג תגובה משורשרת 1
    מענה ל־Reply #29543 in חלום על סבתא ז״ל
    פרטים:




    + 71 = 72

    ביטול
    אשמח לעזור

    יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר