פירוש חלום על כאוס

מציג 2 תגובות משורשרות
  • מאת
    תגובות
    • #27865 הגב
      michal

        אני במשק שלנו באודים ויש בלגאן נוראי, מלא אנשים שאני לא מכירה סביב, הכל מבורדק והפוך , אני לא מוצאת את מקומי , הרגשה איומה , אני רוצה להתקלח , להחליף בגדים , לא מוצאת את הארון בגדים שלי , לא מוצאת לי אפילו זוג תחתונים נקיים להחליף , הכל מבולגן ,אני מחפשת עוד ועוד וכלום לא כמו שהיה . מסתכלת ורואה את יניב מרחוק בין אנשים שאני לא מכירה , והוא מבסוט , הוא פונה אלי ואני בוכה , כועסת עליו , מתוסכלת מכל הבלגן שייצר מסביבנו , הוא לא מבין למה אני ככה? אין לי מוצא מכל הכאוס הנוראי הזה שנגרם לשנינו

        התעוררתי

      • #27867 הגב

        בסד החלום משקף את המציאות הרגשית שאת מצויה בה שלפי החלום קשה ומורכבת .דפנה

      • #32453 הגב
        אורטל

          חלמתי על פיל גדול שעשוי מענן מכניס את החדק שלו דרך החלון של הבית ונוגע בי, כאילו ניסה לקחת אותי ועוד כמה פילים קטנים שניסו להיכנס דרך החלון ואז פתאום היו הרבה צעירים שאני מכירה אבל לא זוכרת אותם נכנסים דרך החלון ואני מנסה לסגור את החלון ושוב נפתח והם מצליחים להיכנס ועושים כאוס כזה בתוך הבית, כאילו כולם רצו לעשות בלאגן – הציר של דלת החדר נשבר החלונות כבר היו רעועים… ניסתי למנוע מהם להיכנס ולא הצלחתי, בשלב מסויים אמרתי לאחד מהם שאני יודעת שהם באו מה' והוא ישר כעס וניסה לחנוק אותי, אז שאלתי אותו למה הוא מתנהג ככה ואם הוא כועס על ה'.
          נראה שכל הצעירים האלה שאני מכירה באו מעולם אחר, הייתה להם התנהגות מוזרה וברוטאלית.
          לא סמכתי על אף אחד בחלום כאילו הייתה תחושה שאני לא יודעת מי בא להזיק ומי לא.
          בתוך כל הכאוס הזה:
          1. בת דודה שלי אמילי שהייתה צריכה בגד לחתונה ובאה לקחת ממני ואז אמרתי לה שכבר יש לה שימלה אז למה היא צריכה עוד אחת… זכרתי שאמא שלה גם נמצאת בתוך הבית ואמרתי לה שהיא שם ואז הסתובבתי וראיתי את דודה שלי (אמא שלה) יושבת על כיסא מסתכלת עליי ומחייכת תוך כדי שהיא מפצחת גרעינים.
          2. פתאום הגעתי לרחוב (למטה) ודודה שלי יעלי אומרת לי בואי אני אראה לך איפה דודה רחל הייתה גרה (אחות של סבתא שלי שנפטרה לפני יותר מ20 שנה) וחששתי ללכת איתה למרות שסמכתי עליה מאוד, אז אמרתי לה שאני יודעת איפה היא הייתה גרה, ואז יעלי עלתה במדרגות לכיוון הבניין שהיא גרה בו כשהיא פגועה ממני ובכתה בגלל שהיא הבינה שאני מנסה להתחמק מללכת איתה.

          הכל התרחש בבית שלי אבל כאילו הייתה תחושה שזה בכלל הבית של סבתא שלי ז"ל.

          נ.ב
          אני בטוחה שיש פרטים נוספים שאני לא זוכרת.
          אני זוכרת שניסיתי להתעורר מהחלום פעמיים וכאילו פתחתי עיניים אבל לא הצלחתי לצאת מהחלום בשבלב מסויים הבנתי שאני חולמת וכשהצלחתי להתעורר מהחלום הייתי קצת מבוהלת אבל ניסיתי להבין מה המסר בחלום הזה.

      מציג 2 תגובות משורשרות
      מענה ל־Reply #27867 in פירוש חלום על כאוס
      פרטים:




      45 + = 50

      ביטול
      אשמח לעזור

      יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר