הרצאות וסדנאות רוחניות קורס תקשור קורס תקשור מומלץ ריפוי בתקשור שיטות תקשור תקשור תקשור רוחני

סימני תקשור

סימני תקשור

כמתקשרת וכמורה רוחנית מזה שנים רבות המסרים שמתקבלים בתקשור עוזרים למנף את הלקוח רגשית ומנטלית, החוויה במפגשי התקשור עוצמתיים והלקוח יוצא מאוד ממוקד במטרה

 מהו תקשור

תחילה אסביר על תהליך הייעוץ בתקשור. ערוץ התקשור הוא דיאלוג שמתקיים בין ישויות /נפטרים לבין בני אדם.
מאז ומתמיד התייעצו בני האדם במתקשרים על מנת לקבל מענה לשאלותיהם.
המסרים בתקשור מתקבלים בצורה שונה לכל מתקשר אך כולם ללא יוצא מהכלל מרגישים וחווים חוויות זהות של ריחוף, ניתוק מהפיזי, דיבור אוטומטי ללא שליטה. למידע שמתקבל בייעוץ תקשור יש כוח רב ובעל השפעה אנרגטית על האדם שמגיע לייעוץ.
בעת התקשור אני מזהה את המעבר בין התודעה שלי לתודעת עולם הנשמות שאותו אני חווה, שואלת את ההדרכות המלוות ומקבלת מסרים שיורדים לתודעה שלי.

שוב ושוב שואלים אותי האם גם אני יכול לתקשר? האם גם אני יכולה להיות מתקשרת?

התשובה היא כן משמעי בהנחות מסוימות של יכולת ורצון להתפתח.
מאז ילדותי חלמתי מסרים ואף ידעתי לעזור לאנשים. הפתיחה לערוץ התקשור שהפכתי למתקשרת הייתה חוויה רוחנית עוצמתית בשיחה עם רב שברך אותי ומיד חשתי שינוי מידי. במהלך החודש לאחר מכן התחילו לזרום אלי אנשים שביקשו את עזרתי.
לכן המקרה שלי ושל תלמידים נוספים שלמדו אצלי בקורס תקשור מסמלים שמי שיכול להיפתח לתקשור הם אלו שנשמתם בחרה בכך.הבחירה ללמוד תקשור משולבת במוכנות מנטלית ורגשית ושל הנשמה .
לכן קורס לימוד תקשור שמתקיים אצלי קרוב ל-20 שנה מתחיל קודם בקורס מודעות עצמית שבו התלמיד נפתח לעולם הפנימי, לתת המודע על מנת לעשות הכנה רוחנית ללמידת התקשור. יש תלמידים שלאחר סדנת מודעות מעדיפים לא להמשיך להתפתח רוחנית ,וזאת מחוסר בשלות רגשית ורוחנית אולם מניסיון שלי כולם מגיעים לסבב שני של התפתחות וממשיכים מהנקודה שהפסיקו בה.

מי שלומד/ת בקורס תקשור המקצועי שלי במכללת צומת לרוחניות פרפרים המרחב הרוחני חייב להיות בשל אנרגטית רגשית ורוחנית.
הקורסים ההמשכיים לקורס המודעות העצמית ממשיכים לחבר את הנשמה לעולם הנשמות להגנות שהיא תצטרך להפעיל בעת התקשור ,להדרכות הרוחניות המלוות ,לזיכרונות מגלגולים קודמים, לקבלת הכלי לתקשור ולהתמודדות בפועל בתהליך התקשור. למסיימי קורס התקשור המלא והמקצועי שלי יש את היכולת לעסוק בתקשור וחלקם אף מתקשרים מאוד ידועים ומומלצים.

מהם סימני התקשור?

אלו הסימנים לתקשור שמבינים שאנחנו צריכים ללכת ללמוד בקורס תקשור.
לאורך שנים של הדרכה רוחנית בקורס תקשור פגשתי תלמידים רבים ולכולם היה מכנה משותף שהעיד על יכולת רוחנית שלהם.(כפי שהוזכר לעיל יש לבצע אבחון נכון בקורס המודעות עצמית בשלב הראשוני)

סימני התקשור שגורמים לאנשים לרצות ללמוד תקשור הם:

  • חלומות עם מסרים לעתיד – חלומות נבואיים וקבלת מסרים מתוקשרים.
  • מפגשים עם ישויות אור בחלום וקבלת מסרים – דמות בחלום שמוסרת מסר שמתברר בהמשך שהדמות היא אחת מההדרכות המלוות.
  • מסעות אסטראלים מסעות שמתרחשים בחלימה ו/או במהלך מדיטציה שבהם חווים התנתקות מהגוף שמלווה במראות ו/או חווית ו/או תחושות שמתורגמים לתודעה למסר.
  • תחושת התנתקויות רבות – תחושות שאנו מגדירים לרוב כריחוף, חוסר מיקוד, שמיעת רסיסי קול ללא יכולת להבין את המסר . הלמידה במהלך הקורס תקשור לדוגמא פתיחת העין השלישית ,קבלת ההגנות והחיבור להדרכות המלוות שלומדים בקורס התקשור מרגיעה ומאזנת את תחושת הניתוק וכשזו מתרחשת התלמיד יודע שהוא נמצא בתהליך תקשור.
  • כאבים /תחושת דופק בעין השלישית – תחושות הכאב מתרחשות מהניסיון של הישויות האור לתקשר אתנו ולנו את היכולת התודעתית לתקשר איתם עדיין, המסר מתמוסס ונעלם. במהלך הלמידה לתקשור ובמיוחד לאחר פתיחת העין השלישית תחושות הכאב משתנות לידיעה ולהבנה שיש נוכחות שמנסה להעביר מסר ובסיום הקורס התלמיד ידע לתרגם את המסר ולהעבירו .
    לימודים הוליסטיים טיפולים הוליסטיים

    מכללה ללימודי מיסטיקה ורוחניות

האם מומלץ ללמוד תקשור לבד? או לנסות ללמוד תקשור באמצעות ספרים או סרטונים ולפתח את יכולות התקשור ?

אני מאוד לא ממליצה לעשות את זה! למרות שיש הרבה מאמרים או סרטונים שצועקים "ללמוד תקשור לבד" או "ללמוד תקשור בשלושה מפגשים". אני חושבת שזה עלול לגרום לנזק ללא השגחה רוחנית ממורה רוחנית עם ניסיון.
ללא לווי של מורה רוחני הלמידה יכולה להיות מסוכנת ולגרום בעיות רגשיות ורוחניות.
התלמיד מגיע ללמידת תהליכי התקשור שהוא בשל רגשית ורוחנית.
הבשלות ללמוד תקשור משתקפת בסקרנות הפתאומית לעולם הרוח ,או לאור חוויות רוחניות שהתלמיד רוצה להבינם ואז ללמוד בקורס תקשור.
לא כל תלמיד שמגיע אלי ללמוד תקשור אכן לומד לפתח את היכולת התקשור וזאת מתוך הבנה שהמוכנות הרוחנית והרגשית היא החשובה מכל.
למידה עצמאית של תקשור ללא פידבק מהמורה הרוחני תתפרש בפרשנויות שונות שעלולות להוביל לפחדים וחרדות. לכן אני לא ממליצה ללמוד לבד תקשור אלא להסתייע במורה רוחני .

איך יודעים שהתקשור הוא אמיתי?

  • במהלך קורס תקשור אני מלמדת לזהות האם המידע המתקבל מהישויות מדויקות ולקבל תחושתית את התשובה לכך.
  • במהלך קורס התקשור אני מלמדת לסנן את המידע המתקבל בייעוץ התקשור.
  • בקורס תקשור אני מלמדת לקבל אישור מההדרכה/ישויות המלווה בתקשור.
  • המידע שמתקבל בתקשור מגיע כדי לעזור ולהרגיע ולא לפגוע באנשים.
  • אי אפשר להעביר מסר בכוח כדי לרצות אנשים.

האם ישנם מספר שיטות ללמוד תקשור?

כמורה רוחנית אני מאמינה שהדרך ללמד תקשור שונה ממורה רוחני אחד למשנהו .
לדוגמא תהליך קורס התקשור אצלי מחולק לשלושה סדנאות שונות ברצף שבהם חווים תרחישים שונים הקשורים לעולם הרוח. המדיטציה שמתקיימת בחלק השני בכל שיעור בקורס תקשור מאפשרת לנשמה להתחבר ליעוד ולקבלת הכלי לתקשור. גם לאחר סיום הקורס לתלמיד יש אפשרות להתפתח רוחנית ולהתמחות בתחומים רוחניים שונים.

  • מגדלור למתקשר – קורס פרטני ומקצועי למתקשרים למי שלמד בקורס תקשור בכל מוסד או מכללה רוחנית ולאו דווקא במכללת צומת לרוחניות ורוצה להעמיק ולעסוק בתקשור ולהיות מתקשר אמין ומקצועי. במגדלור למתקשר נעשים מפגשים מעשיים רבים בליווי רוחני צמוד שלי במטרה לעזור ולזהות את התרחישים השונים שצפויים לו ולבטוח בעצמו וכמו כן מתקיימים מפגשים עסקיים לניהול העסק.
  • מעגלי האור – מפגשי מדיטציה והעשרה רוחנית שמאפשרים לתלמיד להמשיך להתפתח רוחנית
  • לימוד בקורס טיפול באנרגיית הילינג אנרגטי -קורס המכשיר את התלמיד להשתמש באנרגית האור לריפוי גוף-נפש-רוח
  • לימוד בקורס טיפול בשחזור גלגולים -קורס המכשיר את התלמיד לשקף את הקשר בין הקושי בהווה לחיים קודמים ולשחרר את אנרגית הקרמה
  • לימוד בקורס יעוץ והכוונה באמצעות קריסטלים- קורס המכשיר את התלמיד לטפל אנרגטית בגוף-נפש-רוח בעזרת מערכי קריסטלים שמונחים על מרכזי הצ'קרות

לסיכום


כמתקשרת וכמורה רוחנית מזה שנים רבות המסרים שמתקבלים בתקשור עוזרים למנף את הלקוח רגשית ומנטלית, החוויה במפגשי התקשור עוצמתיים והלקוח יוצא מאוד ממוקד במטרה.

דפנה ביסמוט
מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני
צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין
להשארת פרטים בוואצפ
טופס הרשמה למגזין עושים טוב לנשמה

לימוד שחזור גלגולים

מכללה רוחנית צומת רוחניות

 

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

השאר תגובה

אשמח לעזור
ליצירת קשר ללימודי תקשור במכללת צומת לרוחניות

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר