פורומים

    • פורום
    • דיונים
    • תגובות
    • נראה לאחרונה
    • פורום חלומות פורום פירוש חלומות

      פורום חלומות פירוש חלומות פרפרים

      הגעתם לפורום חלומות מקצועי שמכיל אלפי פירושי חלומות. אני אשמח אם גם אתם תצטרפו לפורום החלומות באופן קבוע ותשתפו את החלומות שלכם בפורום החלומות. אני מבטיחה לעשות הכל על מנת לתת לכם את התשובה הרוחנית הכי מתאימה עבורכם לפירוש החלום שלכם. הוגדרתי כמלכת החלומות לאחר שנים של ניהול פורום חלומות במספר פלטפורמות של פורם חלומות באתרים שונים המובילים באינטרנט. כבר מילדותי חלמתי חלומות שהיה לי קשה לפענחם אבל קמתי עם הידיעה שאני חייבת לספר אותם לאימי ,כי יש חלק בחלום שעתיד להתרחש .גם היום כמתקשרת אני לא נכנסת למימד הזמן מאחר והזמן מורכב מהבחירות שלנו ומעיתוי שהנשמה קבעה לעצמה עוד מרגע יצירתה. החלום עבורי הכותבים בפורום ,הוא מסר שיש לפרשו ולהבינו.ההבנה מניעה לפעולה שמובילה את החולם לידי הגשמה שחשובה לנשמה שלו.

      מדוע לנהל מספר פורום  חלומות

      קבלת התקשור אישרה לי את פרשנויות לחלומות שחלמתי,את האינטואיציות שקיבלתי,את העזרה שנתתי לאנשים ואת ההכרה שאני פועלת מתוך היעוד הנשמתי שלי. מי שמכיר את התהליך הרוחני יודע, שהיכולת להתרחבות ולהתעצמות בחיים תלויה ביכולת שלנו המתקשרים והמטפלים, להגיע לכמה שיותר אנשים על מנת לקדמם בחיים ובכך להתקדם הלאה. לכן מצאתי שהדרך לנהל פורום הנה דרך להגיע למיצוי הנתינה לאחרים ולהתפתחות אישית מתוך נתינה והכרת תודה לבורא.

      איך אני מפרשת חלומות בפורום חלומות

      פענוח החלומות מתקיים בתקשור ,אני מתקשרת מצד אחד את הסמלים בחלום ברמה המוחשית ומצד שני את הצורך להתחבר לנשמת החולם. הפירוש משתנה בין חולם אחד לאחר בפורום החלומות, למרות לכאורה שהסמלים המוחשיים זהים בחלום אך ההבדל הינו בחיבור לנשמת החולם. למשל כשחולמים על נחש המופיע באירוע מסוים. יש להתייחס לתפאורה המופיעה מסביב בחלום. תפאורה זו מסמלת את העולם הנפשי ורובדי תת המודע של החולם. בנוסף בודקים ומשייכים את הסמל המוחשי של הנחש ו"התרגום" המיוחד של המושג "נחש" לחולם.

      "אני מאמין" שלי בנוגע לפורום חלומות

      אני מאמינה שהייעוד שלי כמטפלת ומתקשרת הנו להביא בשורה ומסר. לתרום מהידע ומהיכולת פורום חלומות של פרפרים המרחב הרוחני שלי לאחרים. תהליכים אלו  עוזרים לנו המטפלים להתקדם ולהתפתח מעלה ולהמשיך לתרום.זהו תהליך אין סופי של התעצמות שמזין את עצמו במעגלים. אני מקווה שניהול הפורום יאפשר לי להגיע ולתרום לאנשים בהיכן שהם, שפיזית קשה להם ולי להתראות. על מנת לעזור, לענות ולתרום בנוגע לשאלות והתעניינות בנושא החלומות אנסה לשלב בפורום את הידע שלי מטיפולים וייעוצים קודמים וכן תחומי ידע נוספים שיכולים לעזור לפתור ולקדם את עולם המסרים של החלומות כגון המומחיות שלי בתחום התקשור. אבל המיקוד יהיה כמובן - חלומות. פורום חלומות לפירוש חלומות - זהו הפורום שבו תוכלו לשאול ולקבל באופן חופשי חינם כל פירוש ופענוח לחלומות שחלמתם. הפורום הוא המשכו של פורום מוביל של דפנה ביסמוט בנושא חלומות באינטנרט דפנה ביסמוט
    • 872
    • 2,085
    • прайс уличные тренажеры

      לפני 7 שעות, 47 דקות

      Ponaldgow

אשמח לעזור

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר