פירוש חלום חוזר על בית גדול

מציג תגובה משורשרת 1
  • מאת
    תגובות
    • #22727 הגב
      ליפז

        בחודשיים האחרונים, אני חולמת שוב ושוב על שאני מסתכלת על בתים גדולים יפים מאוד חלקם וילות חלקם נראים כמו אחוזות. ברוב החלומות הבית נראה כמו בית שאני גרה בו אבל עדיין מעט שונה ומפואר יותר, תמיד הבית בחלום מרגיש לי מזמין כזה כאילו אני רוצה להיות בו לנצח.
        פעם אחת חלמתי שאני מתחתנת בבית הזה, פעם אחרת חלמתי שאני פוגשת מישהו בבית הזה ואנחנו מתקרבים, פעם אחרת חלמתי שמישהו בדיוק יצא מהבית הזה ושואל אם אני רוצה שהוא יקנה לי משהו ואז אמר לי שהוא מאמין בי.
        לרוב אני חולמת שאני מחוץ לבית ורק מסתכלת עליו ולפעמים אני חולמת שאני בתוך הבית ויש סלון ענק ומפואר עם מלא חדרים. (קצת דומה לבית שאני חיה בו שוב)
        כמובן שהתחושה בכללי הייתה תחושה טובה, ובעיקר תמיד אני חושבת בחלום עד כמה שהוא דומה לבית שאני גרה בו.

        בחלום האחרון שלי היום למשל חלמתי שאני מתארחת בבית כזה אצל משפחה שמקבלת אותי בצורה יפה ומראה לי את החדרים בבית שהם יפים, ושלהם יש בן בגיל שלי שאנחנו לא מסתדרים בכלל. ואז כשיצאנו מהבית והסתכלתי על הבית ראיתי שהוא דומה לבית של סבתא שלי והבן שלהם מחבק אותי ומצטער על כול הדברים הרעים שעשה לי ומנסה להגן עליי
        לצורך העיניין אני לא מכירה אותו או את המשפחה שלו במציאות.
        שמתי לב שהתאריכים שכול פעם שאני חולמת חלומות על בתים כאלו נופלים על תאריכים "נבואיים" לפי הקבלה.
        אשמח לשמוע את דעתך בעניין מהניסיון שלך בפתירת חלומות.

      • #22756 הגב

        בסד הבית בחלום מסמל על זיכרון מגלגול קודם שלך .חזרתו בחלום שוב ושוב נוגע לתיקון שהנשמה בחרה לחיים הללו בנושא מסוןיים דפהנ

    מציג תגובה משורשרת 1
    מענה ל־פירוש חלום חוזר על בית גדול
    פרטים:




    39 + = 48

    אשמח לעזור

    יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר