חלומות על עורב מרמזים על תקופה בעיתית , סיבוכים כספיים, בעיות רפואיות ואף מוות .לכן החולם יכול להטיב את החלום

חלומות על עורב עורבים

זו אחת מהשיחות הלחוצות שחוזרות על עצמן על חלומות מלקוחות :

דפנה אימא'לה חלמתי על עורב ,אני בפחד מאז שהתעוררתי .תפרשי לי בטוב בבקשה…

במאמר אתייחס להופעתו של העורב על היבטיו השונים בחלומות .

משפחת העורבים מונה מינים רבים והנה ציפור שחייה בקבוצות וכל זוג בונה קן ומאכיל את גוזליו.
העורב בחלומות וגם במיתולוגיות השונות הנו סימן למוות וערמומיות לא רק בגלל העובדה שהוא טורף ואוכל נבלות אלא גם בגלל צבעו השחור שמוסיפים לעורב בחלומות סממן של רוע.

עורב תוקף בחלום – מסמל תקופה קשה
עורב תוקף בחלום מסמל על תקופה מורכבת בחיים וצפי לבעיות וקשיים עם חשש לסכנה על החולם. ככל שהעורב בחלום תוקפני יותר כך הסכנה גדולה יותר .

חלום על עורב שתוקף
"חלום על עורב הנחלים (יש אותו ברוסיה) קוראים לו עקעק בעברית עף לכיוון הבית והצליח להיכנס דרך החלון ועקץ או שרט אותי בי."
פירוש החלום על עורב שתוקף –
תקיפת העורב בחלום והשריטה שהעורב עשה ביד מסמלת על קשיים בפרנסת החולם והשפעתה על בני ביתו.

בחלום הבא על גידול עורב בחלום מסמל את סיבת המוות של אדם אהוב שקשורה ללחצים שהנפטר היה נתון בהם לאחרונה.
"חלמתי על אבי ז"ל שמבקש ממני להיזהר מדני חבר טוב שלו שמגדל עורבים בבית ואחד מהם רוצה לפגוע באבי"
פירוש החלום על גידול עורבים בחלום
–  המסר בחלום על עורב שרוצה לפגוע באב שבני משפחתו לא היה מודעים ללחצים שדני הפעיל עליו, העורבים בחלום שדני מגדל הם סימבול לאנשים שהוא מפעיל לפגוע באחרים על מנת להשיג את מבוקשו.

חלום על עורב שמסמל רוע
אחד הסממנים של עורב בחלומות הוא פחד מחוסר הרחמים והרוע של העורב. המסר מחלומות על עורב שמעורב בהן חוסר רחמים היא פגיעה קשה וחסרת רחמים בחולם. המסר בחלומות אלו שעל החולם להיות ערני ואפילו חשדן עם אנשים שמנסים להתקרב אליו כי דווקא אנשים אלו יפגעו בו מאוד.

חלום על עורב שפוגע בתינוק
"בחלום ראיתי עורב שפוגע בתינוק והיה הרבה דם בחלום"
פירוש החלום על עורב שפוגע בתינוק – התינוק בחלום מסמל פרויקט של החולם שעלול להיפגע דווקא  מצד אדם שהוא לא היה מצפה ממנו לכך (שהעורב בחלום שפוגע בתינוק מסמל אותו)

חלום על תקיפת עורב או חלומות על הריגת עורב
בחלום הבא הרצון להרוג עורב בחלום כדי לאכול אותו מסמל שהחולם מנסה להוכיח את עצמו כדי להיכנס לחברה שלא פועלת באופן חוקי עם התנהלות לא חוקית. העורב בחלום מסמל חברה בעלת השפעה שלילית שפועלת בצורה לא חוקית. החלום מסתיים שהחולם מבין שהוא לא מתאים לחברה שהוא מנסה להיכנס אליה.
"חלמתי שאני עם עוד אנשים מכינים כריכים ביחד ושהם מעלים רעיון לגיוון הכריך שאלתי איזה רעיון עולה בדעתם? הם מציעים להכניס לכריך בחלום עורב מת ואומרים לעלות לראש גבעה כי שם סיכוי גבוה יותר לתפוס עורב. הם מנדבים אותי וכשאני מגיעה לראש הגבעה אני רואה אדם שהורג חתול ובעזרת חבל מגלגל אותו למטה כדי שיכניסו אותו לכריך. אני נגעלת ומשנה את דעתי בקשר לתפיסת והרג העורב וחוזרת בידיים ריקות ואומרת שאין סיכוי שאתפוס ואהרוג עורב"
חלום על הריגת עורב

בחלום השני הריגת העורב בחלום מסמלת סיום תקופה קשה ומסובכת שהחולם עבר.
"חלמתי שאני בורח מעורב שמנסה לתקוף אותי שבסופו של דבר העורב בחלום פוצע אותי ואני מדמם. בסוף החלום אני יורה בעורב והורג אותו"

חלום על טיפוח וגידול עורב
העורב הינה ציפור טורפת וקשה לבטוח בה ולכן האכלת וטיפוח העורב בחלום הנו חלום אזהרה ומסמל מסמלת שהוא בוטח באדם שעלול לסבך אותו בבעיות.
"ראיתי בחלום עורב שעף בחדר השינה שלנו ובעלי אומר שהוא קיבל את העורב במתנה מהבוס שלו ולא צריך לפחד. בחלום אני מנסה להסביר לו שהעורב ציפור לא אמינה ומסוכנת והוא לא מוכן להקשיב לי"
פירוש החלום על טיפוח עורב – העורב בחלום מסמל משהו שלילי שמעיד על הסתבכות שיכולה לפגוע בזוגיות של החולמת. בחלום בן זוגה מגדל עורב בביתו למורת רוחה ולמרות שהיא מיידעת אותו על הסיכונים שצפויים להם מגידול העורב הוא לא מתרצה.

חלום על עורב וחתימת חוזה
החלום הבא מזהיר את החולמת מקשר עם אדם לא הגון. הקשר בין הבחור לעורב בחלום וחתימת ההסכם כשהעורב לידו בחלום מסמלת התנהלות עסקית לא הוגנת.
"חלמתי שאני יושבת ביער ליד שולחן עגול ולידי בחור שבמציאות היחסים שלנו לא ברורים ומהצד שלו מרוחקת אחותי יושבת. מזווית העין אני רואה עורב שחור וגדול בחלום שעף לעבר הבחור והתפלאתי מהרוגע שלו. הוא אמר שהוא לא מפחד מהעורב ואפילו מלטף אותו ואז חתם על הסכם שהיה מונח על השולחן."

לסיכום חלומות על עורבים
חלומות על עורב מרמזים על תקופה בעיתית , סיבוכים כספיים, בעיות רפואיות ואף מוות .לכן החולם יכול להטיב את החלום בפעולות הבאות :

  • לעשות הטבת חלום
  • נתינת צדקה
  • המלצה לחלומות טובים לומר מזמור לדוד ה' רועי לא יחסר…תהילים כ"ג
  • לקרוא תהילים
  • שיחזור החלום בזמן מדיטציה כשבסופו של התהליך יש לשנות את החלום לחיובי .ברגע שפירשנו את החלום התודעה תצליח להתמודד עם הקושי הצפוי

רוצים לשמוע עוד על חלומות? רוצים להבין ולקרוא על פירוש חלומות? הנכם מוזמנים לבקר באתר פרפרים באינטרנט וכן לכתוב בפורום חלומות בניהולי

בברכת חלומות טובים

עורב היא ציפור אולי חלומות על ציפורים יתן מענה לחלום שלכם על עורב
עורב עף בשמיים לתעופה בחלום ישנה משמעות רוחנית מוזמנים לקרוא אולי המאמר
על ריחוף ותקשור יענה לכם על השאלה

חלמתם חלום על עורב ולא מצאתם אותו במאמר?
לחצו למעבר ל- פורום חלומות באתר וכתבו את החלום שלכם על עורב

רוצים ליצור קשר אישי עמי

    כן יש לי שאלה חזרו אלי בבקשה





    אשמח לקבל חדשות ועדכונים

    אהבתם את המאמר בבקשה פרגנו קצת בפייסבוק עשו לייק קטן בפייסבוק תודה
    אני משקיעה ימים ולילות להנגיש לכם את המידע ולייק קטן יכול לתת לי דחיפה

    דפנה ביסמוט
    מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני
    צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין

     

    אודות הכותב

    דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

    מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
    ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

    השאר תגובה

    אשמח לעזור

    יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר