התאמה בזוגיות התאמה זוגית זוגיות זימון זוגיות

התאמה זוגית בתקשור

התאמה זוגית | מתקשר

התאמה זוגית רוחנית בתקשור

התאמה זוגית בהקשר רוחני

היכולת למצוא התאמה זוגית מעסיקה גברים ונשים רבים במהלך חייהם. רצונם של רבים לחלוק את חייהם עם בני זוג, כאלו שיתאימו וישלימו אותנו. על כן רבים פונים למצוא התאמה זוגית גם ברמה הרוחנית.אחד מהטיפולים המוכרים עבור התאמה זוגית נעשה באמצעות הליך שנקרא זוגיות קרמתית ואני בניתי מספר תהליכים יחודיים לאורך השנים.

מהי בעצם זוגיות קרמתית?
איך מבצעים התאמה זוגית בתקשור

זוגיות קרמתית זוהי אנרגיה שקיימת בין שתי נשמות אשר בחרו אחת את השנייה בעולם הנשמות בטרם כניסתן לעולם וזאת בכדי לתקן את אנרגיית הקארמה שהתרחשה ביניהן באחד מהגלגולים הקודמים .

מדוע בעצם הנשמה מגיעה לעולם הגשמי מספר גלגולי נשמות?

הגדרת הזוגיות הקרמתית היא חזרה של החוב האנרגטי לעולם הגשמי, אזי נשאלת השאלה מדוע נשמות צריכות לחזור לעולם הזה? ההסבר לחזרת נשמות לעולם הגשמי נובעת מתוך העובדה כי שהשיעור הקרמתי לא הסתיים ולשם כך מספר שיעורים על מנת לשחרר את אנרגיית הקרמה מגלגולים קודמים ועל כן על נשמה שיוצאת ממקור הנשמה לגלגול נוסף צריכה להשלים את אותם השיעורים.

לקראת חזרתה של הנשמה לגלגול חיים נוסף עליה להתחייב לאותם שיעורים החסרים ברמה האנרגטית. מחויבות הנשמה כוללת "הסכמים" שעליה "לאשר" ולהכיר בכך ביעדיה. אותה נשמה מבינה מיהם האנשים איתם היא אמורה לבצע את אותם שיעורים בעולם הגשמי. אחד מהשיעורים נוגעים לנושא של התאמה זוגית נכונה זוגיות משמיים.מימוש ההסכם הקרמתי עליו התחייבה הנשמה יוצר אנרגיה המתעלת את הנשמה ומעלה את התדר שלה. מנגד, חוסר היכולת לממש את מה שהנשמה הסכימה עליו, במקרה זה הבאת אותו אדם להתאמה זוגית, משאירה את הנשמה מחויבת גם לאחר מותו של אותו אדם. הדבר יצריך את לטפל שוב באנרגיית הקרמה ע"י נשמה אחרת לגלגול נוסף בעולם הגשמי על מנת לקיים הבטחה למימוש התאמה זוגית.

התאמה זוגית מתוך תהליך של זוגיות קרמתית

ביצוע תהליך טיפול של זוגיות קרמתית מתבצע באמצעות מתקשרת שכולל תהליכים מאתגרים וכואבים עבור בני הזוג. בני הזוג צריכים להתמודד עם שיעורים שנותרו מגלגולים קודמים שלהם אשר חלחלו לתוך חייהם כיום.בתהליך התאמה זוגית קרמתית קיימת שאיפה של המתקשרת יחד עם בני הזוג להביא לתיקון האנרגיות מהגלגולים הקודמים המשותפים שלהם. במסגרת הטיפול מפרקים בני הזוג את המטען מהגלגול הקודם, תוך השאיפה להעביר אנרגיות חיוביות ותובנות חדשות לבסיס הנשמה של כל צד בזוגיות.
מוזמנים לעשות בדיקה של התאמה זוגית באתר
לחצו לבדיקת התאמה זוגית

ליצירת קשר

    כן אני רוצה להזמין ערכה אחרת מותאמת אישית שלא מופיעה בטבלה ו/או מספר קריסטלים מהטבלה חזרו אלי בבקשה





    אשמח לקבל חדשות ועדכונים

    דפנה ביסמוט
    מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני
    צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין

    קשר זוגי

    קשר זוגי

    אודות הכותב

    דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

    מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
    ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

    השאר תגובה

    אשמח לעזור

    יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר