טיגריס שנחרבי

מציג תגובה משורשרת 1
  • מאת
    תגובות
    • #33292 הגב
      רינה

        שלום, למרות שלא מדובר בחלום, אני מאמינה שהמשמעות זהה למרות שזו הפעם הראשונה שזה קורה דרך ספרים. ורני מרגישה שיש כאן מסר שאני אמורה להבין. או שזהו צירוף מקרים מאד משונה.
        הקדמה: אני שומרת שבת. שני הספרים לא היו מתוכננים ובחרתי בהם באופן ספונטני ואקראי. את הראשון אני קוראצ בפורמט דיגיטלי ועצרתי לקראת שבת. את השני לקחתי כדי לקרוא בשבת.

        בשניהם הגעתי לחלק העוסק בכך שהגיבורה נרדפת על ידי טיגריס שנחרבי המנסה להרוג או לטרוף אותה (זן שאמור להיות נכחד. נראה כמו טיגריס עם ניבים גדולים). בשניהם עצרתי “במקרה” בחלק הזה בגלל כניסת/יציאת השבת.

        שני הספרים לא עוסקים בטיגריס שנחרבי, בתקופה בה הוא לא אמור להיוץ קיים.
        בספר הראשון, לגיבורה בת-ימינו, יש חזיונות, מגיל ילדות, שטיגריס שנחרבי בעל עיניים בצבעים שונים רודף אחריה. היא תמיד מתעוררת בדיוק לפני שהוא לוכד אותה. בקטע שבו עצרתי, היא מגלה שהוא אמיתי. שזהו אדם המסוכל לשנות צורה לטיגריס שנחרבי. למרות שהזן נכחד לפני שנים. ככל הנראה, יש שבט שלם כזה.
        בספר השני, הגיבורה סובלת מחרדות. והיא נזכרת בכל המטפלים שעברה. שכולם הסבירו לה שזוהי תזכורת לימים בהם נאלצנו להמלט מטיגריס שנחרבי שרדף אחרינו. ולמדו אותה תרגיל נשימה
        שהרגיע אותה, למצב המקביל לכך שהיא כבר לא רצה, אלא הצליחה לטפס על עץ והוא מתחתיה. לא יכול להגיע אליה.

        כפי שציינתי, שני הספרים מז’אנרים שונים ולא אמורים להזכיר טיגריס שנחרבי (או בעל חיים שנכחד). צירוף המקרים די משונה לי.

        תודה רבה

      • #33293 הגב

        בסד שני הספרים עוסקים בזיכרון מגלגול קודם ועתיק על התמודדות עם טיגריס שנחרבי ועל שבט שנקרא כך .את יכולה לבדוק באמצעות שחזור גלגולים האם יש לך משהו משותף מאחד מגלגולייך דפנה

    מציג תגובה משורשרת 1
    מענה ל־טיגריס שנחרבי
    פרטים:




    43 + = 52

    אשמח לעזור

    יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר