הילינג הרצאות וסדנאות רוחניות טיפול הילינג אנרגטי טיפולים אנרגטים ותהליכי ריפוי

מהו הילינג טיפול הילינג אנרגטי ריפוי הילינג

מהו הילינג

הילינג שיטה שמובילה לריפוי באמצעות שינוי המודעות למשמעויות שונות שהמטפל נותן "לחולי"/ "למחלה"/"לכאב",תובנה שיש מצבים רגשיים/פיזים/רוחניים שיוצרים בנו חוסר איזון אנרגטי שלאורך זמן עלול לייצר מחלה .

טיפול הילינג מהו הילינג

לפני קבלת יכולת התקשור שלי וכחלק מהתפתחותי הרוחנית חוויתי במהלך לימודיי הרוחניים את היכולת לטפל באנרגיית הילינג באנרגיות ידיי.
באופן מדהים ידעתי אינטואיטיבית היכן למקם את ידיי על מנת לנגוע בכאב ובמקומו הכנסתי אנרגיה חדשה בריאה יותר שהעלימה את הכאב .
במהלך דרכי הרוחנית כמתקשרת ומטפלת באנרגיות קיבלתי ורכשתי שיטות שונות לריפוי שההילינג מהווה דרך ריפוי אנרגטית מדהימה.
השפעתו של הטיפול ב הילינג מהירה והמטופל חווה הקלה בכאב /לחץ/דאגות/מחשבות  תוך שילוב תחושות של רוגע ושלווה, חום נעים בכל הגוף ועוד תחושות אנרגטיות.
משפטים דיי שכיחים של מטופלים לאחר הטיפול בהילינג :

"חש שידייך חופרות בבטני" 
 "חשה גלי חום בכל הגוף"
"מרגישה כמו בתוך ענן".
"חשה חום נעים בגופי"
"חש רגוע ביחס לאיך שבאת"
"חש את כפות ידייך עדין על גופי"
"החמימות נשארה עוד זמן רב לאחר שיצאתי מהטיפול"

משפטים אלו ואחרים חוזרים על עצמם לאחר כל מפגש טיפולי ,מכיוון שכולנו חשים אנרגיות ואף יכולים ללמוד להעביר אנרגיות לאחרים.

סיפורה של נועה 

נועה הגיעה אלי לטיפול בבעיות המחזור החודשיות שלה,והתלוננה על כאבים בבטן התחתונה ובגב לפני המחזור וביומים הראשונים של המחזור.
ביקשתי מנועה שתגיע שבוע וחצי לפני המחזור (שבזמן זה החלו בדר"כ הכאבים )לשני טיפולים שהאחרון יהיה בקבלת המחזור.
בסיום הטיפול השני נועה דיווחה על תחושת חמימות בגוף ,והתקשרה יומיים לפני קבלת המחזור וסיפרה שיש לה מיחושים קלים ולא כאבים עזים כמו שתמיד קרה,ולאחר הטיפול השני ביום קבלת המחזור סיפרה שהיא לא נזקקה לכדורים נגד כאבים .
הסברתי לנועה שההילינג זוהי אנרגיה קוסמית שנקלטת בהילה וברבדי הגוף נפש בהתאם לחוסרים /העודפים האנרגטיים ומכאן ההקלה שהיא חשה.
קראו עוד על טיפול בהילינג באתר פרפרים המרחב הרוחני

דפנה ביסמוט
מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני
צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין
להשארת פרטים בוואצפ

טופס הרשמה למגזין עושים טוב לנשמה

לוגו עם פרטים של דפנה

לוגו עם פרטים של דפנה

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

תגובה אחת

  • […] טיפול מקרוב בהילינג אנרגטי מתבצע באמצעות הידיים שהן מרחפות מעל הגוף או שהן מונחות על גוף המטופל. אנרגית ההילינג מגיעה אלי בתקשור באמצעות ההדרכות המלוות אותי ומתחברת מהעין השלישית להילה ,לגופים האנרגטיים של המטופל ולאזור הדורש אנרגיה.  בדרך כלל אני משלבת בטיפול בהילינג מקרוב מערכי קריסטלים ודמיון מודרך שהופכים יחדיו לאנרגית ריפוי רוחני אחת שמשלימה חסרים אנרגטיים בגוף-נפש-רוח. […]

השאר תגובה

אשמח לעזור
ליצירת קשר עם דפנה ביסמוט לטיפול בהילינג

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר