הילינג הילרים מומלצים הרצאות וסדנאות רוחניות טיפולים אנרגטים ותהליכי ריפוי לימודי הילינג קורס הילינג

שימושים מעשיים בהילינג במכללת צומת רוחניות פרפרים המרחב הרוחני

ריפוי באמצעות הילניג

טיפול בהילינג שימושים מעשיים בהילינג

הילינג זוהי אנרגיה ריפוי רוחנית שקיימת ביקום.
ניתן להשתמש ביתרונות אנרגיית ההילינג בזמן טיפול בהילינג ולהכווין אותה באופן רוחני פיזי מגוף המטפל או באמצעות המחשבה של המטפל מרחוק לגוף-נפש-רוח של המטופל.
אנרגיית ההילינג שמתקבלת בגוף המטופל מנקה ומשחררת אנרגיות חוסמות ומטעינה אנרגיות חדשות.

במהלך הטיפול בהילינג אני חשה את אנרגיות הגוף-נפש-רוח של המטופל ואת מצבו האנרגטי ונעזרת במסרים בתקשור לשם מיקוד הטיפול בהילינג.

הטיפול בהילינג בפועל

הטיפול בהילינג מקרוב מתחיל בסריקת אנרגטית משולבת בתקשור באמצעות כפות הידיים מסביב לגוף המטופל. הסריקה האנרגטית מאפשרת התכווננות למקומות שדורשים ריפוי בגוף-נפש-רוח.
אני חשה היכן האנרגיה אינה מאוזנת בתחושות שונות כגון חום/קור/עקצוצים.
לאחר מציאת מקור הבעיה אני מניחה את כפות ידיי ומזרימה אנרגיה שדרושה לאיזון ,וכל עוד תידרש אנרגיה אחוש את האנרגיה זורמת מכפות ידיי.
במרבית הטיפולים בהילינג מקרוב אני משלבת עם אנרגיית ההילינג את אנרגיית אבני הקריסטלים במרכזי האנרגיה בגוף לקבלת התוצאה אפקטיבית יותר.

לעומת זאת בטיפול הילינג מרחוק אני מתקשרת עם המטופל ומזהה את החוסר/עודף בגוף-נפש-רוח וממשיכה בהזרמת אנרגיה באמצעות המחשבה.

השימושים בטיפול הילינג

ההילינג משמש בעיקר לטיפול בבעיות גוף-נפש-רוח – חוסר /עודף אנרגטי במוקדי האנרגיות בגוף, הצ'קרות שגורמים לחוסר איזון אנרגטי.

  • בעיות בגוף הפיזי – הגוף מלווה אותנו מלידה עד למוות,וחוסר איזון בין יכולתו של הגוף לתפקד מול הסביבה לבין צרכי הנשמה עלול לגרום לבעיות בגוף הפיזי כגון דלקות, כאבי ראש וגם קשיים בקליטה להריון ,שיבוש הורמונלי ועוד.
    טיפול ההילינג מזרים אנרגיית ריפוי למקומות המודלקים והכואבים .
    לדוגמה בטיפול הילינג בלקוחה שהתקשתה להיכנס להריון חשתי קור בבלוטת התריס ובדיעבד התברר שהלקוחה אכן סובלת מתת פעילות בבלוטת התריס שנפתר באמצעות טיפול תרופתי כאשר הטיפול האנרגטי עזר גם הוא לאיזון אנרגטי בבלוטת התריס.
  • בעיות בגוף הרגשי – הגוף הרגשי חווה את החיים מבחינה רגשית. כל חוסר/עודף רגשי מחלחל לגוף הפיזי ומייצר קושי שמתבטא בחוסר איזון עומס /לחץ אנרגטי שמוביל למצבים רגשיים שונים כגון קושי להתמודד עם לחצים, פחדים וחרדות ,חוסר ביטחון, אובססיביות ועוד .
    הטיפול בהילינג משלב את הטיפול בתקשור דמיון מודרך וקריסטלים ומכניס אנרגיה חדשה לגוף הרגשי על מנת ליצור שינוי במודעות העצמית .
    לדוגמה : טיפול בהילינג בבעיות הרטבה אצל ילדים שנובעים מפחדים וטראומות, או טיפול בהילינג בפחדים מסוגים שונים,או טיפול בהילינג בבעיות של חוסר בטחון ועד קושי במימוש זוגיות ועוד.
  • בעיות בגוף הרוחני – התחברות לגוף הרוחני מאפשרת לנו לקלוט מיידעים על ההווה ועל שיעורים קרמתיים מחיים קודמים.
    עבודה על המסרים שמתקבלים עוזרת לנשמה לממש את שיעוריה בחיים הללו .
    לדוגמה: מסעות אסטראלים, עומס מחוויות רוחניות , בעיות שינה שקשורים לפחדים כתוצאה ממפגשים עם נשמות של נפטרים, מטפלים הוליסטים/מתקשרים שיש להם עומס אנרגטי.

    ריפוי בעזרת הילינג

    ריפוי בעזרת הילינג

לדוגמה: טיפלתי בהילינג לבעיות שינה וכאבי ראש כאשר במהלך ההילינג חשתי עומס אנרגטי רב בצ'קרת הכתר ועזרתי לאזן אותה על מנת להקל על התופעות הנ"ל.
אנשים מגיעים לצורך התפתחות רוחנית כלמידה בקורס תקשור מסיבות שונות כלדוגמה חלומות רבים על נפטרים ,מסעות אסטראליים ,קבלת מסרים  .
טיפול בהילינג לאחד מהתלמידים במהלך קורס תקשור, שחש כאבים ומיחושים בגוף במהלך השיעור.בטיפול חשתי שהאנרגיה בצ'קרת מקלעת השמש שלו קרה וחסומה בגלל החשש מהתפתחות הרוחנית. הטיפול עזר והכאבים נעלמו .

  • הילינג בשילוב באבני קריסטלים:

אבני הקריסטלים משתלבים בטיפולי ההילינג בכך שהם ממקדים את הטיפול האנרגטי ועוזרים להשתלבות של אנרגיית המטופל עם אנרגיית ההילינג.

אבן הקריסטל יוצרת אנרגיה ייחודית שניתן לתרגמה לאנרגיה מרפאה ולשלבה באנרגיית ההילינג שמייצרת אנרגיה מאוחדת ועוצמתית שמביאה לידי ריפוי אנרגטי.

טיפול בהילינג בשילוב אבני קריסטלים בחרדות מזוגיות

בעקבות מיחושים כללים בגוף מצאתי בסריקת הילינג חוסר אנרגטי בצ'קרות הגרון, הלב ומקלעת השמש שנבעו מחשש הזוגיות.  בטיפול הילינג שילבתי את אבני הקריסטלים במרכזי האנרגיה בגוף באופן הבא:
בצ'קרת הגרון את הטורקיז –בחירת קריסטל טורקיז משמשת להקלה בעומס רגשי שהדהד לצ'קרת הלב וגרם לחרדות, התכנסות פנימה ולבסוף לכאבים בגוף.
בצ'קרת הלב הרוז קוורץ –בחירת קריסטל רוז קוורץ מחברת לאנרגית האהבה ולהערכה עצמית ועוזרת לשחרר את הפחד מזוגיות.
בצקרת מקלעת השמש סיטרין –בחירת קריסטל סיטרין במקלעת השמש נועדה להזרמת אנרגיה של שימחה ושחרור שתאפשר למטופלת להאמין בעצמה ולצאת למפגשים זוגיים שיובילו לזוגיות המיוחלת.
בצ'קרת הבסיס גרנט – בחירת קריסטל גרנט תחזק את הגוף הפיזי ואת כוח ההבעה העצמית והביטחון העצמי .
במהלך טיפול ההילינג אני נעזרת בדמיון מודרך על מנת למקד את האנרגיות בגוף-נפש-רוח.
בסיום הטיפול ששילב אנרגיות שונות הילינג ,תקשור דמיון מודרך וקריסטלים המטופלת חשה רגועה ולאחר מספר חודשים בישרה לי שהיא בקשר זוגי .

קורס טיפול בהילינג|

קורס טיפול בהילינג מתאים לכל מי שרוצה להיחשף לאנרגיית ההילינג ,שבמהלכו נכנס לעולם הריפוי הרוחני.

קורס טיפול בהילינג מיועד למטפלים הוליסטיים בהווה ובעתיד שרוצים להיות מטפלים בהילינג.

  • בקורס לומדים להתוודע לאנרגיות הריפוי בהילינג ולשלבם בטיפולי גוף-רוח-נפש.
  • הלמידה פותחת דרך לחשיבה חיובית ומודעת.
  • הלמידה משלבת באנרגיות הריפוי בהילינג מודעות עצמית ןחיבור לתת מודע ולנשמה

לסיכום
ההילינג הנה שיטה לריפוי רוחני באמצעות משמעויות שונות שהמטפל נותן "לחולי"/ "למחלה"/"לכאב".
התובנה המנחה היא שהכאב לא חייב להגיע ממצב של חולי אלא גם מחוסר איזון אנרגטי אצל המטופל,מכאב רגשי,מימד הרוח והנפש.

צפו בסרטון שממחיש את הטיפול הילינג

דפנה ביסמוט
מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני
צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין
להשארת פרטים בוואצפ

טופס הרשמה למגזין עושים טוב לנשמה

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

3 תגובות

השאר תגובה

אשמח לעזור
ליצירת קשר עם דפנה ביסמוט לטיפול בהילינג

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר