הרצאות וסדנאות רוחניות טיפול הילינג אנרגטי טיפולים אנרגטים ותהליכי ריפוי נפטרים בחלומות

אנרגית הפניקס – מאמר על סדנת אנרגית הפניקס

סדנת אנרגית הפניקס

סדנת אנרגית הפניקס הינו תהליך ריפוי אנרגטי לשיחרור הנפטר במסעו בעולם הנשמות , סדנה של לידה מחדש מאבלות וכאב .הסדנה פונה לאותם אנשים שמתאבלים על יקיריהם,רוצים להבין את חלומותיהם על הנפטר,רוצים לשחרר את כאב האובדן ,רוצים להשלים עם המוות ולקבלו,ורוצים לשחרר את הנפטר לחייו החדשים

מדוע נשמות נפטרים מתקשות להמשיך לאור?

נשאלתי לא פעם מדוע בחרתי בשם "פרפרים המרחב הרוחני"? השם התקבל בתקשור וקשור לחוויות התקשור שלי עם הנשמות.בזמנו טרם הבנתי שבמהלך השנים אתעמק בעולם הנשמות.
הפגישה הראשונה שלי עם נשמה ששאפה להגיע לאור היה כאשר אדם קרוב אלי ביקש ממני מסר לגבי זמן המוות המשוער שלו,סירבתי לענות מידיעה שהדבר אסור. לאחר כחודש הוא נפטר ובמהלך השבעה שלו חוויתי אותו בתקשור כאשר הוא ביקש ממני לעזור לנשמתו להגיע לאור.

מהו האור שהנפטרים מדברים עליו?

ברגע המוות הנשמה מתנתקת מעולמנו ומגיעה לחלל שמהווה מעבר בין העולם הפיזי לעולם הנשמות. בחלל זה קיימת אנרגיה שאינה חלק מעולמינו ושמה "האור". אנרגיה שממגנטת את הנשמות ועוזרת להן להתקדם במסען לאחר המוות בעולם הנשמות. המעבר לעולם הנשמות משמש את הנשמות ללימוד ותיקון השיעורים הנדרשים לאחר המוות שבסופו תתחבר למקור הנשמה שלה.
מסעה של הנשמה לאור מוליך אותהדרךמעשיה בחייה הקודמים על מנת להבין, ולהפנים את התיקון האנרגטי שנדרש ממנה. ההבנה וההפנמה מחדדת את ייעודי הנשמה והתיקון מאפשר לסגור מעגל אנרגטי. סגירת המעגל האנרגטי מתורגמת לאנרגיה שמגיעה למקור הנשמה וממלאתאותו בידע שהנשמה הפיקה ומקדם אותה לסיום המסע.

מהם השלבים שהנשמה עוברת לאחר המוות ?

הנשמה מתנתקת מהגוף הפיזי ועולה לעולם הנשמות לאחר המוות. בשלב הראשוני הנשמה אינה מודעת למות הגוף הפיזי. להפנמת תהליך המוות שנדרש מהנשמה מקיימים בני משפחתה מסורות כגון לשבת שבעה על הנפטר, ציון החודש והשנה לפטירה ותפילות לעילוי נשמת הנפטר ולהתקדמותו לאור.
כל נשמה של נפטר תעבור מסע שונה בעולם הנשמות בהתאם למעשייה בחייה הקודמים בעולמנו.

האם יש נפטרים שמתקשים להגיע לאור ?

בוודאי כפי שאותו אדם יקר ביקש ממני שאעזור לו ואכן העברתי את הבקשה לכלל חבריו וכולנו עשינו עבורו מצוות לאורך השנה. מצוות אלו מאירות את המסע של הנשמה ומקלים עליה את החסימות שעומדות בדרכה.
חסימות אלו מגיעים מהזמן שקדם למוות שחוסמותומפריעותמהנפטר להתקדם במסעו הנשמתי.

מהן הסיבות שמונעות מנשמת הנפטר להגיע לאור ?

  1. בזמן שקדם למוות–מדובר על הזמן שהאדם ידע שמותו קרב והפחד גורם לחסימה אנרגטית.
  2. מוות קליני שהגוף חווה מייצר התנגדותלמוות הסופי.
  3. התנגדות להתנתק מהגוף – חוויות ההתנגדות טרם המוות גורמת לצריבת הזיכרון בתודעת הנשמה.
  4. כף הקלע, מקום שאליו מגיעה הנשמה לאחר המוות ובו עליה להפנים את מות הגוף וההתנתקות מעולמנו.כל עוד הנשמה לא מפנימה את המוות , היא תלמד מנשמות שמלוות אותה לקבל את המצב ורק אז תעלה לשלב הבא במסעה הנשמתי.

האם יש יכולת לעזור לנשמה להתקדם לאור באמצעות קרוביה ?

במקרה של מחלה סופנית או ידיעה קרובה של המוות ניתן לעשות טיפולים אנרגטיים שישחררו פחדים וחסימות רגשיות ויקלו על הנשמהשל החולהברגע המוות.
כמובן לאחר המוות תפילות ומצוות לעילוי הנשמה מקלות על הנשמה במסעה .
לעיתים נשמות שלא מצליחות להגיע לאור מתקשרות בחלומות עם יקיריהם ומבקשות עזרה לדוגמא  סימבולים בחלומות: הנפטר מופיע בחלום עירום/רעב/עצוב /מבקש לחזור /מספר שהוא עדין בחיים.
ממליצה להיות קשובים לחלומות בתקופת האבל על מנת לעזור לנשמה במסעה בקיום מצוות לעילוי הנשמה.לדוגמא מצוות תיקון נפטרים מתורגמת לאנרגיה שמלווה את הנשמה ועוזרת לה בשלב שבו היא נתונה במסעה לאור.(תפילת תיקון נפטרים היא תפילה מיוחדת שתיקן הרב יהודה פתיה זצ"ל ומקדמת את הנשמה לאור).

רוצים ללמוד על העולם המרתק של הנשמות?
ללמוד על כיצד להתגבר הרגשות העזים לנפטרים?
הצטרפו לסדנת הפניקס הקרובה
להרשמה והשארת פרטים
http://www.parpareem.com/minisites/index.html

דפנה ביסמוט מטפלת מורה רוחנית מתמחה ב-טיפול בשחזור גלגולים
מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני
צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין
טופס הרשמה למגזין עושים טוב לנשמה

לימוד שחזור גלגולים

מכללה רוחנית צומת רוחניות

 

 

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

השאר תגובה

אשמח לעזור
ליצירת קשר עם דפנה ביסמוט לסדנת אנרגית הפניקס

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר