הרצאות וסדנאות רוחניות חלומות תקשור

מהו הקשר להדרכות הרוחניות

קשר להדרכות הרוחניות

המדריך הרוחני של כל אחד ואחד מתגלה בתחילת המסע הרוחני כשבהמשכו מתווספים עוד מדריכי אור חדשים. כולן הם נשמות גבוהות שמתפקדות בעולם הנשמות ומלוות אנשים שיועדו לתקשור ולריפוי הוליסטי.

מהו הקשר להדרכות הרוחניות

כמורה רוחנית המוציאה " לאור" מתקשרים ומטפלים רבים מידי שנה אני מזכירה לתלמידי את החשיבות הרבה להישאר דרוך וקשוב להדרכות המלוות. המדריך הרוחני של כל אחד ואחד מתגלה בתחילת המסע הרוחני כשבהמשכו מתווספים עוד מדריכי אור חדשים. כולן הם נשמות גבוהות שמתפקדות בעולם הנשמות ומלוות אנשים שיועדו לתקשור ולריפוי הוליסטי. המטרה הראשונה שעומדת בפניי כמורה רוחנית היא לזהות בתלמיד את היכולת והמסוגלות להשתמש ביעוד שנשמתו בחרה. לאורך תהליך הלימוד וההכשרה אני בודקת ומתעלת את התלמיד לתדר המבוקש. התלמידים נחלקים לאלו שלמדו תקשור או ריפוי הוליסטי ואלו שחווים אינטואיציה בלבד. קשיים בהתמרה רוחנית של תלמידים שכבר למדו תקשור או ריפוי הוליסטי אני מיידעת את תלמידי שיוצאים לדרכם הרוחנית שהם ימשיכו ללמוד ולהתפתח רוחנית ואני ממשיכה ללוות אותם בשינויים שהם יעברו במפגשים החד חודשיים שאני מקיימת מעגלי האור  או בתכנית המגדלור למתקשר.

הקשיים בהתמרה הרוחנית:

  • התמודדות עם חוסר סנכרון אנרגטי שמוביל לבעיה במיקוד קבלת המסרים.
  • קושי להתמקד ותחושת ריחוף. הריחוף נובע מהקושי של הגוף הפיזי להכיל את השינוי האנרגטי, ההתנתקויות לשם ריפוי/תקשור ואת הראייה המרחבית .
  • קושי בתקשורת עם ההדרכות- התנתקויות מהגוף וקבלת מידעים מההדרכות ללא שליטה.
  • קבלת המסרים באופן לא ברור וחלקי.
  • חוסר ביטחון במסרים המתקבלים.
  • חוסר ריכוז.
  • למידה של נושאים רוחניים במקביל גורמת לחוסר בהירות בדרך הרוחנית.

דוגמה לחוסר הסנכרון משתקף בחלום הבא

השורשים בחלום מתארים את האנרגיה שמחברת בין עולמה הפיזי של החולמת לבין עולם הנשמות. החולמת מבינה שהיא צריכה לכסות את עצמה בשורשים כדי לחזור למציאות הפיזית, אך מחליטה להמשיך וללמוד ועושה זאת בחלום בניסיון לנסוע באוטובוס . הסירוב שהחולמת מקבלת בחלום מעיד שהקשר בין עולמה הפיזי לעולם הנשמות לא מסונכרן לכן לא מאפשרים לה להתקדם ולהתפתח רוחנית.

"חלמתי שאני במעין מקום שיש בו שורשים כהים וגדולים ללא עצים אבל נראו חזקים מאוד. האזור נראה קדום ומיסטי. חברת ילדות שלי ואנוכי היינו צריכות להסתתר. הנחתי מעליה שורש גדול והתכוונתי לעשות זאת לעצמי אבל בסוף החלטתי ללכת משם ולקחת אוטובוס.  ראיתי שמישהו מונע מאנשים להיכנס לאוטובוס והחלטתי ללכת לאוטובוס אחר, שעמד אחריו, להיכנס ולנסוע בו."

גם בחלום הבא ניתן ללמוד על חוסר בשלותה של החולמת ללמוד תקשור

"חלמתי שאני גונבת את רכבו של המתקשר שלי,שאליו אני הולכת לפגישות וטיפולים. בחלום אני מנסה לנהוג ברכב עד שמצאתי את עצמי נכנסת בעמוד חשמל"

כל התפתחות רוחנית דורשת הסתגלות של הגוף הפיזי למציאות החדשה, ובתקופה הזו על התלמיד להיעזר במורה הרוחני שלו שיעזור לו להשתלב. במפגשי מעגלי האור הינם מפגשים שבהם אני מחדדת בפני תלמידי שלבים חשובים בתהליך ההתפתחות הרוחנית ובכך מקנה להם ביטחון וכניסה רכה לעולם התקשור והריפוי.

רוצים לשתף בחוויותיכם ?

תוכלו לשתפם ב: ל- פורום חלומות באתר פרפרים המרחב הרוחני בדף שלי בפיסבוק קסם החלום

דפנה ביסמוט
מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני
צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין
להשארת פרטים בוואצפ

טופס הרשמה למגזין עושים טוב לנשמה

מכללת צומת רוחניות

מכללת צומת רוחניות

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

2 תגובות

השאר תגובה

אשמח לעזור
ליצירת קשר עם דפנה ביסמוט

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר