הרצאות וסדנאות רוחניות טיפולים אנרגטים ותהליכי ריפוי נפטרים בחלומות סדנת אנרגית הפניקס תקשור

תקשור עם נשמות נפטרים

תקשור עם נפטרים | תקשור

תקשור עם נפטרים הוא כינוי לדיאלוג /תקשורת בין בני אדם לנשמות מעולם הנשמות, והתקשור עמן מסמל שנשמות אלו בחרו ליצור את הקשר כדי להעביר מידע מעולם הנשמות לעולמנו.

מהו תקשור עם נפטרים

תקשור עם נפטרים הנו ביטוי זהה מקביל לתקשור עם נשמות ולמעשה זה היכולת שלנו לקבל מסרים בתקשור או בחלומות מנשמות של נפטרים.
שאדבר במאמר על תקשור עם נפטרים או תקשור עם נפטרים בחלום הכוונה על תקשור עם נשמות של נפטרים שמוכרים או לא מוכרים ללקוח שעבורו אני מבצעת את התקשור .

שילוב הרבדים בגופינו

גופנו עשוי מרבדים חומריים ורוחניים מחוברים ובלתי נפרדים הגוף -נפש-רוח.
רבדים אלו משתלבים אחד בשני בגוף הפיזי ומאפשרים את קיום החיים.
עולם הנשמות שממנו ואיליו מגיעות/ חוזרות הנשמות בלידה/מוות הנו רובד מקביל לעולמנו והנשמה מחוברת אנרגטית לעולם הנשמות במה שונה עולמנו מעולם הנשמות שאלות ותשובות רוחניות  והביטוי לכך הוא בתהליך התקשור עם הנפטר גם בחלום שמתקשרים עם נפטרים וגם במהלך מסע רוחני.

דיאלוג עם נשמות של נפטרים

תקשור עם נפטרים הוא כינוי לדיאלוג /תקשורת בין בני אדם לנשמות מעולם הנשמות, והתקשור עמן מסמל שנשמות אלו בחרו ליצור את הקשר כדי להעביר מידע מעולם הנשמות לעולמנו.

שינו תודעה

שינוי התודעה במהלך התקשור מאפשר לי לקבל מסרים מנשמות של נפטרים ,כשההדרכה המלווה שלי מפקחת ומאשרת לי את המפגש עימן.
תוך כדי המפגש אני מזהה האם נשמות אלו חיוביות עבורי ועבור הלקוח ,כך שאני לא מורידה או קוראת לנשמת הנפטר. במהלך התקשור הנשמה שלי חצויה חלקה בגוף הפיזי וחלקה האחר עולה לעולם הנשמות ופוגש את הנשמות המעבירות לי את המסר

הנשמות שעמן אני מתקשרת נחלקים למספר קבוצות של נשמות:

  • תקשור עם נפטרים – נשמות של אנשים שנפטרו
  • תקשור עם ישויות אור – נשמות שעברו התפתחות משמעותית בעולם הנשמות ולא חוזרות יותר לעולמנו. נשמות אלו משמשות כמדריכות ומלוות לנשמות בעולם הנשמות ולבני אדם בעולמנו
  • תקשור עם מלאכים – ישויות אור גבוהות ומשמשות כשליחי הבורא

הקווים המנחים לתקשור עם הנשמות: תקשור עם נפטרים, ישויות אור ומלאכים:

העברת מסר בתקשור
מסר מתאר אירוע שיכול להתרחש במציאות חייו של הלקוח או לאנשים שהוא מכיר בהווה ובעתיד הקרוב. הנשמה שעימה מתקיים התקשור נבחרה להיות השליח להעברת המסר
תקשור עם נפטר שמוסר מסר
לאחר התנתקות הנשמה מהגוף היא מתחילה בתהליך התפתחותי אנרגטי בעולם הנשמות במטרה להבין ולהפנים את החיים הקודמים לצורך למידה ותיקון אנרגטי של המטרות שאיתם היא הגיעה בחייה הקודמים. חשוב להדגיש שתקשור עם נפטר נובע מרצון הנשמה להעביר מסרים למשפחתו ,ואינני מורידה את נשמת הנפטר ולא מטרידה אותה.

הסיבות להופעת הנפטר בתקשור:

  • תיאור מצב הנשמה ועשיית מצוות לעילוי הנשמה – ישנה חשיבות רוחנית רבה לאופן שבו הנפטר מגיע בתקשור כי הגעתו בתקשור מתאר את מצבה של נשמתו בעולם הנשמות. ברבים מהמפגשים בתקשור אני מקבלת מסרים על פעולות שניתן לעשות עבור הנפטר כדי לקדם את נשמת הנפטר בעולם הנשמות.
  • הגעה לצורך פרידה – לצערנו במוות פתאומי אין פרידה מסודרת ואנשים מחפשים דרך לקבל תשובות על פטירת יקיריהם ופונים לתקשור עם נפטרים. בתחילת התקשור אני תמיד מסבירה שאינני מורידה את נשמת הנפטר אלא אם הוא יגיע  ויבחר בכך. אני זוכרת פגישות רבות שבהן נקודת המפגש עם הנפטר התרחשה בפתאומיות למספר דקות שבהן נחוותה הפרידה באופן מרגש והלקוח יצא רגוע מהפגישה ,וכמו כן היו פגישות תקשור שבהן הלקוח קיבל המלצות לתהליכים שעליו לבצע כדי להקל על עצמו ועל נשמת הנפטר את הפרידה (תהליך אנרגית הפניקס נולד ממפגש תקשור שהוביל לסדרת מפגשי טיפול)
    הגעה לצורך ברכה-לעיתים בתקשור עם נפטר מתקבלים מסרי ברכה כגון להריון /לחתונה /לזוגיות/לשינוי. לתקשור עם נפטר ולברכה שלו יש כוח עצום לחיזוק הביטחון העצמי של הלקוח.
    הגעת נפטר לצורך עזרה-תקשור עם נפטר לעיתים הנו תזכורת לצורך לקיים דיני אבלות כגון מועד האזכרה, תרומה ופעולות שונות לעילוי נשמת הנפטר. נשמת הנפטר נעזרת במעשינו אשר מזכים ומזככים אותה.
    הפעולות שעוזרים לנשמת הנפטר להתקדם בעולם הנשמות הם: סעודה לעילוי הנפטר, קדיש, תרומה, קריאת תהילים ומשניות וברכת תיקון נפטרים. המצוות מתורגמות בעולם הנשמות לאנרגיה שמסייעת לנשמת הנפטר במסעו בעולם הנשמות .

לסיכום

כשאני מזהה נוכחות בעת התקשור אני חווה אותה כאנרגיה סביב ההילה של הלקוח וסביבי. הנוכחות מורגשת ומודגשת כדי שאשים לב ובכדי שאעביר את המסרים ללקוח.
תקשור עם נפטרים סוגר מעגל עם נשמת הנפטר, מרפא את הכאב ומתקיים רק בבחירתו להגיע .
כל נפטר עובר דרך ומסלול למידה שונה בעולם הנשמות בהתאם לתדר ולשיעורים שנשמתו בחרה לה.

ליצירת קשר עם דפנה ביסמוט

טופס הרשמה למגזין

דפנה ביסמוט מטפלת בשחזור גלגולים

 מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני

צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין

לימוד שחזור גלגולים

מכללה רוחנית צומת רוחניות

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

2 תגובות

  • […] נפטרים ישויות אור ומלאכים הינן נשמות שחיות בעולם הנשמות. טיפול הילינג בעזרת נפטרים ישויות אור ומלאכים הנו בעצם העברת אנרגית ההילינג באמצעות נשמות אלו ומתוך בחירתם בלבד. הילינג היא אנרגיה קוסמית שבאמצעות היכולות הרוחניות של ההילר ,הוא יודע לשלב את אנרגית הריפוי בגוף-נפש-רוח של המטופל תוך זיהוי החסמים האנרגטיים. אנרגית ההילינג מתורגמת לתודעה של המטופל ומשחררת מחסומים רגשיים, אמונות התנהגויות ודפוסי חשיבה וכאבים פיזיים. מפגשי הראשון עם ההילינג התרחש לפני למעלה מ- 20 שנה, תקופה שבה אומנם לא עסקתי בתקשור או בריפוי אנרגטי אבל נחשפתי לחוויות רוחניות שלא היה לי הסבר עבורם ובדיעבד זה היה שלב להבשלה רוחנית. שיטת טיפול ההילינג שבה אני נעזרת משלבת הנחיה בדמיון מודרך שהיא תרגום למסרים בתקשור שאותם אני מקבלת מנשמתו הגבוהה של המטופל ומנשמות מעולם הנשמות. המסרים שמתקבלים בתקשור בעת הטיפול בהילינג מגיעים מנשמות נפטרים, ישויות אור ומלאכים ומתורגמים לאנרגית ריפוי אנרגטי שמוטמעת בגוף ובתודעה של המטופל. […]

השאר תגובה

אשמח לעזור

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר