מתקשרת תקשור תקשור טלפוני

ייעוץ תקשור טלפוני תקשור בטלפון

ייעוץ תקשור טלפוני תקשור בטלפון

תקשור טלפוני הינו יעוץ ממוקד לשאלות ותשובות וממוקד בזמן

ייעוץ תקשור טלפוני תקשור בטלפון

האם קיים הבדל בין שיחת ייעוץ תקשור טלפוני שמהווה ייעוץ בתקשור בטלפון לבין פגישת תקשור שמהווה ייעוץ תקשור פרונטלי?

ייעוץ תקשור טלפוני תקשור בטלפון
האם קיים הבדל בין שיחת ייעוץ תקשור טלפוני שמהווה ייעוץ בתקשור בטלפון לבין פגישת תקשור שמהווה ייעוץ תקשור פרונטלי?
למעשה אין הבדל משמעותי אנרגטי במהות התקשור בין שיחת טלפון לצורך קבלת ייעוץ תקשור מרחוק לבין שיחת תקשור פרונטלית. אומנם אני תמיד מעדיפה פגישת אישית של תקשור מאחר שאני יכולה לחוש באנרגיות השונות שהאדם נמצא קרוב אלי כפי שאפרט בהמשך. אבל גם בשיחת ייעוץ תקשור טלפוני אפשר לקבל ייעוץ בתקשור שעונה על הצרכים של הפונה.

יש גם יתרונות לייעוץ טלפוני בתקשור שמאפשר גמישות, חסכון בזמן, חוסר באמצעי תחבורה, מוגבלות פיזית, מיקום ומרחק פיזי.
בתקשור טלפוני ניתן גם לבצע אבחון מרחוק בטלפון לבעיות שונות.

אבחון בתקשור מרחוק באמצעות שיחה טלפונית עובד ועוזר וזאת אני יכולה להגיד בביטחון מלא לאור אלפי שיחות תקשור בטלפון שביצעתי עד היום והתגובות לשיחות התקשור שקיבלתי ולראייה שמרבית המתקשרים לייעוץ טלפוני בתקשור חוזרים שוב ושוב להתייעץ בטלפון בתקשור לאור הצלחת התקשורים הקודמים.

באופן כללי אני מייעצת בתקשור ומתקשרת באמצעות שמו המלא של האדם שפונה לייעוץ בתקשור טלפוני או לפגישת ייעוץ תקשור אישית פרונטלית.
באמצעות השם המלא אני חווה את עולמו הרוחני, הנשמה וההדרכות שלו ,שמהם אני מקבלת את המסרים הנדרשים בייעוץ תקשור בשיחת טלפון או שיחת תקשור אישית.

בפגישת תקשור אישית אני חווה את כל רבדי האנרגיה של האדם והמסרים בייעוץ התקשור משתלבים עם האנרגיות של האדם ,שפת הגוף ,ונשמות שאני חווה סביבו. כמו כן בייעוץ תקשור טלפוני אני יכולה לשלב טיפולים נוספים אנרגטיים מורכבים.


בשיחת תקשור ייעוץ בטלפון למרות שהאדם שמתקשר לייעוץ התקשור הטלפוני לא נמצא פיזית איתי ויכול להיות בכל מקום אני מתחברת בתהליך הייעוץ התקשור הטלפוני לאני הגבוה שלו ולנשמתו באמצעות שמו כפי שציינתי לעיל. כל שאלה עבורי היינה ערוץ שבעזרתו אני מתחברת לאני הגבוה ונשמת השואל ומקבלת את התשובה בתקשור הטלפוני.
השאלות שנשאלות בתקשור הטלפוני הנן בכל תחומי החיים שהמטרה בתקשור הטלפוני היא לאפשר מענה נקודתי מידי במצבים שלא מאפשרים הגעה לפגישת תקשור מסיבות שונות כגון מרחק פיזי או חוסר ניידות וכדומה.

נושאים שכיחים בייעוץ טלפוני בתקשור:
*ייעוץ תקשור טלפוני לפרנסה.
*ייעוץ טלפוני בתקשור לבעיות שונות בעבודה ובעסק.
*ייעוץ תקשור בטלפון לבעיות בזוגיות.
*תקשור טלפוני למטרת שאלות על התאמה זוגית.
*ייעוץ טלפוני בתקשור לבעיות ומטרדים ביום יום.

תקשור טלפוני מוקצב בזמן והוא עד חצי שעה וחשוב לדעת:

  • התקשור הטלפוני נותן מענה מידי בכל מקום בעולם כמעט לכל נושא.
  • תקשור טלפוני דורש תיאום מראש כדי להקדיש לך את מירב האנרגיה ותשומת הלב.
  • ניתן לשלם לייעוץ התקשור הטלפוני באמצעים שונים כרטיס אשראי /Paypal/BIT אפליקציה  או העברה בנקאית.
  • ניתן לקנות זמן תקשור טלפוני מראש באשראי ולנצלו בפרקי זמן שונים.
  • דוגמה סיפור מקרה על ר' שפנתה אלי לייעוץ תקשור טלפוני בנשוא זוגיות.
  • ר' מאוד רצתה להגיע לפגישת תקשור ,אך המרחק היווה עבורה בעיה. לכן הצעתי לה שיחת תקשור טלפוני.
    מספר ימיים לאחר שיחת ייעוץ התקשור בטלפון התגובה של ר' הייתה מרגשת: "לא ציפיתי למענה טלפוני של תקשור כל כך עמוק ומדויק. למרות שמעולם לא התראינו הצלחת להרגיע אותי בשיחת הטלפון. מרגש שהמסר שקיבלת עבורי בתקשור הטלפוני התקיים שבוע לאחר מכן ואכן נפגשנו והחלטתנו להמשיך את הקשר הזוגי ואני מודה לך על הכל"
  • דוגמה נוספת לשיחת תקשור טלפוני לצורך ייעוץ בתקשור הייתה א' שביקש לדעת איך להתקדם במו"מ בתפקיד החדש בעבודה. א' היה מאוד לא רגוע מאחר שהשיחה הייתה אמורה להתקיים כבר למחרת והוא התלבט .בגלל קוצר הזמן לא התאפשר לא' להגיע לפגישת תקשור והחליט לפנות אלי לייעוץ תקשור בטלפון ולצורך התקשור הטלפוני הקדשנו כ- 20 דקות בלבד. למחרת קיבלתי מא' תגובה:
  • " את לא מבינה, הגעתי מחוזק למו"מ עם כ"א עם מסמך כתוב כפי שהדרכת אותי בשיחת תקשור הטלפונית ולשמחתי הם קיבלו את רוב דרישותיי. יצאתי מרוצה מהפגישה תודות להנחיה המדויקת שלך. תודה רבה  ואני מאוד אמליץ לכל אחד על שיחות התקשור שלך ובקרוב אבוא לפגישה מקיפה יותר"
    אבחון בתקשור מרחוק באמצעות שיחה טלפונית הוא עובדה קיימת שעובדת ועוזרת לאור אלפי שיחות תקשור בטלפון שביצעתי עד היום, תגובות לאחר שיחות התקשור, אנשים שחוזרים שוב ושוב להתייעץ בטלפון לאור הצלחת התקשורים הקודמים.
  • כל אחד מאיתנו זקוק לעיתים לאישור חיצוני מגורם נטרלי,והתקשור הטלפוני מכוון ומדייק לכוון הנכון.
  • אני חייבת לציין שלאחר שיחות התקשור הטלפוניות רבים נוהגים לשמור על קשר, להגיע להרצאות שלי, לקורסים ולמפגשים שאני עושה במקומות שונים בארץ.

רוצים ליצור קשר אישי עמי

    כן יש לי שאלה חזרו אלי בבקשה





    אשמח לקבל חדשות ועדכונים

    דפנה ביסמוט
     מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני
    צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין

    אודות הכותב

    דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

    מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
    ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

    השאר תגובה

    אשמח לעזור

    יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר