הרצאות וסדנאות רוחניות חלומות טיפולים אנרגטים ותהליכי ריפוי שחזור גלגולים

חלום על גלגול קודם חלום קשור לגלגול קודם

חלום על גלגול קודם

חלום על גלגול קודם מבהיר לחולם מהי הסיבה לקושי שהוא חווה ושזו הקרמה שלו

האם שמעתם או חלמתם חלום על גלגול קודם?

הנשמה היא ניצוץ אחד מתוך מאגר גדול של ניצוצות שחיו בעולמנו בעבר.
הנשמה מגיעה לעולמנו על מנת לתקן שיעורים שלא טופלו או צלחו בגלגולים קודמים והיא מתקנת זאת באופן אנרגטי.
התיקון דורש התמודדות ומודעות שלנו לכן התיקונים משתקפים בקשיים/פחדים שהאדם נתקל בחייו שוב ושוב גם בגלגולים הבאים עד אשר הוא מתמודד עימם ומתקן אותם.
חלומות על גלגולים קודמים מתארים זיכרונות מחיי הנשמה ממחזור חיים קודמים ומטרתם להעלאות למודעות את הסיבה לקשיים בחיים בהווה על מנת שנתמודד עמם ונתקן אותם.

החולם צופה בסרט חייו הקודמים בגלגול קודם ובילד שחי באפגניסטן באותו הגלגול ומשקף את חייו כילד עני באפגניסטן.
הקושי שצף בחלום הוא העוני ותחושת היתמות שהינה השיעור שלו בחיים בהווה.

"חלמתי שאני בין אנשים ברחוב שלבושים אחרת והמילה אפגניסטן צפה בחלומי. לילדים מקבצי הנדבות ברחוב היה בד מגולגל ככיסוי ראש. התרוצצו ובקשו כסף או התייחסות אליהם. נתתי לאחד מהם כמה שקלים והמשכתי בדרכי. כשאני על המדרכה ליד אנשים אחרים אני רואה שהילד שנתתי לו כסף הולך אחריי ונעמד לידי. חשבתי שהוא נדבק אליי ,הוא נראה מוזנח ומלוכלך, אבל הוא נעמד לידי עד שהפניתי את תשומת ליבי אליו, ראיתי ילד לבוש בד שחור,בד שחור מגולגל על ראשו והוא מסתכל לי בעיניים. עיניים חומות גדולות היו לו.לא של ילד בן חמש"

חלום נוסף שמספק הצצה לסיבה לקושי הקרמתי של החולמת להרות.
קושי שנעוץ בהפלה שחוותה באחד מהגלגולים.
החולמת אומרת שהיא לא מסוגלת לעבור שוב הפלה, שהינה החסימה הגדולה שמונעת ממנה הריון בחיים בהווה.

"חלמתי חלום שלא מרפה ממני.. חלמתי שאני בהריון(במציאות אני לא) בחודש חמישי. כאבה לי הבטן והרגשתי כמו צירים ובקשתי מבעלי שייקח אותי לבי"ח. הרופאה אמרה שאני לא בהריון ושאני שיכורה(ובטופס ראיתי שהיא רשמה אסירה) . התווכחתי איתה שאני כן ושתעשה לי אולטרסאונד כי אני מרגישה שמשהו לא בסדר. היא אמרה שתיתן לי כדור לכאבי בטן ואם אחרי שעה אני לא ארגיש טוב אני ייגש אליה. בינתיים שמעתי אותה מדברת עם האחות שהיא מחפשת חתן.. הגעתי אליה לאחר מכן (בחלום אני זוכרת תחושה שכאילו גם אני התחלתי לחשוב שאני באמת לא בהריון.( אמרתי לה שאני מרגישה יותר טוב אבל עדיין כואבת לי הבטן והיא הסכימה לעשות לי צילום, בצילום ראיתי את התינוק שהיה ממש אמיתי ויפה. לאחר שקמתי מהצילום ראיתי את הרגל של התינוק יוצאת מתוך הבטן אבל עם העור נמתח של הבטן וצעקתי מהר לרופאה שתבוא והיא נבהלה ופתחה מהר שולחן וישר התינוק יצא בלי להתאמץ.. שאלתי אם הוא מת היא אמרה שלא אבל ימות תוך כמה דקות. בכיתי מאוד החזקתי לו את היד וממש נחנקתי מתוך החלום כמו צמא מטורף. אמרתי לבעלי שאני לא מסוגלת לעבור את זה שוב אחרי שחיכיתי כ"כ לתינוק אני לא יעשה את זה שוב ושנינו בכינו ממש. אני בת 23 נשואה 3 שנים ללא ילדים ועכשיו אנחנו מתלבטים עם להתחיל לנסות היות ויש לי בעיית פוריות"

לסיום סדרת שחזור החיים הנה סדרת מפגשים אנרגטיים בשחזור גלגולים, בהם חוויות מגלגולים קודמים הקשורים לבעיה/קושי בחיים בהווה שניתן לשפר אותם ו/או לתקנם יצופו למודעות שלך.
הצפת הגלגולים לתודעה משחררת מהנשמה זיכרון וכאב שמתורגמים חזרה אנרגטית לעולם הנשמות כאנרגיה חדשה ומאפשרים סגירת מעגל אנרגטי פתוח מגלגול קודם.

לחצו לכל הפרטים על סדנת שחזור החיים

דפנה ביסמוט
מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני
צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין
להשארת פרטים בוואצפ

טופס הרשמה למגזין עושים טוב לנשמה

שחזור החיים

שחזור החיים

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

2 תגובות

השאר תגובה

אשמח לעזור
ליצירת קשר עם דפנה ביסמוט

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר