פירוש חלום על מתנה מסבתא זל דפנה ביסמוט

מציג תגובה משורשרת 1
  • מאת
    תגובות
    • #17077 הגב

      בסד חלום מקסים על הקשר שקיים בין הנפטרים לחיים בעולמנו .החלום נותן מענה לחולמת על המשכיותו של הקשר עם סבתה זל שנפטרה לפני מספר שנים .

      היי דפנה! במציאות:אני בהריון בחודש שישי. סבתא נפטרה לפני ארבע שנים, סבא נפטר כשנה אחריה. לבקשתו קיבלתי 2 תכשיטים של סבתא. הם מעולם לא זכו להכיר את בני, נפטרו לפני שנולד. . סבתא הייתה חולת דמנציה וסיעודית. החלום: הייתי בבית של סבא וסבתא, סבתא חולת דמנציה אך צלולה ולא סיעודית, סבא לא בחיים, סבתא חיה, הייתי בחדר אורחים הקטן, היא כביכול ישנה שם ואני הגעתי לעזור לה לסדר ולבקר אותה, היא עצובה באופן כללי כי סבא איננו אבל בסיטואציה בחלום היא הייתה שמחה איתי. בזמן שסידרתי מצאתי הרבה תכשיטים מזהב שלה והראתי לה, היא בתגובה נתנה לי אותם, היא אמרה לי לקחת אותם כי גם ככה כבר קיבלתי חלק מהתכשיטים שלה(הכוונה לתכשיטים שקיבלתי לאחר מותה ומות סבי, היא כאילו ידעה את זה), לאחר מכן היא נתנה לי שטר של 200 שח. המשכתי לסדר ומצאתי משחקים לילדים ושאלתי אותה על כך והיא חייכה אלי וענתה לי בשאלה אם אני רוצה שהיא תשחק איתי ואני אמרתי לה שהם מתאימים לבן שלי והיא ביקשה שאביא לה לראות אותו ואני בתוכי התפלאתי מהאמירה בגלל שהיא צלולה ומבינה. בשלב הזה התעוררתי לפיפי וחזרתי לישון וחזרתי לחלום על סבתא. בשלב הזה כאילו עבדתי קרוב אליה ובאתי בצהריים לראות לשלומה, והיא התכוננה להכין לנו צהריים. ברקע של בחלום השני הוא היה המשך לראשון, שתינו כביכול היינו מודעות למה שקרה קודם עם התכשיטים, הכסף והמשחקים. ובין שלב של ערות לשינה כשהתחלתי להתעורר, הודתי לה בליבי על שבאה אלי בחלום, שזה היה חלום נעים. אשמח לפירוש .

       

    • #17078 הגב

      בסד פירוש החלום על סבתה של החולמת שנפטרה ועל קבלת המתנה -תכשיטים והכסף  מעיד על השמירה על החולמת מלמעלה על ידי הנפטרת .החלום מוכיח את הקשר שקיים בין העולמות ביננו לנפטרים .בחלום החולמת מקבלת מתנה בעל ערך גבוה תכשיטי הסבתא שמתקשר להריון עצמו .המסר העקיף מעבר לשמירה שיש בהריון קשר לנפטרת .

      דפנה

       

מציג תגובה משורשרת 1
מענה ל־Reply #17078 in פירוש חלום על מתנה מסבתא זל דפנה ביסמוט
פרטים:




+ 12 = 21

ביטול
אשמח לעזור

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר