הרצאות וסדנאות רוחניות חשיבה חיובית טיפולים אנרגטים ותהליכי ריפוי מודעות עצמית

איזון אנרגטי לגוף ולנשמה

איזון אנרגטי

האיזון האנרגטי הוא תהליך שלם של טיפול בכל הצ'קרות

מהו איזון אנרגטי

כיצד בפועל מיישמים איזון אנרגטי

איזון אנרגטי הוא למעשה איזון הילה
איזון אנרגטי הוא גם תהליך לאיזון צ'קרות

איזון אנרגטי עוסק ברמת האנרגיה או סוג האנרגיה שיכול להבדיל בין אנשים שונים .
סך האנרגיה בגופנו היא ההילה המורכבת מהאנרגיות של כל צ'קרה וצ'קרה .

איזון אנרגטי הינו מושג טיפולי רוחני הנוגע בכל צ'קרה וצ'קרה כאשר המטרה לזהות את הצ'קרות החסומות לשחרר את החסימה ולהשלים את האנרגיה החסרה וע"י כך ליצור איזון אנרגטי.
חוסר באנרגיה / חסימה אנרגטית / תנועת האנרגיה בצ'קרה עם כוון או נגד הכוון בצ'קרה מוביל לזרימה בעיתית של אנרגיה מצ'קרה אחת לאחרת ולחוסר באנרגיה ולכן נדרש איזון אנרגטי .
בגופינו יש 7 צ'קרות וחסימה באחת הצ'קרות תשפיע על האנרגיה בכל הצ'קרות ותפגע בפעילות שלהן ולשם כך יש את הטיפול האנרגטי איזון אנרגטי לשפור ואיזון זרימת האנרגיה בצ'קרות .
מאחורי כל צ'קרה עומד מערך של תפקודים פיזיים ,רגשיים ומנטליים שפעילותם נפגמת אם לא נקפיד על איזון אנרגטי.

האיזון האנרגטי באנרגיית הילינג מתחיל מצ'קרת הבסיס עד צ'קרת הכתר ובודק את רמת האנרגיה בצ'קרות ומשלים במידת הצורך את האנרגיה החסרה ,או משנה את כוון תנועת האנרגיה לכוון הנכון או מוסיף צבע אנרגטי לצ'קרה וכל זאת בתהליך מסודר של איזון אנרגטי.

לדוגמא טיפול בצרידות באמצעות איזון צ'קרות

האיזון צ'קרות הינו מערך אנרגטי המטפל בכל צ'קרה וצ'קרה, מאזן אותן אנרגטית ואת הקשר האנרגטי בניהן.

צ'קרת הבסיס – הטיפול באיזון אנרגטי מתחיל מצ'קרת הבסיס ומטפל בחוסר היציבות של המטופל מבחינה תעסוקתית מה שמוביל אותו לקחת עבודות מחוסר ברירה כדי להתפרנס ובכך הוא מנטרל את הצורך שלו בהגשמה עצמית מקצועית ומרחיק את עצמו ממימוש העצמי שלו.

צ'קרת הבטן -הטיפול בצ'קרת הבטן מגביר את הפעילות של הצ'קרה שנחסמה בשל המלחמה הפנימית של המטופל בעצמו ובצורך שלו להתעסק במקצוע שהוא למד.

צ'קרת מקלעת השמש – באבחון עלה שצ'קרת מקלעת השמש פעלה נגד הכוון וגרמה לבזבוז אנרגיה עצמית ,לשכנוע עצמי שהוא עדין לא בשל לעסוק במקצוע שלמד.איזון הצ'קרה הוביל לזרימת האנרגיה בכוון הנכון

צ'קרת הלב– באבחון עלה שהאנרגיה בצ'קרת הלב חסומה עקב המאבק התמידי העצמי ,ריצוי הסביבה הקרובה שהוביל לחוסר ביטחון עצמי ביכולותיו .

צ'קרת הגרון – בטיפול בצ'קרת הגרון נגלה שהתנועה של הצ'קרה הפוכה והיא מוציאה בכל תנועה אנרגיה החוצה ובמקביל יש לבדוק את הפעילות בצ'קרה המקבילה לגרון שהיא צ'קרת הבטן. באחת הדוגמאות הספציפיות קיבלתי בבדיקה בתקשור שהמטופל נמצא בחוסר מימוש עצמי ובתסכול עצום ולא עושה דבר לשינוי המצב וחייב איזון אנרגטי. הקושי בביטוי העצמי אי העמידה במימוש רצונותיו של המטופל  והביטול העצמי הובילו לחסימה בצ'קרת הגרון ולצרידות .הקול לא נשמע כי המטופל חושש להשמיעו ובפועל הוא צרוד

צ'קרת העין השלישית – באבחון עלה שהאנרגיה בצ'קרת העין השלישית פועלת הפוך וגרמה לכאבי ראש מתסכול וממחשבות מטרידות

צ'קרת הכתר –באבחון עלה שהאנרגיה זורמת נכון בצ'קרה ,אך בחולשה רבה

האבחון שאני עושה מוביל לטיפול אנרגטי ולתהליך איזון אנרגטי בכל הצ'קרות ,לקבלה עצמית והבנה מהי ההתנהלות הנכונה ,לשינוי ולהגשמה עצמית .
יש לזכור שמימוש והגשמה עצמית נולדת מתוך האיזון ולוקחת זמן של עבודה עצמית .

לסיכום
איזון אנרגטי וטיפול אנרגטי הוא לא חד פעמי,יש לשמור על עקביות ולפתח את המודעות העצמית בעזרת מדיטציות תפילה שימוש בקריסטלים טיפול בהילינג

רוצים ליצור קשר אישי עמי

    כן יש לי שאלה חזרו אלי בבקשה





    אשמח לקבל חדשות ועדכונים

    דפנה ביסמוט מטפלת באנרגיות ושחזור גלגולים
    מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני
    צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין
    להשארת פרטים בוואצפ

    טופס הרשמה למגזין עושים טוב לנשמה

    לימוד שחזור גלגולים

    מכללה רוחנית צומת רוחניות

    אודות הכותב

    דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

    מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
    ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

    השאר תגובה

    אשמח לעזור
    ליצירת קשר לטיפול באיזון אנרגטי

    יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר