הרצאות וסדנאות רוחניות טיפול הילינג אנרגטי טיפולים אנרגטים ותהליכי ריפוי מתקשרת ריפוי בתקשור תקשור טלפוני תקשור כל מה שרצית לדעת תקשור רוחני

הדרך למימוש היעוד שלנו

היעוד הנשמתי

הצורך לגילוי ייעודי הנשמה הינו שלב תודעתי רוחני שניתן לחוות בעזרת למידה רוחנית , מודעות לחלומות ובקבלת כלים רוחניים שבהם ניצור קשר ליעדי הנשמה.

האם אנו יכולים לממש את היעוד שלנו

מהי ההתחלה? מהו היעוד שלנו

הייעוד הנשמתי הנו אוסף מטרות שהנשמה הציבה לעצמה ומתחיל מרגע הלידה כאשר הייעוד הסופי של הנשמה נחלק לשלבים ותתי משימות שמשלימים את היעוד הנשמתי. כל שלב בחיים הוא מימוש של תת משימה.

מה מטרת היעוד

בעת מימוש היעוד שהוא אוסף של מטרות הנשמה מעלה את האנרגיה במקור הנשמה שממנו הגיעה לגלגול הנוכחי.

למה חשוב לדעת על הייעוד

גילוי הייעוד ממקד את האדם בדרך המיועדת לו ומאפשר לו להגשים את עצמו. עיסוק בייעוד מביא רוגע אושר וסיפוק עצום בחיים. אדם שמודע לייעוד שלו מסוגל לנתב את עצמו בשלווה לצמיחה אישית ורוחנית ואין תחושה טובה מזו.
לפעמים אנחנו שואלים את עצמנו האם אנו מגשמים את היעוד שלנו, דבר שמסמל שאנו מודעים שהעשייה שלנו לא ממוקדת ושעלינו למצוא את הדרך למיקוד.

מה קורה בעת מימוש היעוד

מימוש ייעוד נחלק לתתי יעודים שמימושם מתרחש בשלבים. כל שלב שמתגשם מוביל שאנרגיה חדשה מתווספת למקור הנשמה ומצד שני הגוף הפיזי והתודעה הפיזית מתכוונת לשלב הבא. בעת מימוש אחד מייעודי הנשמה הגוף הפיזי שלנו (שכולל את התודעה שלנו )משתנה אנרגטית והמסוגלות שלנו להכיל שינויים משנתה לטובה.

מה גורם לאדם להיחשף לייעוד הנשמתי שלו

מימוש יעודד הנשמה מגיע לאחר שקיימת הבנה שיש צורך להקטין את הפער בין הגוף הפיזי לבין התנהלות הנשמה, פער הנוצר עקב חוסר הבנה לצרכי הנשמה, תחושה של פספוס וחוסר מימוש אישי, משבר אישי ,התפתחות והעצמה אישית, למידה רוחנית ועוד.
במקרים אלו אנו נתמודד עם הקשיים של ייעודי הנשמה. סיבות אלו ואחרות מעלות בנו ספקות לגבי תקינות התנהלותנו  והצורך בשינוי. מודעות עצמית והתפתחות רוחנית מאפשרים לנו למצוא את השביל והדרך לתוכניות והיעדים של הנשמה.

האם אפשר לאמן את התודעה להתפתחות רוחנית ?

בוודאי שאפשר, האימון הרוחני מתקיים תוך כדי תהליך רוחני שבו התודעה מתפתחת ,הגוף הפיזי מתאים את עצמו להתפתחות ולשינוי,והנשמה מעבירה מידעים ואנרגיה ממקור הנשמה שמובלים למימוש היעודים הנוספים.
המודעות רוחנית – המודעות העצמית והרוחנית משלבת בתוכה את התודעה שלנו, מחשבות ורגשות שמסונכרנים עם הנשמה והתת המודע שלנו.
הקשבה לקול הפנימי שלנו- הקול הפנימי קיים בכולנו ומתבטא כמחשבה שמניעה אותנו לפעולה,כך שאנו מוצאים את עצמנו קשובים לאינטואיציה שלנו ולא לאחרים

האם כולנו נחשפים לייעוד הנשמתי שלו

לצערי רבים לא נחשפים למשמעות הייעוד הנשמתי שלהם ופועלים מתוך דחפים או מניעים של אדם שמנהל אותם. כמטפלת רוחנית אני נחשפת לאחרונה יותר ויותר לאנשים שמבינים שהם לא בעשייה הנכונה ומבקשים לגלות את הייעוד שלהם. גילוי שמתבצע במהלך תהליך רוחני מדורג שבו הם נחשפים למקור הנשמה, מתחברים לייעודי הנשמה, לגלגולים קודמים, לאנרגיה הקרמתית ,התודעה משתנה והמסוגלות האישית משתנה ומסוגלת להכיל את מימוש השיעורים.

לסיכום בפאן האישי איך גילוי היעוד השפיע עלי…

אני יודעת שאני הגשמתי את הייעוד שלי וזוכרת את הפעם שבה האצילו לי את יכולת התקשור אפילו מבלי לדעת מה זה תקשור.
הבנתי שאני נכנסת למהלך חדש של הגשמה בחיים. ראיתי בנבכי נשמתי שחלקים רבים מתוכי וזיכרונות מהעבר נמחקים ושמעתי את הקול שמוסר לי על קבלת יכולת התקשור באמצעות שם ושם משפחה. תחושה חדשה שלא הכרתי, תחושה של חיבור בין האני המודע לאני הפנימי חיבור שממנו אנו מתחילים להגשים את היעוד שלנו.
כמטפלת ומורה רוחנית אני עוזרת לתלמידים שלי ולמטופליי להתחבר ליעוד שלהם ומלווה אותם במהלך ההגשמה .
הצורך לגילוי ייעודי הנשמה הינו שלב תודעתי רוחני שניתן לחוות בעזרת למידה רוחנית , מודעות לחלומות ובקבלת כלים רוחניים שבהם ניצור קשר ליעדי הנשמה.

הסדנאות ותהליכים רוחניים שפיתחתי במהלך השנים יאפשרו לעזור בגילוי הייעוד הנשמתי ומימושו לדוגמא:
תהליך שחזור החיים
סדנת גילוי הייעוד
סדנת חניכה רוחנית

 

דפנה ביסמוט
מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני

צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין

להשארת פרטים בוואצפ
טופס הרשמה למגזין עושים טוב לנשמה

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

השאר תגובה

אשמח לעזור
להשארת פרטים לגילוי היעוד בוואצפ
https://did.li/whatpls

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר