חלום על אח שנפטר פורום החלומות דפנה ביסמוט

מציג 3 תגובות משורשרות
  • מאת
    תגובות
    • #16651 הגב

      חלמתי הלילה שאני הולכת לבקר את אחי והוא בבית כלא (במציאות נפטר לפני 19 שנה בתאונה). אני יודעת שכל היום הוא סבל מכאבים בחזה ואז אומרים לי זה היה כבר ערב שהוא נפטר ואני ממש עצובה שלא דאגו ולא שמעו לו שהוא סבל ולא התייחסו לזה (אגב אני לאחרונה סבלתי מכאבים בחזה בעקבות צרבות קשות) ואז ההורים שלי מגיעים גם לכלא ואני מבשרת להם את הבשורה שהוא נפטר ואני זוכרת את פניו של אבא שלי שבד"כ אדם קר רוח ובחלום הוא היה ממש עצוב.
      בהמשך אני יושבת באיזה סלון עם עם אנשים ועם אח שלי השני החי ורואים בטלוויזיה בחור שמן מאוד ואח שלי אומר שהנה זה אח שלנו שכבר נפטר (אגב ממש לא דומה לו ואחי היה רזה מאוד) ואז אני חושבת לעצמי שאולי הוא נפטר כי היה שמן מאוד, כאילו שהיה לו גורמי סיכון להתקף לב ואני קצת נרגעת לגבי עצמי בגלל הכאבים בחזה שהיו לי ואני רזה.

      אשמח מאוד לשמוע מה דעתך, תמיד החלומות על אחי כ"כ עוצמתיים ואני אח"כ חושבת עליו כל הזמן.

    • #16652 הגב

      החלום מראה שאת עסוקה מאוד במותו ובחייו כנשמה בעולם הנשמות.
      החלום מראה שהוא חי במקום שיכול להתפרש ככלא.משמע שאתם,משפחתך ואת צריכים לעזור לו בתפילות כדי להעלותו למעלה,סעודה לעילוי נשמתו,וכל מצווה שתעשו דפנה

    • #19097 הגב
      בת שבע

        היי דפנה,
        אני אשמח לשמוע את דעתך בנוגע לחלומות שלי על אחי הגדול שנפטר לפני שנתיים .
        בשנה הראשונה הייתי חולמת עליו חלומות עם אנרגיה לא טובה , הוא היה נראה מוזנח או חסר הרככה/ שליטה … ויום אחד ביקשתי שיפסיק לבוא , היו ימים שממש קמתי בפחד . ולפני חודש לפני ראש השנה ( הוא נפטר 3 ימים לפני ראש השנה) הוא הגיע אלי לחלום , נראה טוב, לבוש טוב וגם ניתן לפת איתו שיחה לגמרי הרגשה חיובית וטובה . פנימי אחיו בידיעה שהוא מת ! ואמרתי לו שאני שמחה שהוא חזר ( אמרתי לעצמי שאני שזאת הזדמנות לשאול אותו כמה שאלות ) והוא ענה לי ושאל אם אני בטוחה כי לא עניתי לו לטלפונים והחלום הפסיק בשיחה סטמית .
        תודה מראש על המענה
        בת שבע

      • #19139 הגב

        בסד
        חלום מעולה שמראה שהנפטר עבר התפתחות חיובית במהלך הזמן מאז שהוא נפטר.בהתחלה הנשמה היתה זקוקה לעזרה לכן הוא הגיע אליך בחלומות (החלימה היא הדרך הקלה עבורו לתקשור עימך).בחלום הנוכחי הוא הגיע סמוך לאזכרה כי הנשמה יודעת שעליה לרדת בתקופת האזכרה .האזכרה מוסיפה לנשמת הנפטר אנרגיות חיוביות שמקדמות אותו במסע הנשמתי בעולם הנשמות .אם יש לך עוד שאלות בשימחה .דפנה

    מציג 3 תגובות משורשרות
    מענה ל־Reply #19097 in חלום על אח שנפטר פורום החלומות דפנה ביסמוט
    פרטים:




    65 + = 68

    ביטול
    אשמח לעזור

    יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר