מגוון השאלות והפתרונות בנושא מערכות זוגיות שפיתחתי במהלך השנים.

הכל למען הזוגיות 

ייעוץ  לזוגיות בתקשור

ייעוץ לזוגיות נושא הכי שכיח שאני מסייעת ומייעצת בתקשור. אני מתבקשת לייעץ ולטפל בייעוץ לזוגיות בתקשור מאחר ומערכת זוגיות היא אחת ממערכות היחסים הבולטות והחשובות בחיינו שלעיתים קרובות נדרש תחזוקה של מערכת הזוגיות בגלל הדינמיות של מערכת הזוגיות עם הזמן. אנו תמיד נחפש את הדרך הנכונה לפתור בעיות במערכת הזוגיות הדינמית שמשתנה עם הזמן. במאמר אתייחס למגוון השאלות והפתרונות בנושא מערכות זוגיות שפיתחתי במהלך השנים.

ייעוץ זוגי לשיקום המערכת הזוגית

זוגיות במשבר ניתנת לגישור ופתרון כי זוגיות היא הגדרה דינמית שמשתנה עם הזמן ולא תמיד מה שהיה טוב בהתחלה טוב בהמשך. זוגיות בעייתי נובעת מסיבות רבות ונגרמת עקב התנהלות זוגית לא תקינה לדוגמא תקשורת לקויה, מריבות חוזרות, פרידות  חוזרות ונשנות ,תסכול ,רגשות אהבה לאדם אחר ,חוסר באינטימיות ומגע מיני.
לשיקום הזוגיות בניתי את סדנת "מינוף הזוגיות – להצליח ולשמר את הזוגיות"
הסדנה הזוגית בנויה ממספר שלבים של עבודה מודעת ואנרגטית שמשלבת את שני בני הזוג. התהליך האישי של כל צד בזוגיות והבנת עולמו הפנימי: שחרור חוויות/טראומות ילדות ומגלגולים קודמים, חסימות קרמתיות ,גילוי האני הפנימי שיביא לשווי משקל בתוך התבנית הזוגית
כמטפלת רוחנית ומתקשרת אני מנסה להבין  את הסיבות לקשיים בזוגיות וכן ללוות כל אחד מבני הזוג במסע אישי נשמתי להשלים את הבחירה הזוגית.

ייעוץ זוגי למציאת זוגיות

החיים התובעניים ,שעות העבודה הארוכות ,החיים הדיגיטליים מנטרלים רבים מאנשים את יכולות התקשורת האישית הזוגית. רבים מתקשים לייצר ולקיים מערכות זוגיות ולעיתים אף דוחים את מציאת הקשר הזוגי ופתאום הם נכנסים ללחץ ולחרדות למציאת זוגיות. נכון להיום יש שימוש רב למציאת זוגיות באתרים כי האתרים יודעים לתת מידע רב אולם לא תמיד זה מצליח לאורך זמן כי אין תחליף להיכרות אישית בלתי אמצעית.
סדנת "בשביל הטבעת" הנה סדנה למציאת זוגיות שמסייעת להיפתח נפשית ורוחנית על מנת לזמן זוגיות. הסדנה בת 7 המפגשים – לכל הפרטים באתר פרפרים על סדנה למציאת זוגיות.
בנוסף בניתי תהליך אישי של שלושה מפגשים הפריזמה הזוגית – תהליך שמשפר את היכולת לזמן זוגיות ולזהות את הבחירות הזוגיות של הנשמה .

חידוש מערכות זוגיות לאחר פרידה ? גירושים ? אלמנות ?

כדי להתחיל שוב בחיפוש זוגיות צריך לעבור סנכרון פנימי, תהליך של ניקוי ואיזון אנרגטי שיוביל למיקוד למציאת קשר זוגי. לאחר שאתם חשים ממוקדים ניתן לעבור את תהליך הפריזמה הזוגית שתסנכרן את מערך הבחירות הזוגיות שלכם ותעזור לכם לזמן את הזוגיות הבאה.

איך יודעים שזו "הזוגיות " הנכונה ?

שאלת המיליון דולר! אז כמה טיפים…
זוגיות נכונה הינה זוגיות ששני בני הזוג מרגישים בה אהבה ,אכפתיות הדדית ומשיכה מינית.
בזוגיות נכונה תרצו לשתף ולספר אחד לשני את חוויותיהם
בזוגיות נכונה שני בני הזוג מחפשים להיות יחד כמה שניתן
בזוגיות נכונה שני בני הזוג חשים שמחים
בזוגיות נכונה יש כנות ושקיפות מלאה
בזוגיות נכונה האהבה והאכפתיות משתקפת בהתנהגות שלכם
בזוגיות נכונה מרגישים ביטחון בזוגיות

אם אתם מחפשים זוגיות מרגישים חסומים בזוגיות תהליך הפריזמה הזוגית שיטה המשפרת את היכולת לזמן זוגיות ולזהות את הבחירות הנישמתיות הפריזמה זוגית היא מערך אנרגטי של הנשמה שמגדיר את שבעה הזיווגים משמים הפוטנציאלים לאדם ומטרתו זיהוי וזימון הזווג משמים.
אם אתם כבר נשואים או נמצאים בזוגיות ומרגישים תקועים אז לפני שנפרדים תהליך קן לזוגיות תהליך זוגי למינוף ושימור הזוגיות. קן לזוגיות תהליך רוחני שיעזור לך לשפר ולרענן את המערכת הזוגית שלך! קן לזוגיות הנו מסע רוחני זוגי ואישי שיחשוף ויטפל בסיבות לקשיים בזוגיות שיוביל להכרה ושלמות בזוגיות.

רוצים ליצור קשר אישי עמי

    כן יש לי שאלה חזרו אלי בבקשה





    אשמח לקבל חדשות ועדכונים

    דפנה ביסמוט
    מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני
    צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין
    להשארת פרטים בוואצפ

    טופס הרשמה למגזין עושים טוב לנשמה

    לימוד שחזור גלגולים

    מכללה רוחנית צומת רוחניות

    אודות הכותב

    דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

    מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
    ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

    השאר תגובה

    אשמח לעזור
    ליצירת קשר עם דפנה ביסמוט

    יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר