משמעות חלום על דלת שנפתחת

מה המחשבה הראשונה שעולה לך בראש על דלת שנפתחת! נכון כמו במציאות דלת נפתחת בחלום מסמלת הזדמנות שנקרת בדרכנו – בהזדמנות בחיים יש את מיימד הזמן ,כך שביצוע ההחלטה מתאימה עבורנו רק ברגע עצמו ולא לאחר זמן.כוחה של הזדמנות חדשה הוא ביכולת של האדם להעיז ולתפקד במציאות החדשה ובכך לקדם את עצמו בחיים.אם לא נממש את ההזדמנות היא לא תחזור שוב ואנו נחוש תחושת פיספוס. כפי שמופיע בחלום הבא .

חלום על דלת נפתחת בחלום

החולמת נלחמת עם הדלת שנפתחה לה בחלום למרות ניסיונותיה לסגור אותה היא נשארת פתוחה . המסר לחולמת הוא ברור שיש לה הזדמנות מיוחדת שנקרתה בדרכה ממש משמים וכל התנגדותה יהיה לשווא.

"חלמתי על דלת פתוחה שלא רוצה להיסגר אני מנסה כמה פעמים לסגור אותה ובודקת עם יש מנעול ומסתכלת בחוץ וכל ירוק אבל בכל זאת אני מנסה לסגור אותה. הדלת נשארת פתוחה"

חלום נוסף על דלת פתוחה מראה על חששה של החולמת לפתוח את ליבה לאחרים ולהתאכזב. חלום זה מראה שהחולמת צריכה ללמוד להאמין ולבטוח שוב באחרים.

"חלמתי שאני משאירה את דלת ביתי פתוחה, כשאני שמה לב שהשארתי את הדלת פתוחה אני כועסת על עצמי בגלל חוסר האחראיות שלי ומתגנבת למוחי המחשבה שמישהו נכנס לבית, אני מסתובבת ברחבי הבית כדי לבדוק אם מישהו אכן נכנס ומופתעת לשמחתי לגלות שאף אחד לא נכנס"

לסיכום- מסר העקיף מהחלומות שמימוש ההזדמנות תאפשר לחולם להצליח בחיים. שהצלחה בחיים אפשרית בתנאי שהחולם ילמד להאמין בעצמו ובאחרים, לא לפחד מהזדמנות שנקרת בדרככם .הזדמנות כשמה היא זמן הנכון להגשמת חלום .

מאמר מתאר על הזדמנות לקשר זוגי
חלמתם חלום שמראה על הזדמנות חדשה עבורכם ולא מצאתם אותו במאמר?
לחצו למעבר ל- פורום חלומות באתר וכתבו את החלום שלכם על הזדמנות חדשה בחיים

רוצים ליצור קשר אישי עמי

    כן יש לי שאלה חזרו אלי בבקשה





    אשמח לקבל חדשות ועדכונים

    אהבתם את המאמר בבקשה פרגנו קצת בפייסבוק עשו לייק קטן בפייסבוק תודה
    אני משקיעה ימים ולילות להנגיש לכם את המידע ולייק קטן יכול לתת לי דחיפה

    דפנה ביסמוט
    מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני
    צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין
    להשארת פרטים בוואצפ

    טופס הרשמה למגזין עושים טוב לנשמה

    מכללת צומת רוחניות

    מכללת צומת רוחניות

    אודות הכותב

    דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

    מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
    ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

    השאר תגובה

    אשמח לעזור
    ליצירת קשר עם דפנה ביסמוט

    יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר