הרצאות וסדנאות רוחניות חשיבה חיובית מודעות עצמית סדנת מודעות עצמית קורס שחזור גלגולים תקשור

סדנת מודעות עצמית בקורס תקשור

לימוד תקשור | תקשור

קורס מודעות עצמית הנו שלב ראשון ומקדים בקורס לימוד תקשור מקצועי שמתקיים במכללת צומת רוחניות. קורס מודעות עצמית הנו קורס נפרד לחלוטין וניתן ללמוד אותו בנפרד לחלוטין. רק בשלב השני להחליט האם להמשיך ללמוד לשב השני והשלישי בקורס תקשור שבו לומדים לתקשר בצורה מקצועית

קורס סדנת מודעות עצמית בזום

שלב ראשון ללימוד תקשור הוא סדנת מודעות עצמית

שואלים אותי מדיי פעם איך אני מזהה שתלמיד/ה מסוגל ללמוד תקשור?
האם התלמיד/ה מוכן רוחנית ללמוד קורס תקשור?
האם יש לו/לה יכולת להיות מתקשר רוחני לאחר שלמד בקורס תקשור?

גם בחיים וגם בלימודי קורס תקשור תמיד אומרים שהתלמיד מוכן המורה מגיע.
אני מקיימת סדנאות ללימוד קורס תקשור משנת 2003 בקבוצות קטנות של קורס תקשור כדי להפוך את לימוד התקשור לאפקטיבי כדי שכל תלמיד בקורס תקשור יתפתח באופן אישי ויפתח את יכולות התקשור.
אני גם מעבירה לימוד פרטני של קורס תקשור 1:1 לאלו שלמדו רוחניות ורוצים להשלים את הידע הרוחני להפוך למתקשרים. הלימודים מתקיימים במסגרת מכללת צומת רוחניות שהקמתי כדי להעביר ידע באמצעות סדנאות וקורסים לתקשור במגוון כלים ושיטות שפיתחתי.
חלק מהשיטות אני מלמדת בקורס התקשור הם ייחודיים ופותחו ושוכללו לאחר שנים של ניסיון וידע.
כיום אני יכולה להגיד בגאווה שמאות למדו אצלי תקשור מהלך השנים ורבים התפתחו למתקשרים בשיטות שונות כי אין דרך רוחנית אחת או מדריך רוחני יחיד.
בקורס התקשור, קורס מודעות עצמית הנו השלב הראשון, במהלך הלמידה לתקשור וההכשרה לתקשור אני עוזרת לכל אחד ואחת להתפתח ולהפוך את השיטות הרוחניות שלו לכלי תקשור מקצועי.

חשוב להדגיש שלמרות שישנם תלמידים שסיימו את לימוד התקשור לא תמיד כולם רוצים להתפתח בתחום התקשור ועבורם מטרת הלמידה היא על מנת להתפתח רוחנית ולהשתמש בכלים ובמודעות שהתפתחה והתעצמה כדרך חיים.

כאשר תלמיד מביע את רצונו ללמוד תקשור מקצועי אני נוהגת להזמין למפגש חינמי של חצי שעה שבו אני מבקשת לבחון מסרים מההדרכות שלי לגביו, וזיהוי הסממנים הרוחניים שמאפשרים לתלמיד ללמוד בקורס תקשור.
כבר במפגש הראשון ביננו אני מקבלת מסרים לגביו ולגבי היכולת שלו ללמוד תקשור ,מאחר ותהליך ההכשרה נושא עמו אחריות אישית של 2 הצדדים המורה הרוחני לתקשור והחניך לתקשור.

הסממנים שאני מזהה אצל מועמד ללימוד תקשור

גלגל העין מורחב

לא אשכח לעולם את אחד האבחונים הראשונים שעשיתי לתלמידה שרצתה ללמוד בקורס תקשור. באותו מפגש אבחוני לקורס תקשור. העיינים הירוקות שלה קיבלו גוון זהבהב ,אישוני עיניה הצהובות תפסו את כל חלל העין כך שנראה שאישוניה התרחבו. מאז אלו אחד מהכלים האבחוניים שאני משתמשת לבחינת יכולת התלמיד ללמוד בקורס התקשור.

תקשור עם ישויות אור

תקשורים רוחניים שאני מיישמת ומלמדת בקורס תקשור הם עם ישויות אור. אולם מהלך אבחון תקשור עם תלמיד לעתיד לסדנת תקשור מעט שונה. במהלך התקשור אני חווה את ההדרכה המלווה שלו שמעבירה מיידעים מגלגוליו הרוחניים הקודמים.
לאחר שנים של ניסיון הבנתי שרובם של התלמידים שרוצים ללמוד בקורס תקשור היו בגלגוליהם  הקודמים מתקשרים רוחניים או מרפאים רוחניים. לכן קיימת בהם תחושה חזקה ללמוד תקשור ובהווה הם רוצים ללמוד תקשור כדי להתחבר חזרה לכלים הראשונים של נשמתם. בקורס התקשור אני מאצילה את יכולת התקשור ומחברת את התלמיד לזיכרון הנשמתי שלו. הזיכרון הנשמתי מכיל את אוסף הכלים לתקשור שהנשמה מכילה מהגלגולים השונים בהיותה מתקשרת ו/או מרפאה רוחנית. אני חייבת להדגיש שבחלק מהמקרים אני גם לומדת ומתפתחת מהכלים של תלמידי התקשור וזה היתרון של מורה לתקשור בעל ניסיון בתחום שיש לו כלים רחבים מאוד ללמד תקשור.

במהלך התקשור האבחוני שלי עם ישויות האור אני מקבלת את האישור ללמד את התלמיד תקשור. חלק מהאישור מאפשר גם לתלמיד לפתח ערוץ לתקשור על מנת להיות מוכן רגשית ונפשית למסעו הרוחני. המסע המדהים בקורס התקשור אינו אפשרי ללא בשלות רוחנית.

קריאת הנשמה

במהלך פגישת האבחון לקורס התקשור אני מתקשרת עם הנשמה של התלמיד וחווה רוחנית את השלב האנרגטי שבו התלמיד לתקשור נמצא ומה הדרך הרוחנית שעלי להעבירו על מנת להפוך אותו למתקשר רוחני בעל כלים לייעץ בתקשור לאנשים.

בתחילה קורס התקשור התחיל משבעה מפגשים ובמשך הזמן הוספתי שיטות וכלים שפיתחתי במיוחד לקורס התקשור וכמות המפגשים בקורס בתקשור כיום הנה כ-30 מפגשים

כמובן שיש תלמידים שבוחרים ללמוד קורס תקשור פרטני אחד על ,וההבדל העיקרי בין קורס תקשור קבוצתי לקורס תקשור אישי הוא ,שהמידע שאני מקבלת בערוצי התקשור שלי בונה הלימוד בקורס התקשור הפרטני ומאפשר לתלמיד להיות מסוגל לממש את הייעוד ולהפוך למתקשר.

באופן כללי תוכן הקורס מובן ואני מנסה להתאים את הקצב הרוחני לכל תלמיד באמצעות השיטות שפיתחתי, לדוגמא המדיטציות הינן אחד מהכלים שבהן אני מאפשרת לתלמיד להתחבר לנשמתו הגבוהה וללמוד כיצד להתנתק מגופו וכמו שכתבתי בספרי מוארת להיחצות מגופו כדי ללמוד לזהות את ישויות האור ,לזהות את האנרגיות שמסביב ,לזהות אלו הגנות מתאימות עבורם ,לזהות את הקרמה שעימם הם הגיעו וללמוד על מנת לתקן אותה .קורס התקשור הוא מסע רוחני מרתק שבכל שיעור התלמיד רוכש כלים חדשים ואנרגיות חדשות ורק בסוף הקורס בעת הסטאז' התלמיד לומד לקבל את השינוי שנוצר ואת ההבנה שיש לו את היכולת לקבל מיידעים מלמעלה.

קורס מודעות עצמית סדנת מודעות עצמית

הרמה הראשונה והבסיסית בקורס התקשור נבנתה כסדנת מודעות עצמית שהותאמה לכל אחד ואחת, כאשר המטרה שהנחתה אותי כמורה רוחנית הוא לייצב את הבסיס שממנו התלמיד יחל את התפתחותו הרוחנית .הסדנה בת 8 שיעורים שמתחילים בעבודה על ההילה ואיזונה. מהו תת המודע וגילוי הילד הפנימי ,התחברות לחוויות הלידה והכניסה לעולם ועד קלפי המודעות שפיתחתי.
סדנת מודעות העצמית שלי מעבר לפיתוח המודעות העצמית ,משחררת חלקים חבויים עמוק בתת המודע בזכות חשיפה לילד הפנימי שלהם.

סדנת  מודעות עצמית מוכנות עצמית

חשוב לי להדגיש שסדנת מודעות עצמית מאפשרת לי כמורה וכמובן לתלמיד לבחון בפועל האם הלימודים הרוחניים בשלב הבא לקורס תקשור מקצועי אכן מתאימים להם. לא פעם ביקשתי מתלמיד להמתין תקופה מה ללמוד להתפתח עוד רוחנית ורק אז לחזור ללמוד תקשור. המטרה לאפשר למידה מבשלות רגשית ולא לשלב זאת בתקופה בעיתית שתקשה עליו להתפנות רגשית לקורס התקשור.

הנושאים שנלמדים בסדנת מודעות עצמית

  • מערך הגופים באדם-הילה ואיזון ההילה
  • איזון צ'אקרות שבגוף
  • חיבור לתת המודע ומהות הנשמה,חשיפת הדלת לתת המודע
  • חיבור ושיקוף הילד הפנימי
  •  זיכרונות חוויות הלידה ושיחרור זיכרונות שפגעו בנו במהלך השנים
  •  מודעות לעוצמת הקריסטלים אנרגיה של מודעות
  • פשר החלום ומשמעותו,הבנת החלימה ,סמלים בחלום
  • שינוי עצמי מול הסביבה- שינוי לדפוסי חשיבה חיוביים קלפי מודעות

צרו קשר לפרטים והרשמה לסדנת מודעות עצמית הקרוב!

לעיון בחלק השני של קורס תקשור תקשור מקצועי
לעיון בחלק השלישי של קורס תקשור סטאג' המצקועי

רוצים ליצור קשר אישי עמי

    כן יש לי שאלה חזרו אלי בבקשה





    אשמח לקבל חדשות ועדכונים

    דפנה ביסמוט
     מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני
    צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין

     

    אודות הכותב

    דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

    מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
    ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

    תגובה אחת

    השאר תגובה

    אשמח לעזור

    יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר