הילינג הילרים מומלצים טיפול הילינג אנרגטי טיפולים אנרגטים ותהליכי ריפוי לימודי הילינג קורס הילינג ריפוי בהילינג

הילינג כל מה שרציתם לדעת על הילינג

ריפוי באמצעות הילניג

היליניג מאמר מקיף על משמעות הילינג שהיא אנרגיה ריפוי רוחנית שקיימת ביקום ומכוונת אנרגטית על ידי ההילרית במגע או מרחוק תוך שימוש בדימויים ובאמצעות המחשבה לגוף-נפש-רוח המטופל

מאמר מקיף על טיפול הילינג

תקציר הנושאים במאמר מקיף על הילינג
מהו הילינג אתם שואלים
הילינג ברפואה משלימה
טיפול הילינג אנרגטי דרך חיים
טיפול אנרגטי בהילינג קפיצת דרך משמעותית בחיים
משמעות המילה ריפוי למטופל בהילינג
מתי הומצאה שיטת ההילינג
למי מתאימה השיטה של טיפול בהילינג
מיהו מטפל בהילינג הילרית נעים להכיר

טיפול בהילינג

טיפול בהילינג

הילרית
ציטוט מוויקיפדיה לטיפול הילינג
הגדרת ההילינג לפי מילון מילוג
מדוע שיטת הילינג חשובה מאוד לכל אחד
איזו שיטה הילינג הכי מועדפת או טובה
היליניג צ'קרות
רשימת צ'קרות
הילינג הילה
שמות נוספים להילינג
הילינג ביו-אנרגיה ביואורגונומי
הילינג תטא הילינג
הילינג שיטת הריקול הילינג
הילינג שיטת פראניק הילינג
הילינג שטיפה אנרגטית
הילינג רייקי
הילינג רפואת תדרים
העברת אנרגית ההילינג
מעבר אנרגיית הילינג בטיפול מקרוב בהילינג אנרגטי
מעבר אנרגיית הילינג בטיפול טיפול הילינג מרחוק
שימושים בהילינג מערכת הגופים שלנו
הילינג לטיפול בבעיות בגוף הפיזי
הילינג לטיפול בבעיות בגוף הרגשי
הילינג לטיפול בבעיות בגוף הרוחני
מה חווים במהלך הטיפול בהילינג
האם טיפול הילינג מתחבר לשיטות אחרות לימודי הילינג
כלים בהילינג
אנשים מוכרים בעולם טיפולי הילינג
מה ההבדל בין הילינג להילינג קבלי
הוכחות לקיום ההילינג
מחקרים על הילינג
טיפול בהילינג בהדרכתם של נפטרים וישויות אור
אילו שימושים יש בהילינג בפרפרים המרחב הרוחני
כיצד מתבצע טיפול הילינג פגישה מקרוב
כיצד מתבצע טיפול בהילינג מרחוק
מהו הילינג באמצעות מגע
מהו הילינג ללא מגע
תיאור טיפול הילינג אמיתי
שילוב מערכי קריסטלים הילינג
שילוב הילינג בטיפול בשחזור גלגולים
דמיון מודרך והילינג
הדגמות טיפולים בהילינג
דוגמא לטיפול בהילינג בשילוב דמיון מודרך
דוגמא לטיפול בהילינג בשילוב קריסטלים
מכללות ללימודי הילינג
קורס הילינג לימודי הסמכה להילרים
לימודי הילינג
לימודי הילינג פרטני
קורס הילינג מחיר
טיפים בהילינג להילרים
לסיכום היליניג מאמר מקיף

מהו הילינג אתם שואלים

הילינג היא אנרגיה ריפוי רוחנית שקיימת ביקום ומכוונת אנרגטית על ידי ההילרית במגע או מרחוק תוך שימוש בדימויים ובאמצעות המחשבה לגוף-נפש-רוח המטופל. אנרגיית ההילינג שמתקבלת בגוף המטופל מנקה ומשחררת אנרגיות חוסמות ומטעינה אנרגיות חדשות. לאנרגית הילינג אין מגבלה של מקום או זמן וניתן להעבירה מקרוב ומרחוק . בטיפול הילינג מקרוב מתבצעת סריקה אנרגטית של גוף-נפש-רוח באמצעות כפות הידיים מסביב לגוף המטופל ומשלבת תקשור, הדמיה בדמיון מודרך ושימוש בקריסטלים כאשר הסריקה האנרגטית מאפשרת התכווננות למקומות שדורשים ריפוי בגוף-נפש-רוח ואז מוזרמת אנרגיה למקומות הבעייתיים. בטיפול מרחוק מסתייעים בתקשור בכדי לסרוק את גוף-נפש-רוח המטופל ולזהות את מצבו האנרגטי והחסמים האנרגטיים שדורשים ריפוי ושחרור ומשם ממשיכים בהזרמת אנרגיה באמצעות המחשבה

הילינג ברפואה משלימה


ריפוי בהילינג הינו ערוץ אחד מתוך מכלול שלם של ערוצים רבים ברפואה משלימה שמטרתה ריפוי גוף-נפש-רוח. הרפואה המשלימה אינה מסתפקת בראייה פיזית של גוף האדם אלא רואה מכלול שלם של גופים אנרגטיים שעובדים במקביל ובסנכרון מלא בינהם ובין הגוף הפיזי. גופים אלו קשורים לגוף הפיזי משפיעים ומושפעים ממנו. באמצעות אנרגית הילינג אנרגיה קוסמית טבעית ניתן לזהות חסמים במערך הגופים שעובדים עם הגוף הפיזי ולהביאו לידי איזון והאיזון מוביל לריפוי הרוחני המיוחל. לכל מטפלת בהילינג יש את השיטה שבה היא עובדת ומתחברת לאנרגית ההילינג אך המשותף לכולם הוא הרצון לעזור ולרפא מצבים של גוף-נפש-רוח. הטיפול בהילינג מוגדר כתהליך שמתחיל באמונתו של המטופל ביכולת לעזור לו ובשיתוף פעולה עם המטפל ובהבנה שלבעיה יש מספר מוקדים במערך הכולל של ההילה והצ'קרות שיש לזהות ולשחרר אנרגטית

טיפול הילינג אנרגטי דרך חיים

כולם עוברים בחיי היום יום מצבים שונים חלקם רגשיים או פיזיים וחלקם אף רוחניים שמשאירים חותם שמשפיע על הלך הרוח והמחשבה וגם משנים את התנהגותנו.
טיפול הילינג הפך לצורך חיוני לאור החיים בתקופה דינמית מלחיצה תובענית מפתיעה ובלתי צפויה. טיפול בהילינג מתחיל בתהליך אישי של מודעות עצמית והבנה שטיפול רוחני אנרגטי יכול לסייע לנו במגוון רחב של בעיות גוף נפש-רוח. טיפול אנרגטי יכול לאזן את האנרגיה האישית שלנו את הרגש והמחשבה ולאפשר לנו מרחב נשימה לעדו תקופה עד לטיפול הבא, טיפול הילינג אנרגטי יכול לשחרר מחסומים רגשיים, אמונות, התנהגויות ודפוסי חשיבה וגם כאבים פיזיים. טיפול אנרגטי בהילינג יכול להרגיע ולהעצים אותנו בכוחות פנימיים. ההבנה שמצבים שונים הם בעצם אנרגיות שמחלחלות למערכת גוף-נפש-רוח ומובילים לשינויים לא רצוניים בפיזי-רגשי היא ביסודו של הטיפול בהילינג.

קורס הילינג מחיר

לאורך שנות עבודתי עם הילינג פגשתי מטופלים רבים שחוסר המודעות שלהם גרם לסבל רב והם גררו חוסר איזון אנרגטי שפגע בהם ביומיום והתבטא בחרדות, חוסר שביעות רצון עצמי, אדישות למצבם האישי, חוסר מימוש עצמי ,בעיות פיזיולוגיות כגון כאבי ראש/בטן/פרקים. ברגע שהם נחשפו לאנרגית הריפוי הרוחני של הילינג חלק מהמצוקות הרגשיות והפיזיות ותופעות גופניות נעלמו כלא היו. הם גילו את הייעוד שלהם וחשו יציבים וברורים עם עצמם ומשלב זה הם הצליחו לקדם את עצמם בחיים.

טיפול אנרגטי בהילינג קפיצת דרך משמעותית בחיים

טיפול הילינג או מכלול שלם של טיפולים  מובילים לשינוי דרמטי בחיי היומיום שלנו ולא סתם חלק מהמטפלים מכנים זאת " טיפול קוונטים אנרגטי" . זוהי קפיצת דרך משמעותית למודעות עצמית ולתובנות אישיות לצד ריפוי אנרגטי. הקשורים זה בזה ע"י פתיחת הערוצים התודעתיים והאנרגטיים שמייצרים ריפוי רוחני ומכוונים למימוש היעדים האישיים שלנו  ולביטחון עצמי בדרך שלנו.

משמעות המילה ריפוי למטופל בהילינג

תגובותינו למילה ריפוי מתחברת למצב של יציאה ממצב של מחלה. הילינג הנה שיטה שמובילה לריפוי רוחני באמצעות שינוי המודעות למשמעויות שונות שהמטפל נותן "לחולי"/ "למחלה"/"לכאב". תובנה שיש מצבים רגשיים/פיזיים/רוחניים שיוצרים חוסר איזון אנרגטי בגוף שלאורך זמן עלול לייצר מחלה. השימוש באנרגית הילינג עובדת על ההילה והמערכות בגוף-נפש-רוח מסלקת את האנרגיה הבעייתית ומכניסה במקומה אנרגיה חדשה.

מתי הומצאה שיטת ההילינג

הילינג באנגלית הוא ריפוי אנרגטי ,ריפוי תדרים .את ההילינג אנו פוגשים בתרבויות שונות כרפואה סינית מסורתית,מסורת רפואית עתיקה בהודו איורוודה ולכן לא מקרי שהריפוי בהילינג עובר דרך הצ'קרות שמקורם בתרבות ההודית .

למי מתאימה השיטה של טיפול בהילינג

שיטת הטיפול בהילינג מתאימה למרבית האוכלוסייה ולמי שמאמין ביכולת לרפא את עצמו באמצעות שינוי המודעות העצמית. בתחילת כל טיפול בהילינג אני סורקת את גוף המטופל ובודקת האם הוא בשל לעבור טיפול בהילינג והאם יש באפשרותי לעזור לו. טיפול בהילינג מתאים למי שחש שהוא חסום ורוצה לחוש רגוע ובטוח, עמוס רגשית , לשחרר אמונות שליליות ורגשות שליליים. אדם שמעוניין להרגיש טוב יותר בריאותית ,לעבור שינוי במודעות העצמית ,להגשים את עצמו , להעלות את הביטחון העצמי ועוד המון סיבות נוספות. הטיפול בהילינג בפרפרים היא שיטה שמשלבת מלבד אנרגית ההילינג גם מערכי קריסטלים ומסרים מתוקשרים שמדריכים אותי לדיוק הטיפול. טיפול בהילינג הינו תהליך ממוקד וקצר שממלא את הגוף-נפש-רוח המטופל באנרגיה מרגיעה ומניעה לחיוב.

מיהו מטפל בהילינג הילרית נעים להכיר

מטפלת בהילינג נקראת הילרית. הילרית עוסקת ברוח ומאמינה ביכולתה לעזור לאחרים ,לסנכרן אנרגטית את חייהם ולהשפיע בהיבטים שונים על גוף נפש רוח, תוך שימוש באנרגיה קוסמית שנקלטת בתודעת המטופל. אנרגיית הריפוי שעמה עובדת ההילרית נמצאת בכל מקום ונגישה בכל זמן. ההילרית, מטפלת בהילינג, יודעת לנתב את אנרגיית ההילינג הקוסמית ועושה בה שימוש לצורכי ריפוי רוחני בלבד. אנרגית ההילינג מוזרמת דרך ההילירת אל המטופל ומוחדרת למקומות בהילה ובגוף בהם יש חסימה אנרגטית ומקלה בכאבים וחסמים שונים  .טיפול של הילינג הינו ערוץ טיפולי אנרגטי רוחני המסייע ומקל במקרים רבים במקביל לרפואה המערבית. טיפול הילינג באמצעות אנרגיות רוחניות נעשה בפרפרים המרחב הרוחני בשילוב תקשור ,דמיון מודרך ,ומערכי קריסטלים שמייצרים יחדיו אנרגית ריפוי שמתורגמת בהילה ובגוף-נפש-רוח

הילרית

הילרית /הילר הינו אדם המאמין ביכולתו לעזור לאחרים ולסנכרן אנרגטית את חייהם ולהשפיע בהיבטים שונים על גוף נפש רוח, תוך שימוש באנרגיה קוסמית שנקלטת בתודעתו של המטופל. הילר מטפל באנשים באמצעות טיפול של הילינג הינו טיפול. מדובר על טיפול באמצעות אנרגיות רוחניות ורגשיות המאפשרות פיתוח ערוץ טיפולי נוסף לסייע ולהקל במקרים רבים במקביל לרפואה המערבית

ציטוט מוויקיפדיה לטיפול הילינג

"הילינג(מאנגלית: Healing; הבראה, ריפוי, מציאת מזור) רפואת אנרגיה, טיפול באנרגיה, ריפוי באנרגיה, או ריפוי רוחני. דרך טיפול וענף של רפואה אלטרנטיבית, הפועלת מתוך אמונה שמרפא יכול לתעל את אנרגיית הריפוי, לאדם שביקש עזרה, באמצעות שיטות שונות: באמצעות ידיים, לריפוי חוליים וכאבים, באמצעות מגע כפות הידיים או השראה ללא מגע ישיר כלל, או אף טיפול שבו המטופל והמטפל נמצאים במקומות שונים. בעולם קיימות אסכולות שונות של הילינג, או ריפוי באנרגיה. הוא ידוע בתור ריפוי שדה אנרגטי חי (biofield), ריפוי רוחני, ריפוי מגע, ריפוי מרחוק, טיפולי מגע, רייקי, או צ'י קונג ועוד.

הגדרת ההילינג לפי מילון מילוג

"הילינג, רפואת אנרגיה, טיפול באנרגיה, ריפוי באנרגיה, או ריפוי רוחני. דרך טיפול וענף של רפואה אלטרנטיבית, הפועלת מתוך אמונה שמרפא יכול לתעל את אנרגיית הריפוי, לאדם שביקש עזרה, באמצעות שיטות שונות: באמצעות ידיים, לריפוי חוליים וכאבים, באמצעות מגע כפות הידיים או השראה ללא מגע ישיר כלל, או אף טיפול שבו המטופל והמטפל נמצאים במקומות שונים. בעולם קיימות אסכולות שונות של הילינג, או ריפוי באנרגיה. הוא ידוע בתור ריפוי שדה אנרגטי חי , ריפוי רוחני, ריפוי מגע, ריפוי מרחוק, טיפולי מגע, רייקי, או צ'י. קונג"

מדוע שיטת הילינג חשובה מאוד לכל אחד

השימוש בהילינג מגיע כשיטה אלטרנטיבית לרפואה הקונבנציונאלית במטרה לשחרר אנרגטית שאריות של מחשבות או חוויות שתורגמו לגוף-נפש-רוח כעודף או כחוסר או כמחלה .חשיבותה של שיטת ההילינג היא בהשפעה המהירה על מצבים שונים בגוף-נפש-רוח והעלאת המודעות העצמית. כוחה של השיטה הוא שהמטפל מתחבר לאנרגיה שקיימת ביקום ונעזר בה לשם ריפוי ויכול להשתמש במהלך הטיפול בעזרים אנרגטיים נוספים ובשיטות שפיתח לעצמו בכדי להעצים את האנרגיה .מניסיון של שנים כהילרית ומתקשרת הטיפול בהילינג משתנה מאדם לאדם בהתאם למצבו והוביל לפיתוח שיטות שונות לריפוי מצבים בגוף-נפש-רוח.

איזו שיטה הילינג הכי מועדפת או טובה

בשיטות הטיפול של פרפרים אני משלבת יחד עם באנרגית הריפוי 3 אנרגיות נוספות: תקשור ,הילינג וקריסטלים שעוזרים לאנרגיה החדשה להיקלט במקומות החסומים אנרגטית ומייצרים שינוי בתודעה ,ברגש בגוף הפיזי וברוחניות. בטיפול הילינג אני חשה שאנשים חשים רוגע ,הקלה בלחץ ושחרור ממתחים וסטרס, תחושת ריחוף למקום אנרגטי ומואר, ניתוק מהכאב הפיזי,כניסה של אנרגיה חדשה בצבע לבן שמנקה את הגוף, תחושת אהבה שמציפה את הגוף ,זיהוי נקודת הכאב באמצעות צבע ועוד.
אני מאמינה שלכל המטפלים האנרגטיים באמצעות שיטות שונות כגון ריקול הילינג, ריקי, ביואנרגיה, תטא הילינג ,פארקינג הילינג , שטיפה אנרגטית של דר נאדר בוטו ,ובשיטות ריפוי אחרות ישנם מטרות זהות

  • לעזור לאנשים לצאת ממעגל אנרגטי שלילי וללמוד לחיות אם אנרגיה חדשה ומאוזנת.
  • לרפא ולשחרר חסמים באדם שלאורך זמן מתורגמים למחלה וכאב
  • שינוי מחשבה שלילית לחיובית
  • מודעות השפעת הסטרס מתמשך על בריאותנו ועל כך שאנו יכולים לרפא את עצמנו .
  • לכן קשה להגיד שיש שיטה הילינג טובה יותר מאחרות.

האני מאמין שלי שאנרגיות הריפוי ילכו ויתעצמו כי התודעה של כולנו משתנה ,יש בנו אמונה בשיטות הריפוי הרוחניות ואני יודעת שנלמד לגלות עוד שיטות ריפוי חדשות בהמשך שישתלו ברפואה הקונבנציונלית ויענו על צרכים רבים.

היליניג צ'קרות

צ'קרות מרכזי אנרגיה רוחניים בגוף. אומנם קיימות נקודות רבות של צקרות בגופנו אבל ההתייחסות העיקרית המקובלת כיום הנה ל-7 נקודות עיקריות שממוקמות לאורך הגוף מושפעות הדדית אחת מהשנייה והן מערך שלם שמתפקד כל אחת לעצמה וכולם יחד. הצ'קרה הנה מרכז אנרגטי רוחני שמקושרת רוחנית מבחינת התפקידים שלה לנקודה לימפתית מסוימת בגוף. תפקידה של הצ'קרה הוא לקלוט אנרגיות מהסביבה ולהעביר אותם לגוף הפיזי, הרוחני והרגשי.

איך לפתח מודעות עצמית | מתקשר

צ'קרה מאוזנת הינה צ'קרה שמשפיעה חיובית עלינו ועל האנרגיה החיובית שהיא קולטת/ומשחררת לגוף-נפש-רוח לעומת צאקרה חסומה שמשפיע פיזיולוגית וגם רוחנית וכמובן חוסר האיזון ישפיע גם על הקשר בין  הצ'קרות האחרות בגוף.

רשימת צ'קרות

כפי שהבנתם הצ'קרות מעורבות מאוד בתהליך האיזון האנרגטי בהילינג ולכן שחוב להבין את תפקידה ומיקומה ש/ל צ'קרה. רשימת הצ'קרות הקיימות בגוף:
צ'קרה ראשונה- צ'קרת הבסיס-אדמה(צבעה אדום)
צ'קרה שנייה – צ'קרת המין-הבטן-מים(צבעה כתום)
צ'קרה שלישית – צ'קרת מקלעת השמש-אש(צבעה צהוב)
צ'קרה רביעית-צ'קרת הלב- אוויר(צבעה ירוק)
צ'קרה חמישית – צ'קרת הגרון-( צבעה כחול)
צ'קרה שישית – צ'קרת העין השלישית(צבעה סגול)
צ'קרה שביעית-צ'קרת הכתר(צבעה סגול/לבן)

הילינג הילה

מלבד הגוף הפיזי מתקיימים מספר גופים אנרגטיים שמקיפים אותו שהם גופי תודעה בעלי תדר, צבע ואנרגיה ייוחדי לכל אחד  גופים אלו מרכיבים את  ה- "הילה". ז"א הילה הנה מכלול שלם של גופי תודעה אנרגטיים שמשלימים ותומכים אחד את השני וביחד כולם תומכים בגוף הפיזי במרכזי האנרגיה הצ'קרות. כאשר הגוף הפיזי או הגוף הרוחני או הגוף הרגשי לא מסוגל להכיל את השינויים האנרגטיים נוצר חוסר איזון אנרגטי בגופי התודעה. כל שינוי או חוסר איזון בגופים אלו מתורגם לגוף הפיזי כגון מצבי רוח, התנהגות, דרכי חשיבה ובעיות רגשיות ועוד. טיפול בהילינג מזהה את חוסר האיזון והחסימה בכל אחד מגופי ההילה, משחרר את החסימה האנרגטית ומטעינה באנרגיה חדשה שמשפיעה על גופי התודעה-ההילה

שמות נוספים להילינג

ישנם שמות וכינויים שונים  להילינג וכן סוגי טיפולים שונים באנרגיות:
ביו-אנרגיה ביואורגונומי
שיטה שפותחה ע"י רפי רוזן ז"ל בהבנה שבעיה בגוף הפיזי הנפשי או הרוחני הינה חסימה אנרגטית .באמצעות השיטה המטפל מזהה את החסימה באמצעות העיניים בעפעוף, והריפוי באמצעות זיהוי המשלים האנרגטי של המטופל .לפי שיטתו של רפי רוזן לכל אדם יש משלים אנרגטי ביקום ועל ידי כך שניהם מושפעים זה מהאנרגיה של האחר ,כך שחול  או במילים אחרות חוסר איזון נובע מנתק אנרגטי בין המטופל למשלים שלו, וכדי לשנות את המצב האנרגטי יש למצוא את המשלים האנרגטי או משלים אנרגטי חדש ולהביא לידי איזון וזרימה שלמה של האנרגיה בגוף נפש רוח המטופל.
תטא הילינג
שיטה שהומצאה בשנות ה 90 על ידי נטורופתית מארה"ב בשם וויאנה שטיבל שבעזרת גלי תטא (גלי חלימה בין ערות לשינה) התחברה לתת המודע שלה ולטענתה הצליחה לרפא את מחלת הסרטן שלה.השיטה מתייחסת לשליטת התודעה בתת המודע ובאמונות שמפעילים אותנו שהצפתם מאפשרת הקלה בכאב.
שיטת הריקול הילינג
הנה שיטת ריפוי הוליסטית שהומצאה על ידי ד"ר ז'ילבר רנו , שאיחד שיטות טיפול הוליסטיות שונות לשיטה אחת ריקול הילינג שעובדת על המטופל ברמה הרגשית. הנחת היסוד של ממציא שיטת הריקול הילינג היא שהמחלה מקורה בטראומות מעברו של המטופל וניתן לרפא את המחלה באמצעות הצפת הטראומה מהעבר. שיטת ריקול הילינג מתארת את הקשר בין השדה הקוונטי לבין בעיה אורגנית ולבין קונפליקטים על פי מפה שמוצאת את הקשר בין איבר מסויים לבעיה האורגנית ,קשר בין אירועים שמנהלים את החיים ושהתרחשו בהריון,וקשר בין אמונה שמנהלת את האדם לבין אירועים שהתרחשו כמה דורות לפני כן והריפוי הוא באמצעות שינוי התודעה.
שיטת פראניק הילינג
הומצאה בסוף שנות ה80 על ידי מדען ופילנתרופ פיליפיני צ'ואה קוק סוי.
שיטת הפראניק הילינג נשענת על היוגה ,על אנרגית החיים בגוף בריא שזורמת בחופשיות. ובמקרים הפוכים כשיש מחלה שלטענתו נובעת מחסימה אנרגטית שהטיפול במחלה בשיטת פראניק הילינג היא בזיהוי החסמים האנרגטיים והזרמת אנרגית חיים חדשה לגוף .
שטיפה אנרגטית של ד"ר נאדר בוטו עקרונות השוני והשווה
שיטת שטיפה אנרגטית, הינה שיטה שפותחה ע"י ד"ר נאדר בוטו,שהוא קרדיולוג. שטיפה אנרגטית הינה שיטה לאבחון וטיפול המתבססת על רעיונות ומונחים הקיימים בפיסיקה הקוואנטית. ההבחנה מתבצעת בטכניקת העפעוף ומוצאת את הקשר בין אירוע בחיים לאיבר חולה.השטיפה האנרגטית משחררת אנרגיה באזורים החסומים ומחדשת את האנרגיה וזרימתה בהם, בשילוב לחיצות על גוף המטופל תוך כדי הנחיה על עבודת נשימה.
רייקי
שיטה הרייקי פותחה ע"י מיקאו אוסואי ,נזיר בודהיסטי ביחד עם ד"ר צ'וג'ירו הייאשי רופא בצבא היפני בתחילת המאה ה-20 והובאה בהמשך למערב ע"י הוואיו טקאטה.
מקור המילה "רייקי" הוא בשני תווי קנג'י יפניים:
"ריי" = רוח, תודעה אלוהית;
"קי" היגוי יפני של המילה צ'י = אנרגיית חיים.
ישנן כ-15 תנוחות שבהן המטפל מניח את ידיו על גופו של המטופל, או מעליו, באופן הגורם ל"אנרגיית הרייקי של היקום" לזרום דרך המטפל אל המטופל. על פי השיטה, הרייקי פועל באופן כוללני, הוליסטי, כלומר מטפל כמכלול ולא רק מסיר תסמינים. (מתוך ויקיפדיה )

הילינג רפואת תדרים

רפואת תדרים הינה אחת מתוך שיטות רבות לריפוי בהילינג, שיטה שמתייחסת לאנרגיה שמקיפה את גוף האדם ומשמשת ראי למצבו הפיזי רגשי ורוחני. בשימוש באנרגיה מביא המטפל בהילינג רפואת תדרים את המטופל לידי איזון אנרגטי. "שיטות ריפוי התדרים מבוססות על התפישה הפיזיקלית של איינשטיין – כל גוף או חומר הוא גם אנרגיה ולכן גם מהווה מקור תדר. ומכאן כל שינוי מהתדרים הבסיסיים מהווה סימן לליקוי או למחלה. הפרט המעניין הוא שבדרך כלל שינויי התדרים מקדימים את השינויים בחומר – ולכן אם מגלים ליקויים בתדרי הגוף, ניתן למנוע מחלות עוד לפני שהן מתפרצות במלוא חומרתן. (מתוך יקום תרבות ).

העברת אנרגית ההילינג

הילינג משמש כלי רוחני עוצמתי ומרכזי בטיפולים האנרגטיים לשם ריפוי רוחני. טיפול הילינג אנרגטי מתקיים גם בטיפול הילינג פרונטאלי מקרוב וגם בטיפול הילינג מרחוק. אנרגית ההילינג עוברת בשני דרכים:
מעבר אנרגיית הילינג בטיפול מקרוב בהילינג אנרגטי האנרגיה שעוברת למטופל דרך כפות ידיי מגיעה במהלך תקשור דרך העין השלישית לגוף-נפש-רוח ולהילה של המטופל באמצעות ההדרכות המלוות אותי .כמו כן אני משלבת במהלך הטיפול מערכי קריסטלים,ודמיון מודרך שמחזקים את האנרגיה שמועברת למטופל.
מעבר אנרגיית הילינג בטיפול טיפול הילינג מרחוק טיפול בהילינג מרחוק באמצעות שליחת אנרגיה והדמיה מחשבתית  .השימוש בטיפול בהילינג מרחוק מתקיים במקרים שהמטופל לא יכול להגיע אלי מסיבה כלשהי וזקוק לעזרה בבעיות החל מכאב, טראומה, מחשבות טורדניות ,פחדים

אנרגיית ההילינג איננה קשורה למיקום פיזי, ובשילוב התקשור מתחברים לנשמת המטופל באמצעות קבלת שמו המלא (שם פרטי ומשפחה) למיקוד והכוונה של אנרגית הריפוי לשדה האנרגטי שלו. ניתן לבצע טיפול הילינג מרחוק ניתן לבצע באמצעות כל אמצעי תקשורת ואפליקציה קיימים.

שימושים בהילינג מערכת הגופים שלנו

הילינג משמש לטיפול בבעיות גוף-נפש-רוח  חוסר /עודף אנרגטי במוקדי האנרגיות בגוף, הצ'קרות שגורמים לחוסר איזון אנרגטי עם מספר אפשרויות שימוש כמעט בלתי מוגבלות:
הילינג לטיפול בבעיות בגוף הפיזי
 הגוף הפיזי מלווה אותנו מלידה עד למוות וכאשר נוצר חוסר איזון בין יכולתו של הגוף לתפקד מול הסביבה לבין צרכי הנשמה עלול לגרום לבעיות בגוף הפיזי. ז"א חוסר סנכרון בין הפיזי לריגשי ולרוחני יוביל לבעיות כגון דלקות,  כאבי בגוף ובשלד, חרדות ופחדים, כאבי ראש וגם קשיים בקליטה להריון ,שיבוש הורמונלי ועוד. הטיפול ההילינג מזרים אנרגיית ריפוי למקומות החסומים אנרגטית המודלקים והכואבים ויכול לסייע רבות בשיפור המצב.
לדוגמה בטיפול הילינג לקושי להיכנס להריון ,המטופלת חשה במהלך הטיפול בהילינג קור ברחם במקרה זה של טיפול בהילינג שילבתי קריסטלים שונים רובי, רוטלייט-קוורץ, אגת עץ, קארניליין ורודוקורסייט ששחררו את הקור והפחד מהריון והובילו בסופו של דבר לקליטה להריון.
הילינג לטיפול בבעיות בגוף הרגשי
 הגוף הרגשי קולט באופן חוויתי את החיים מבחינה רגשית. כל חוויה שמייצרת חוסר/עודף רגשי מובילה לחוסר איזון שבמידה ואינו מטופל עלול להוביל לחולי בגוף הפיזי והרגשי כעומס /כאב /לחץ שמוביל למצבים רגשיים שונים כגון קושי להתמודד עם לחצים, פחדים וחרדות ,אובססיביות ,חוסר ביטחון, פיברומיאלגיה ועוד.
לדוגמה טיפול בהילינג בבעיות הרטבה אצל ילדים שנבעו מפחדים וטראומות, או טיפול בהילינג בפחדים מסוגים שונים, או טיפול בהילינג בבעיות של חוסר בטחון ועד קושי במימוש זוגיות ועוד.
הילינג לטיפול בבעיות בגוף הרוחני החיבור לגוף הרוחני מאפשר לנו לקלוט מסרים על ההווה/עבר/עתיד ועל שיעורים קרמתיים מחיים קודמים שתורמים לנשמה לממש את שיעוריה. לדוגמא עומס אנרגטי כתוצאה מחלומות או מסעות רוחניים מוביל לחלימה צלולה ,חלימה מוגברת ,מסעות אסטראלים, עומס מחוויות רוחניות , בעיות שינה שקשורים לפחדים כתוצאה ממפגשים עם נשמות של נפטרים, מטפלים הוליסטים/מתקשרים שיש להם עומס אנרגטי. טיפול בהילינג במטופל במהלך תהליך רוחני שהושפע ממסרים מפחידים בחלומות מאחר שהובילו לכאבי ראש עד מיגרנות וקבלת מסרים לא מובנים

מה חווים במהלך הטיפול בהילינג

רבים שואלים מהם התחושות במהלך הטיפול בהילינג והתשובה שלי היא חוויות משתנות אין סופיות.
במהלך טיפול הילינג החוויות שלי ושל המטופל משולבות ומסונכרנות כאשר אני חווה את המטופל במספר כלים רוחניים שונים: תקשור וראייה רוחנית, שימוש בידיים והנחת קריסטלים על גוף המטופל (במידה והטיפול הוא מקרוב) או חוויה וסריקת המטופל (בטיפול מרחוק). אני סורקת את המטופל וחווה את ההילה והמקום הבעייתי שדורש ריפוי. במהלך הטיפול אני וגם המטופל חווים עקצוצים/זרמים חשמליים בגוף, אני חווה נשמות של נפטרים וישויות אור שמגיעות לעזור למטופל, רואה רוחנית תמונות מחייו של המטופל הקשורות לבעיה שלשמה הגיע לטיפול ותמונות שהינן מסרים אנרגטיים שמועברים אנרגטית לגוף-נפש-רוח המטופל.
המטופל מתרגם חוויתית ואנרגטית את אנרגית ההילינג שמשפיע אנרגטית על שחרור החסימה. סיום הטיפול מתרחש כאשר אני מפסיקה לחוש זרימת אנרגיה לגוף המטופל ומתשאלת את המטופל על חוויותיו הפיזיות הרגשיות והרוחניות. עוצמתו של הטיפול נמדדת כאשר האנרגיה ממשיכה להדהד בתודעתו ובגופו של המטופל גם ימים לאחר הטיפול והמטופל חש וגם סביבתו של המטופל חשים בשינוי. לעיתים נדרש מהמטופל לחזור מדי מספר חודשים כדי לשמר את אנרגית ההילינג.

האם טיפול הילינג מתחבר לשיטות אחרות

הילינג הוא אנרגיה קוסמית שמשתלבת עם כל אנרגיה חיובית שמטרתה ריפוי ושינוי לתודעה חיובית. ניתן לשלב את ההילינג עם תקשור,מערכי קריסטלים, דמיון מודרך, רייקי, טיפולי מגע כגון רפלקסולוגיה שיאצו ודיקור ועוד שיטות ריפוי הוליסטיות אחרות ויש שמשלבים הילינג קבלי, הילינג עץ החיים, תטא הילינג, שטיפה אנרגטית, ריקוד,  אורה סומה עיסוי,טווינא,ועוד
כמתקשרת ומטפלת אנרגטית אני משלבת בטיפולים מספר יסודות אנרגטיים כאשר לכל יסוד יש אנרגיה ייחודית משלו וביחד עם טיפול ההילינג הם מייצרים אנרגיה שמובילה לאיזון האנרגטי הנדרש להילה ולצ'קרות ומשפיעים על הריפוי האנרגטי. היסודות שאני משלבת בטיפול הילינג הם:
תקשור עם הנשמה וקבלת סמלים אנרגטיים שמתורגמים לאנרגיה באמצעות דמיון מודרך.

ריפוי באמצעות קריסטלים

ריפוי באמצעות קריסטלים

העברת אנרגית ההילינג לגוף ולתודעת המטופל.
שימוש במערכי קריסטלים על גוף המטופל אנרגיה של ריפוי ומצטרפים לאנרגיה הכוללת .
תוצאת השילוב של ההילינג עם יסודות אלו מוביל ליצירת אנרגית ריפוי עצמתית שמועברת לגופים האנרגטיים לצ'קרות ולהילה

כלים בהילינג

ישנם סוגי כלים שונים שמתלווים ומשתלבים במהלך הטיפול בהילינג ומעלים את אנרגית הריפוי:

  • מסרים בתקשור המנחים את המטפל בזיהוי החסימות
  • מיקוד האנרגיה
  • דמיון מודרך משובל עם אנרגית ההילינג
  • טיפול מגע למיניהם בשילוב הילינג
  • שילוב מערכי קריסטלים מעלה ומשדרג את אנרגית הריפוי
  • מדיטציה והרפיה שמכניסה את המטופל לתדר מרגיע ומרפא
  • תרגילי נשימות שהמטופל עושה תוך כדי הטיפול מקלים על תהליך שחרור האנרגיה הבעייתית ומאפשרים כניסה קלילה יותר של אנרגית הריפוי.

אנשים מוכרים בעולם טיפולי הילינג

כהילרית ומורה רוחנית לטיפול בהילינג נתקלתי במקרים בעייתיים שברובם הצלחתי לעזור לייצר את השינוי הנדרש ולשחרר את הקושי. ריפוי בהילינג דורש לא רק את אנרגית ההילינג שמועברת למטופל אלא גם שילוב מנצח של רצון ושיתוף פעולה של המטופל בתהליך הריפוי. ללא אלו אנרגית ההילינג לא תחלחל להילה ותשפיע אנרגטית לאורך זמן. בעידן שאנו חיים בו יש מטפלים רבים בהילינג טובים ומוכרים בעולם ובארץ לדוגמא:

וויאנה שטיבל פיתחה את שיטת התטא הילינג שבעזרת גלי תטא (גלי חלימה בין ערות לשינה) התחברה לתת המודע שלה ולטענתה הצליחה לרפא את מחלת הסרטן שלה. השיטה מתייחסת לשליטת התודעה בתת המודע ובאמונות שמפעילים אותנו שהצפתם מאפשרת הקלה בכאב.
ד"ר ז'ילבר רנו איחד שיטות טיפול הוליסטיות שונות לשיטה אחת ריקול הילינג שעובדת על המטופל ברמה הרגשית. הנחת היסוד של ממציא שיטת הריקול הילינג היא שהמחלה מקורה בטראומות מעברו של המטופל וניתן לרפא את המחלה באמצעות הצפת הטראומה מהעבר. שיטת ריקול הילינג מתארת את הקשר בין השדה הקוונטי לבין בעיה אורגנית ולבין קונפליקטים על פי מפה שמוצאת את הקשר בין איבר מסויים לבעיה האורגנית ,קשר בין אירועים שמנהלים את החיים ושהתרחשו בהריון,וקשר בין אמונה שמנהלת את האדם לבין אירועים שהתרחשו כמה דורות לפני כן והריפוי הוא באמצעות שינוי התודעה. זוהי שיטה דומה לשיטת תהליך שחזור החיים שפיתחתי, שחזור גלגולים, שבה אני משלבת בין זיכרונות מגלגולים קודמים לבין הבעיה/טראומה שלשלמה הגיעה המטופל בשילוב אנרגית ההילינג והקריסטלים.
ד"ר נאדר בוטו קרדיולוג שבשנים האחרונות פיתח שיטה לשטיפה אנרגטית לאבחון וטיפול המתבססת על רעיונות ומונחים הקיימים בפיסיקה הקוואנטית. ההבחנה מתבצעת בטכניקת העפעוף ומוצאת את הקשר בין אירוע בחיים לאיבר חולה. השיטה משחררת אנרגיה באזורים החסומים ומחדשת את האנרגיה וזרימתה בהם,ומשלבת לחיצות על גוף המטופל תוך כדי הנחיה על עבודת נשימה.

מה ההבדל בין הילינג להילינג קבלי

שיטת הטיפול בהילינג נשענת על אנרגיה קוסמית שמועברת למחשבתו וידי המטפל ומשם לגוף נפש רוח המטופל כדי להביאו למצב של ריפוי מכאב ואיזון אנרגטי באמצעות עבודה אנרגטית על הצ'קרות וההילה. הילינג קבלי נשען על יסודות הקבלה היהודית וקבלת מסרים בתקשור מצדיקים /רבנים/אבות אבותינו שמתורגמים בגוף-נפש-רוח המטופל לאנרגיה מרפאה. הדבר די דומה לסיוע באמצעות נשמות בטיפול הילינג להאיץ ולהעצים את התהליכים האנרגטיים.

הוכחות לקיום ההילינג

קשה להביא הוכחות לקיומו של אנרגית ההילינג אבל ישנם מכשירים שיכולים למדוד את האנרגיה של הגוף לפני ואחרי טיפול הילינג שמראים שינוי בצבעי ההילה שלנו. ללא ספק את אנרגית ההילינג גם המטפל וגם המטופל חשים תופעות פיזיות מידיות במהלך הטיפול כגון במוקד הכאב או לאורך הגוף, כחמימות עדינה קור ,זרמים חשמליים ועקצוצים. בתחילת הטיפול אני בודקת עם כפות ידיי שמרחפות מעל גוף המטופל היכן מקור הכאב/חסימה ומזהה זאת על ידי חזרה של אנרגיה ממקור הכאב לכפות ידיי. כל מטופל ואף הסקפטיים שביניהם חשים את אנרגית ההילינג באופן מייד ואת תוצאות הטיפול לאורך זמן והיו לי מאות מקרים של אנשים שסיפרו לי על התחושה שלהם לפני ואחרי. ואף למשפחתי הקרובה והרחוקה אני עוזרת במקרים רבים של כאבים, לחצים גם מקרוב וגם מרחוק. זה פשוט עובד.

מחקרים על הילינג

אומנם אין ביסוס מדעי לקיומו של ההילינג כפי שאין ביסוס מדעי לתחומים ברפואה ההוליסטית כגון נשמה, אלוהים ורוח. מאחר ומדובר באנרגיה קוסמית שמועברת באופן מוכוון לשם ריפוי אנרגטי באמצעות המחשבה וידי המטפל ולא מהווה תחליף לרפואה הקונבנציונלית. כמורה רוחנית וכמכשירה מטפלים בהילינג אין אדם שלא יוכל לטפל בהילינג כי לכולנו קיימת יכולת להתחבר לאנרגית הריפוי שהיא אנרגיה קוסמית ומה שנדרש הוא לרצות לעזור ולרפא אנרגטית וכמובן להאמין בשיטה .
למרות זאת נעשו מחקרים רבים בניסיון להבין מהיכן אנרגית הריפוי מגיעה או את כוח השפעתה. התחושות שאנשים חשים במהלך טיפול בהילינג ומניסיון של שנים של חוויות של תלמידים ומטופלים . תוצאות הטיפול ניכרות במהלך הטיפול בתחושות של אנרגיה שעוברת בגוף, ברעד בחום או קור,צמרמורות , תחושת קיפאון, יש שראו (ראייה רוחנית)את האנרגיה בצבע כחלחל או לבן,יש שהצליחו לראות (ראייה רוחנית)את ההילה שלהם או את שלי או את שניהם בסיום הטיפול. גם בסיום הטיפול המטופלים מספרים על תחושת אנרגיה שמלווה אותם לאורך ימים.

טיפול בהילינג בהדרכתם של נפטרים וישויות אור

טיפול הילינג בעזרת נפטרים מלאכים וישויות אור מתבצע תוך כדי בחירתם של נשמות מסוימות להעביר למטופל באמצעותי את אנרגית הריפוי.
קיים שוני בין טיפול הילינג רגיל לטיפול בהילינג בהדרכת נפטר/ישות אור והוא :
באנרגיה שהם משרים בנוכחותם שמצטרפת לאנרגית ההילינג שמעצימה בכך את האנרגיה הסופית
הנפטרים/ישויות האור משמשים כערוץ אנרגטי להעברת אנרגית הריפוי

ריפוי בעזרת הילינג

ריפוי בעזרת הילינג

הטיפול מודרך ומונחה על ידי הנפטרים/ישויות האור
קבלת מסרים עבור המטופל
במרבית המקרים במהלך הטיפול הילינג אני ומהטופל מזהים את נשמת הנפטר.

אילו שימושים יש בהילינג בפרפרים המרחב הרוחני

הטיפול בהילינג בפרפרים המרחב הרוחני הינו שיטת טיפול שפיתחתי, שבה אני משלבת הנחיה בדמיון מודרך שהיא תרגום למסרים בתקשור שאותם אני מקבלת מנשמתו הגבוהה של המטופל ומנשמות מעולם הנשמות. המסרים שמתקבלים בתקשור בעת הטיפול בהילינג מגיעים מנשמות נפטרים, ישויות אור ומלאכים ומתורגמים לאנרגית ריפוי אנרגטי שמוטמעת בגוף ובתודעה של המטופל. במהלך הטיפול בהילינג אני משלבת תקשור ,דמיון מודרך והנחת אבני קריסטלים על גופו של המטופל.
הטיפול בהילינג אנרגטי בפרפרים המרחב הרוחני מתקיים גם בטיפול הילינג פרונטאלי וגם בטיפול הילינג מרחוק שהנו חלק משיטת הזום האנרגטית שלי. המקרים שבהם אני משתמשת באנרגית ההילינג הם בבעיות שונות של גוף-נפש-רוח החל ממחושים/כאבים שונים בגוף פחדים/חרדות וכלה בבעיות אנרגטיות כגון חסימות בחיים בבעיות זוגיות וכדומה.

כיצד מתבצע טיפול הילינג פגישה מקרוב

טיפול מקרוב בהילינג מתחיל בסריקה אנרגטית של גוף-נפש-רוח המטופל באמצעות הידיים שמרחפות מעל הגוף או שהן מונחות על גוף המטופל בשילוב תקשור והנחת קריסטלים על הגוף הפיזי ודמיון מודרך שהופכים יחדיו לאנרגית ריפוי רוחני שמשלימה חוסרים אנרגטיים בגוף-נפש-רוח . אני חשה במקומות שהאנרגיה אינה מאוזנת תחושות שונות כגון חום/קור/עקצוצים ומקבלת מסרים שמדריכים אותי במהלך הטיפול. לאחר מציאת מקור הבעיה/החסימה אני מזרימה דרך כפות ידיי אנרגיה לאיזון שתזרום מידי כל עוד תידרש לטיפול הריפוי בהילינג. אנרגית ההילינג נקלטת במקום הבעייתי משחררת את הכאב/חסימה וממלאה באנרגיה חדשה שממשיכה ללוות את המטופל גם שעות לאחר הטיפול.

כיצד מתבצע טיפול בהילינג מרחוק

השימוש בטיפול בהילינג מרחוק נעשה במקרים שהמטופל לא יכול להגיע אלי מסיבה כלשהי וזקוק לעזרה בבעיות החל מכאב, טראומה, מחשבות טורדניות ,פחדים ועוד. טיפול הילינג מרחוק אפקטיבי מאוד ומאפשר נגישות מלאה לטיפול הילינג גם לאנשים שמתקשים להגיע מכל סיבה שהיא החל ממרחק, מוגבלות נידות וכדומה. אנרגית ההילינג איננה קשורה למיקום פיזי ובאמצעות תקשור אני מתחברת לנשמתו באמצעות קבלת שמו המלא (שם פרטי ומשפחה) ממקדת ומכוונת את אנרגית הריפוי לשדה האנרגטי של המטופל ומשנעת את האנרגיה לכל מקום שצריך.
טיפול הילינג מרחוק יכול להתקיים החל משיחת טלפון וכלה בווידאו באמצעות כל אפליקציה זמינה כיום כגון ווצאפ או בפייסבוק או בסקייפ ואפליקציות נוספות אחרות.
בעת הטיפול בהילינג נוצר חיבור בתקשור ביני לבין נשמת המטופל, בזיהוי המקום שבו יש חוסר אנרגטי, שחרור וטעינה אנרגטית במקומות החסרים והחסומים אנרגטית , כאשר המטופל נמצא איתי במקביל.

מהו הילינג באמצעות מגע

הטיפול בהילינג נעשה בדרך כשהמטפלת בהילינג ,ההילרית, נעזרת באנרגיות שמקורן ביקום ויש הילרים שמשלבים כלים נוספים כגון תקשור, אבני קריסטלים, רפלקסולוגיה ,שיאצו דיקור ועוד. במהלך הטיפול בהילינג במגע המטפלת בהילינג מעבירה את האנרגיה באמצעות המחשבה והידיים במכוון על גוף המטופל כדי להביא לאיזון אנרגטי של הגוף הפיזי וההילה כולה באמצעות עבודה על הצ'קרות וההילה . במהלך טיפול הילינג במגע המטופל והמטפל בהילינג חשים את אנרגית הריפוי שממלא את החללים החסומים ומובילה לאיזון הנדרש.

מהו הילינג ללא מגע

הנחת היסוד בטיפול בהילינג שלאנרגית ההילינג אין קשר למיקום פיזי כך שניתן לפי בחירת המטופל לטפל בו מקרוב במגע או מרחוק ללא מגע. הטיפול בהילינג ללא מגע מתקיים במקרים שבהם המטופל לא מעוניין במגע לכן במצב זה הידיים מרחפות מעל גופו ומעבירות את אנרגית הריפוי לתודעתו וגופו הפיזי הנפשי והרוחני אוכאשר המטופל לא יכול להגיע פיזית לטיפול וזקוק לעזרה בבעיות החל מכאב, טראומה, מחשבות טורדניות ,פחדים ועוד.
בטיפול בהילינג ללא מגע מתבצע תקשור  לנשמתו של המטופל לשם זיהוי חסמים אנרגטיים,ולאחר מכן ההילרית מכוונת וממקדת את אנרגית ההילינג למקומות החסומים אנרגטית .את הטיפול בהילינג ללא מגע ניתן לבצע במספר אופנים:כאשר המטופל נמצא פיזית ליד המטפל, או בשיחת טלפון, ווידאו :זום, סקייפ, וואצפ ועוד.

תיאור טיפול הילינג אמיתי

חשוב לציין שכל טיפול הילינג הן מקרוב והן מקרוב מחייב הסכמה רוחנית של המטופל.
דוגמא לטיפול בהילינג לתלמידה רוחנית שהתלוננה על כאבי ראש חזקים בסיום המדיטציה באחד משיעורי התקשור.
הבנתי מניסיוני שכאבי הראש העזים יכולים לנבוע לחוויה שהתלמידה חוותה במדיטציה שהוביל ללחץ בעין השלישית. במצב זה חייבים לטפל מידיית אחרת זה עלול להוביל לחסימה בעין השלישית ולכאבים חזקים יותר ולעיתים עצירה של ההתפתחות הרוחנית בלמידה הרוחנית.
התחלתי בטיפול בהילינג אנרגטי כאשר בניתי מערך קריסטלים על מוקדי הצ'אקרות: הנחתי בצ'קרת הבסיס את הסמוקי קוורץ, בצ'קרת הבטן את הקרנילאן, במקלעת השמש את המלכית , בצ'קרת הגרון את הבלו לייס אגת ,בצ'קרת העין השלישית את האמטיסט ובכתר את הקוורץ.
שלבתי במקרה זה גם דמיון מודרך מתוקשר והנחתי את ידיי על ראשה כשיד אחת הונחה בעין השלישית והשנייה מאחורי ראשה ולאחר מכן יד אחת מעל אוזן ימין ויד שנייה מעל אוזן שמאל.
השילוב של הקריסטלים דמיון מודרך מתוקשר וערכת הקריסטלים עם אנרגית ההילינג יצר אנרגיה נעימה שזרמה בצ'קרות ובעין השלישית והביאה לאיזון האנרגטי הנדרש ולכך שכאבי הראש נעלמנו והכי חשוב שחררנו את העין השלישית להמשך הלמידה הרוחנית שלה.

שילוב מערכי קריסטלים הילינג

שילוב בין אנרגית ההילינג לקריסטלים בשילוב תקשור וההדרכות המלוות הוא קסם שנוצר משיטת הטיפול שבניתי.  לא הכרחי להיות אדם רוחני בטיפול בהילינג בשילוב קריסטלים, מאחר והשיטה מאפשרת לכולם לחוות ולטפל בעצמם אנרגטית. השילוב בין אנרגית ההילינג והקריסטלים מחולל את השינוי האנרגטי בעבור המטופל. אני מכנה את אבני הקריסטלים "ממתקי הנשמה" ובוחרת אותם בתקשור על מנת להניח אותם על גוף המטופל, ובעזרתם אני מקבלת מסרים בתקשור, דימויים שפועלים אנרגטית על גוף נפש המטופל. אנרגית הקריסטל ואנרגית ההילינג משלימים אנרגטית את מרכזי האנרגיה שבהם ישנו חוסר אנרגטי/חסימה ומובילים לאיזון גוף-נפש-רוח. תחושותיו של המטופל בסיום הטיפול הוא רוגע ,וירידה ברמות הכאב והלחץ.

שילוב הילינג בטיפול בשחזור גלגולים

בכל מערכי הטיפול בהילינג אני נוהגת לשלב יסודות אנרגטיים: תקשור ודמיון מודרך, קריסטלים והילינג שגורמים ליצירת האנרגיה החדשה עבור המטופל. הטיפול בשחזור גלגולים נועד לשחרור קשיים/חסימות בחיים מזיכרונות גלגולים קודמים שטמונים בתת המודע ומנהלים את המטופל. טיפול בשחזור גלגולים ניתן כטיפול בודד או כחלק מתהליך שחזור החיים. קשיים אלו מצויים בתבניות ההתנהגות שלנו ובמחשבה מאחר ואלו המטרות שנבחרו על ידי הנשמה כשיעור שעלינו לעבור. במקביל להצפת הזיכרונות מגלגולים קודמים ההקבלה בין הגלגול הקודם לחיים בהווה ,המטופל חווה שינוי והתמרה אנרגטית שמובילה לתיקון האנרגיה מהגלגול הקודם/ מגלגולים קודמים ומצליח ללמוד את השיעור ולשחרר את האנרגיה הבעייתית שלה אנו קוראים קרמה .
הטיפול בשחזור גלגולים משלב את אנרגית ההילינג בהנחת הידיים או בריחופם מעל הגוף הפיזי, בתקשור ודמיון מודרך ובנחת מערכי קריסטלים ייעודיים לשחזור גלגולים שמכוונים את המטופל לתקופת הגלגול ,משחררים את הזיכרונות, ומעבירים אנרגיה חדשה לתודעה שמאזנת את ההילה והגופים האנרגטיים.

דמיון מודרך והילינג

הטיפול בדמיון מודרך הנו תהליך רוחני טיפולי שבאמצעותו מתרגמים מסר בתקשור לדימויים לתת המודע , שמייצרים אנרגיה חיובית לתודעה באמצעות ההילינג .הטיפול בדמיון מודרך בשילוב הילינג מייצר אנרגיה חיובית על אנרגיית הגוף וההילה
הטיפול בדמיון מודרך הינו תהליך מדהים שבמהלכו מתחברים לדימויים שגורמים לחוות אנרגיות רוחניות שמתקבלות מההילינג והקריסטלים ומהדרכה שמלווה אותנו.
שילוב בין מנגנוני דמיון לנשמה ולהדרכות המלוות הוא קסם שנוצר משיטת הטיפול שבניתי.
לא הכרחי שמי שחווה את הטיפול יהיה אדם רוחני על מנת לחוש ולהתחבר לשיטת הטיפול בהילינג מאחר והשיטה מאפשרת לכולם לחוות ולטפל בעצמם אנרגטית.

הדגמות טיפולים בהילינג

דוגמא לטיפול בהילינג בשילוב דמיון מודרך

עדי הגיעה לטיפול בעקבות טראומה שחוותה לאחר פרידתה מהאקס. עדי סיפרה שלפני כל פגישה זוגית היא חווה כאבים בליבה ובראשה . עדי שכבה על מיטת הטיפולים כשברקע התנגנה לה מוזיקה מרגיעה, כשידיי החלו לרחף מעל גופה ולאחר זמן מה הונחו על ליבה ועל ראשה בהתאמה. חום עדין החל להשתחרר מכפות ידיי לתוך ליבה ולראשה .חשתי את אנרגית ההילינג מציפה את ליבה וראשה באור זהבהב וחמים .ידיי הוסרו ממקומם רק כשלא חשתי יותר את האנרגיה החמימה . בסיום הטיפול עדי סיפרה שלראשונה היא חשה הקלה עצומה בליבה ותיארה את החוויה כאבן שנפלה לה מהלב ושראשה ריק ממחשבות.

דוגמא לטיפול בהילינג בשילוב קריסטלים

יעל הגיעה אלי לטיפול בקריסטלים בהמשך למסרי התקשור שקיבלתי עבורה. לאחר מות אימה יעל לא הצליחה לחזור להתנהלות חייה הסתגרה בביתה והפסיקה לעבוד. הנחתי על גופה מערך קריסטלים בכדי ליצור את האיזון האנרגטי המבוקש.  סרקתי את גופה בידיי וחשתי את האנרגיות נעצרות בצ'קרת הבסיס, חום ועקצוצים עלו מתוך כפות ידיי והזרימו אנרגיה חמימה לצ'קרת הבסיס שאחראית לתחושת הביטחון והיציבות. במקביל להעברת אנרגית ההילינג הִנְחַתִּי את יעל באמצעות דמיון מודרך לצלול בתוך באר מים עמוקה, כשהיא מלווה בישות אור לבנה . יעל סיפרה שהיא חשה שהישות האור היא אימה שמלווה ועוזרת לה להישטף במי הבאר. לשאלתי מה נשטף ממנה בעזרת מי הבאר, ענתה לי יעל שהכאב ממות אימה נוקה מליבה ושאנרגיה לבנה וחומה מילאה את רגליה . הסברתי ליעל שכאב האובדן יצר בה פחד מנטישה ועצר את חייה . שילוב הקריסטלים שהנחתי על גופה של יעל ניקו אנרגטית חסמים בצ'קרת הבסיס וצ'קרת הלב ובעזרת ההילינג והתקשור שיחררו ואיזנו אותם באנרגיות חדשות שיעזרו ליעל לחזור למסלול חייה.

מכללות ללימודי הילינג

לימודי הילינג עונים לצורך פנימי ועמוק של התלמיד להכיר את עולם הרוח והריפוי האנרגטי.  אני יכולה לומר שמרבית התלמידים שמגיעים ללימודים רוחניים במכללת צומת לרוחניות באים :

  • לאחר שעברו חוויות רוחניות שהם לא מצאו עבורם מענה
  • חסימות רגשיות כתוצאה מחוויות שלא טופלו וייצרו תבניות חשיבה והתנהגות
  • אנשים שחולמים חלומות רבים ,ולא רק חולמים אלא מכירים היטב את החלומות לאחר היקיצה וברובם הם חלומות עם מסרים רבים
  • כמיהה עצומה להבין את עולם הרוח

יש מכללות רבות שעוסקות בהכשרת הילרים לטיפול בהילינג וגם מכללת צומת לרוחניות מתמקדת  בלימודים רוחניים ולימודי מיסטיקה. מכללת צומת לרוחניות מכשירה תלמידים לעסוק בתקשור ,בטיפול בהילינג'/קריסטלים/שחזור גלגולים/מודעות עצמית . לימודי הילינג מכשירים את התלמיד לטפל באחרים ובעצמו עם אנרגית ההילינג ואף לפתח בעצמו שיטות ריפוי לאחרים.

קורס הילינג לימודי הסמכה להילרים

לאורך שנים כמורה רוחנית המשכתי להדריך תלמידים בדרכם הרוחנית ולצורך כך בניתי תהליך מסודר בשם מגדלור למתקשר/הילינג שמהווה סדנה אישית עסקית ורוחנית למי שרוצה לעסוק בהילינג כמקצוע רוחני. מגדלור למתקשר מתאים גם לאלו שלמדו הילינג ותקשור במכללות אחרות ורוצים להשלים פערים בשיעורים פרטניים, שיעורים לבניית עסק ,לווי אישי וניסיון מעשי יחד איתי.
במכללת צומת לרוחניות,  מכללה ללימודי רוחניות ומיסטיקה אני מעבירה באופן אישי את הקורס ולא מורה שכיר במכללה כפי שקורה במכללות אחרות דבר שמהווה יתרון עצום ללמוד ישירות מהילרית ומתקשרת מנוסה ולכן בקורס הילינג המחיר אינו הדבר שקובע.

לימודי הילינג

לימודי הילינג במכללת צומת לרוחניות מכשיר את התלמיד להתחבר לאנרגית ההילינג, ליכולתו להעביר אנרגית ריפוי עצמי או לאנשים אחרים, גילוי היכולת הרוחנית של התלמיד לאזן אנרגטית מצבי רוח, לטעון אנרגטית את הגוף-נפש-רוח. לימודי הילינג מלמדים במהלך הלימודים בקורס הילינג על המבנה האנרגטי שלנו כמו גם על שיטות טיפול שונות, על תהליכים רוחניים ועל שימוש בידיים ככלי אנרגטי במהלך הטיפול. בנוסף, לומדים בקורס הילינג גם על טיפול מקרוב ומרחוק, על שימוש באנרגיית האור ונושאים רבים נוספים.
בקורס ההילינג התלמיד נחשף לשיטות וכלים רבים שחלקם מובא להלן :

  • לשיטות הריפוי באמצעות הילינג
  • מרכזי האנרגיה בגוף והגופים האנרגטיים.
  • שימוש באבני קריסטלים להעצמת תהליך ההילינג
  • מדריך רוחני והתחברות לאנרגיית האור
  • אנרגית ידי המטפל
  • אנרגיית הילינג
  • טיפול בדמיון מודרך ועוד

לימודי הילינג פרטני

לימוד הילינג פרטני הוא לימוד שערכו הרוחני רב מכיוון שהוא נלמד באופן פרטני 1:1 עם הילרית מורה להילינג וכולל העברת ידע ,מדיטציה ותרגול באופן אישי לתלמיד אחד בפגישה פרונטאלית או בזום מרחוק. התלמיד לומד להתחבר לאנרגית הריפוי ,ושיטות לריפוי בהילינג. מחיר קורס הילינג משתנה כאשר מדובר בלימוד פרטני קורס הילינג לימודי תעודה.

קורס הילינג מחיר

המחיר של קורס הילינג נקבע לפי הרמה האנרגטית של המורה הרוחני, כמות המשתתפים והתוכן הנלמד. בדרך כלל לימודי הילינג במכללת צומת לרוחניות מתקיימים בקבוצות קטנות של עד 8 איש, ובכל שיעור מתבצעת התנסות מעשית בכלי הריפוי האנרגטי. להפוך למטפל בהילינג מתאים למי שלמד קורס רוחני בסיסי או למטפלים או מתקשרים או לאלו שרוצים להתמחות בתחום וללמוד את השיטות שפיתחתי בתחום ההילינג.

פלייר ללימודי הילינג

פלייר ללימודי הילינג

טיפים בהילינג להילרים

הילר אמור להתחיל את הטיפול לאחר שקיבל אישור מההדרכה המלווה שלו
הילר צריך לשלב בטיפול את ההדרכה המלווה שלו
הילר חייב לזמן אנרגית ההגנה כדי להגן על עצמו מפני אנרגיות של המטופל
הילר רצוי שיהיה מאוזן רגשית פיזית ורוחנית בעת כניסתו לטיפול
הילר חייב להיות קשוב לצרכי המטופל
הילר צריך לשמור על האנרגיה החיובית במרכז שבו הוא מטפל
הילר אמור לנקות את האנרגיות בחדר הטיפולים בסיום כל טיפול

לסיכום היליניג מאמר מקיף

השפעתו של הטיפול בהילינג מהירה והמטופל חווה הקלה בכאב /לחץ/דאגות/מחשבות  תוך שילוב תחושות של רוגע ושלווה, חום נעים בכל הגוף ועוד תחושות אנרגטיות.הטיפול מועבר בתקשור בשילוב דמיון מודרך ומעריכי קריסטלים ותגובותיו של המטופל הם רוגע ,סדר במחשבות ,תחושה של יציבות וביטחון ולחלקם אף פתיחת הערוץ הרוחני

דפנה ביסמוט
מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני
צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין
להשארת פרטים בוואצפ

טופס הרשמה למגזין עושים טוב לנשמה

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

השאר תגובה

אשמח לעזור
ליצירת קשר עם דפנה ביסמוט

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר