הילד הפנימי חלומות מודעות עצמית

סדנת הילד הפנימי מסרים מהילד הפנימי בחלומות

סדנת הילד הפנימי

חשיבות הילד הפנימי השמש בתוכי

בגלל חשיבותו של הילד הפנימי בחיינו עלינו למצוא דרכים כיצד להכיר ולהיפתח איליו. הילד הפנימי הוא "שקוף" אבל משפיע מאוד על ההתנהגות שלנו, השאיפות שלנו ואם נהייה מודעים איליו נוכל לעשות קפיצה משמעותית בחיינו.

אבל מהו בעצם הילד הפנימי?

לילד הפנימי היבטים רבים בעולם הרוחני שמדברים על העולם המוסתר הפנימי בתוכנו. הילד הפנימי הוא מימד אנרגטי המכיל את

  • יעדי הנשמה שלנו
  • מי שאנחנו כיום כולל נקודות האופי
  • חלקים נסתרים מהסביבה
  • צורך באהבה שמשמש מקור חיוני לנשמה
  • וגם מכיל את האגו שלנו ואת מימד הביטחון עצמי
  • הרצון להגשים את מה שרצינו

הילד הפנימי משתתף בכל קבלת החלטה שנצטרך לעשות ולכן הוא מופיע במסרים בחלומות כדי לעזור לנו אם זהו הזמן הנכון לקבל את ההחלטה. הילד הפנימי מופיע באמצעות סמלים רבים בחלומות שעוזרים לנו להבין את עולמו של הילד הפנימי וחלקם מובא להלן:

אם מופיע תינוק בחלומות – התפתחות חדשה בחיינו.

חלום על כלי רכב/טיס – מסמל כוח שינוי. רכב תקוע מסמל בעיות והחלפת רכב מסמלת שינוי צפוי וכמובן רכב שנוסע ללא בעיות מציין שינוי מוצלח.

הופעת ילד קטן בחלומות – מסמל את הילד הפנימי ואז בהתאם למצבים השונים ישנם מסרים שונים כמו בקשה לשינוי, בקשה להתייחסות למצבים מסוימים.

הופעת דלת בחלומות – פתיחת הדלת זה חיובי החלטנו לממש שינוי. דלת סגורה מסמלת שזה לא הזמן המתאים למימוש השינוי.

אם מופיעים מצבי הריון ו/או לידה בחלומות – כמו היון תהליך המימוש עצמי דורש זמן שבסופו של דבר כמו הלידה גורם לשינוי. בסדנת הילד הפנימי – השמש בתוכי אני מלמדת כיצד להיפתח לילד הפנימי על מנת להציף את הילד הפנימי למודעות.

הילד הפנימי מתחבר לצקרת מקלעת השמש שמייצגת תובנה פנימית, אגו והיכולת שלנו למימוש עצמי ולכן חיבור לצקרה תוביל לחיבור לילד הפנימי לאפשר חיבור להוויה ,לילד הפנימי ולאגו. חיבור ועשייה לאהבות וליעדי הנשמה שלנו יגדיל את האנרגיה הפנימית שתגדיל את הכוח המניע שיוביל להגשמה עצמית. אחרת אם נלך בניגוד לציפיות של הילד הפנימי ייווצרו חסימות שיובילו אפילו למצבי חולי ובעיות בריאותיות, עייפות נפשית וכעס עצמי.

הילד הפנימי יופיע בחלומות במקרים הבאים

צמתי דרכים להחלטות בחיים

התלבטות לגבי מהות הדרך

הכנה לשינוי שיעשה טוב לנשמה

איבוד הילד הפנימי

קבלת הכלים לצורך הגשמה עצמית של הילד הפנימי

צמתי דרכים להחלטות בחיים

חיינו הם צומת דרכים, שלבים ותחנות רצוף של החלטות עם אפשרויות שונות חלקן אנחנו נעשה מה שהסביבה מצפה שנעשה – אולי תצמח לנו חומריות אך נאבד את שמחת החיים נסבול מחוסר אהבה עצמי שתסיט אותנו מההגשמה העצמית. חלקן הטוב של האפשרויות אנחנו נגשים את הילד הפנימי שתגרום להנעה עצמית מדהימה כי אנחנו נממש את יעדי הנשמה שתוביל לצמיחה והגשמה עצמית. צמתי הדרכים נועדו ללמידה שבסיומם נעלה לשלב הבא שיוביל לשינוי חדש בחיינו. בחלומות מופיעים מסרים שונים כגון עליה וירידה בין תחנות בעת נסיעה באוטובוס. התחנה מסמלת הזדמנות לעצירה ועשייה לטובת הילד הפנימי.

התלבטות לגבי מהות הדרך

התנגדות והתלבטות לשינוי בחיים מופיעים בחלומות בסמלים שונים לדוגמא: שחייה בתוך ים סוער ,קושי בשחייה, דלת נעולה או תקועה או חלון סגור, ,תאונת בכלי רכב ,חניה לזמן ארוך. סימנים אלו שמופיעים בחלום מסמלים התנגדות, התלבטות והסמלים מדברים בשם עצמם. כמובן הם צריכים לבוא בהיבט הכללי של מצבו של החלום. שאין התלבטות או התנגדות לשינוי נקבל זרימה של מסרים דלת נפתחת בקלות, שחייה בהנאה , קנית רכב חדש. אם הכיוון שנבחר הוא שגוי יופיעו סימני אזהרה בחלום כגון נפילה לתוך בור, תקרה שנופלת עלינו, טביעה בים או בבריכה , נפילה ממקום גבוה ומוות מתאונה.

הכנה לשינוי שיעשה טוב לנשמה

הליכה לפי יעדי הנשמה יוביל לשינוי מוכוון לפי הילד הפנימי – לעשות משהו מתוך ידיעה ומודעות עצמית למה שאני אוהב ורוצה לממש – מבטיח את ההצלחה והתפתחות שתחזיק לאורך זמן.

איבוד הילד הפנימי

לאבד את הילד הפנימי המשמעות היא לאבד סנכרון פנימי בחיים ונאלץ לעשות דברים שאנו לא שלמים עמם, נעשה מה שרוצים שנעשה ולא מה שאנחנו אוהבים לעשות. לדוגמא הבחירה במקצוע שהולך מאב לבן ולא מתוך רצון וחשק פנימי של הבן. פוגשים את אובדנו של הילד הפנימי במקרים רבים לדוגמא אנשים שמגיעים לתהליכי ריפוי רוחני בגלל תחושת החמצה, חוסר ביטחון עצמי. הריפוי הרוחני מאפשר להם לגלות את עצמם מחדש שהם מגלים חלקים שהם לא ביטאו בעבר ובעקבות התהליך הם מתחילים להתממש וליהנות מהחיים. אני חייבת לציין זאת שוב אם תעשו מה שהסביבה מצפה ממכם אזי באופן הדרגתי תאבדו את החיבור לעצמכם ולאני הפנימי ותהפכו לחומריים ורחוקים מהייעוד שלכם בחיים. המסרים שמתקבלים בחלומות לאובדנו של הילד הפנימי הם לעיתים לא נעימים כגון אובדן ילד שאנו מחוברים איליו מאוד. אתם חייבים לגלות מחויבות לילד הפנימי שלכם – תהיו מודעים לצרכי הנשמה כי התרחקות תכאיב לכם בסופו של דבר .

קבלת הכלים לצורך הגשמה עצמית של הילד הפנימי

שאנחנו רוצים לעבור תהליך צמיחה רוחני חשוב להיות מודעים לכלים הקיימים שמיועדים להגשמה עצמית. ללא כלים אלו אנו נלך לאיבוד והכרת הכלים הנכונים תמנע תחושת החמצה וקינאה בהתפתחות של אנשים אחרים. באמצעות תהליכי מודעות והכוונה בסדנת הילד הפנימי אני מלמדת כלים מעשיים שחושפים את המשתתפים בפעם הראשונה לעצמם שגורם להם להאצת הדרך לשינוי.

במעבר מילדים לבוגרים אנחנו מתרגמים את הרצונות שלנו לסביבה , לחיות בכבוד ולהביע את עצמנו בסביבה על מנת להיטמע בסביבה. האינטראקציה התמידית שקיימת בין הסביבה לרצונות שלנו למימוש עצמי מאפשרת את הצמיחה שלנו באהבה וכבוד. אחרת ללא הדינמיקה הזו אנחנו ניחסם ונהפוך למופנמים, סגורים, עצובים ויהיה לנו קשה לממש את היכולות שלנו. התהליך שנחווה בסדנת הילד הפנימי באמצעות פיתוח המודעות העצמית יאפשר לבטל את החסימות שיצר הילד הפנימי שנבעו מחוסר בכלים מתאימים, תהלי שיאפשר להתממש יחד עם בסביבה. באמצעות החלומות נוכל לקבל סמלים ומסרים מדויקים שיעזרו לנו להבין את הבעיה והדרך לתיקון על מנת להכיל את המימוש העצמי באופן הנכון עבורינו.

לפרטים והרשמה סדנת הילד הפנימי

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

השאר תגובה

אשמח לעזור

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר