חלומות

חלום על מגלשת מים

מגלשת מים בחלום

חלמתי שאני עם הכיתה שלי בפארק מים ואני מתגלשת במגלשה צהובה קצרה מאוד

חלמתם חלום על גלישה במגלשת מים? מה פירוש החלום על מגלשת מים ומה משמעות חלומות על מגלשות מים. מים בחלום מסמלים את עולם הרגש של החולם ושעליו לקחת בחשבון שהרצון שלו ליהנות ולהשתחרר מסכן אותו מבחינה רגשית

חלום שהמים במגלשה נקיים– המסר מהחלום הוא על עבודה מודעת שתשפיע על החולם באופן חיובי ואם המים במגלשה מלוכלכים המסר הוא על הקושי הרגשי הצפוי לחולם בתהליך המודעות.
אם המים בחלום נשפכים מהמגלשה החלום מסמל על שחרור הרגשות ואם אין למים מקום להישפך המסר הוא על תקיעות רגשית.

חלום על נסיעה במכונית במגלשת מים

"חלמתי שאני ואבא שלי נוסעים במכונית על מגלשת מים מעל המים של המגלשה הנסיעה הייתה קצת מפחידה אבל לפני שהגענו לסוף משהו קרה למכונית ועצרנו כדי לתקן והחלום נגמר"

פירוש חלום על נסיעה במכונית במגלשת מים – בחלומות אין הגיון בהתרחשויות כמו נסיעה במכונית במגלשת מים. הנסיעה במכונית מראה על תהליך רגשי שהחולמת עוברת עם אביה. הנסיעה במגלשה מסמלת ששניהם לוקחים סיכון שהם יפגעו אחד בשני מבחינה רגשית . אכן באמצע הדרך המכונית התקלקלה אך שניהם תיקנו אותה יחד כלומר הם הצליחו בעבודה המשותפת שלהם.

בחלום השני המסר מהחלום קצת שונה.-חלום נוסף על מגלשת מים

הגלישה של החולמת עם המכרה במגלשה מים סגורה כלומר שהמים לא נשפכים החוצה אלא נשארים .המסר מהחלום שהגלישה מראה על ירידה לעומקי הרגשות בניהן אך ללא שחרור הרגשות החוצה

"חלמתי שאני מתגלשת במגלשה לבנה מגלשת מים שיורדת במהירות ומכרה יקרה שלי גולשת מאחוריי משוחחת בטלפון ממש ראיתי את המנהרה כמו במגלשה סגורה"

לסיכום

חלום על ירידה במגלשת מים מראה על האומץ של החולם להתמודד עם פחדיו ועל ההכרה בסיכונים.

 

דפנה ביסמוט מטפלת מורה רוחנית מתמחה ב-טיפול בשחזור גלגולים
מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני
צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין
טופס הרשמה למגזין עושים טוב לנשמה

 

 

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

השאר תגובה

אשמח לעזור
כניסה לפורום החלומות בניהולה של דפנה ביסמוט פירוש חלום https://blog.parpareem.com/forumss/

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר