דמיון מודרך הילינג הילרים מומלצים טיפול הילינג אנרגטי טיפולים אנרגטים ותהליכי ריפוי לימודי הילינג מדיטציות מודעות עצמית קורס הילינג ריפוי בהילינג

הילרים מומלצים

מהו הילינג

באופן אישי בהיותי הילרית מנוסה ומורה להילינג נאלצתי במקרים מסוימים לדחות אנשים עקב אי מוכנות רגשית לטיפול בהילינג.
מטופל שחווה שירות של הילר מקצועי יצביע ברגלים ויחפש רק הילרים מומלצים כי הילר מומלץ, טוב ומקצועי חייב לתת למטופל תחושה שהוא בידיים טובות ובטוחות.

אתם מכירים הילרים מומלצים

בתחילה ברצוני להבהיר מהי אנרגיה ומהו הילינג לפני שנעסוק בהגדרה מיהם הילרים מומלצים ומה נדרש מהילר מומלץ מקצועי.
נבין תחילה מהו קורס לימודי הילינג על מנת לסלול את הדרך להיות הילרים מומלצים.

הגדרה מהי אנרגיה

לכל גוף ביקום יש קיבולת שמאפשרת לו לנוע ביקום .האנרגיה שקיימת בגופנו היא סה"כ האנרגיות שקיימות ויוצרת את המעטפת מסביב לגוף הפיזי (הילה)

הגדרה מהו הילינג / טיפול בהילינג

טיפול בהילינג משמש לסנכרון האנרגיה הקיימת בגוף. הסנכרון מתבצע בשילוב שיטות שונות שבהן המטפל מתחבר לאנרגיה קוסמית שקיימת ביקום בידיעה שמגעה עם גוף-נפש-רוח המטופל יחולל שינוי תודעתי פיזי ורגשי.

טיפולי הילינג גוף-נפש-רוח

מטרת הטיפול באנרגיית הילינג היא להעביר/לאזן/ל/לשנות/להטעין/להסיר חסימות באנרגיית הגופים שמקיפים את ההילה המסונכרנים ביניהם עם תלות הדדית ביניהם. אנרגית ההילינג יוצרת חותם אנרגטי בגוף נפש רוח של המטופל ומאזנת אנרגטית במקרה של חוסר ו/או עודף אנרגטי. חוסר /עודף אנרגטי בגוף יוצר פעילות אנרגטית שגורמת לדפוסי התנהגות בעייתיים ,בעיות בגוף-נפש-רוח כגון חולי, כאב, חסימות רגשיות ,פחדים ,חרדות ועוד. אנרגיית ההילינג מאזנת אנרגטית ומייצרת רוגע ,בטחון, מסייעת בהפחת הכאבים ,יצירת זוגיות ,מציאת עבודה ,התקדמות בעבודה ובחיים יצירת שינוי ועוד.

הגדרה מיהו ומהו מהו הילר הילרית

הילר הינו אדם המאמין ביכולתו לעזור לאחרים ולסנכרן אנרגטית את חייהם ולהשפיע בהיבטים שונים על גוף נפש רוח, תוך שימוש באנרגיה קוסמית שנקלטת בתודעתו של המטופל.

מה לומדים בקורס הילינג לימודי הילינג

התלמיד לומד:

  • להתחבר לאנרגית ההילינג מתוך הבנה ומודעות רוחנית
  • שיטות שונות לריפוי בהילינג
  • להשתמש באנרגית ההילינג על עצמו ועל אחרים

איפה לומדים הילינג

לימודי ההילינג נלמדים בפרטני או בקבוצות גם במכללת צומת רוחניות חלק בלתי נפרד מהפעילויות של פרפרים המרחב הרוחני.
שם המכללה צומת לרוחניות מצביע על ייעודה הרוחני לשמש צומת רוחנית של ידע וניסיון, אנרגיות, רוחניות ואמינות. מכללה שנוסדה בשנת 2003 מתוך אמונה שאוכל לעזור לכל דורש.
המכללה מהווה צומת דרכים חשובה בחוויית הלמידה הרוחנית ובהפיכתה לעיסוק בעולם הרוחני.
עיצוב הקורסים נעשה מתוך תפיסתי כמנהלת ומורה במכללת צומת לרוחניות ,להעמיד את התלמיד במרכז במטרה להוביל אותו בדרכו הרוחנית אם בלימוד פרטני או בלימוד קבוצתי.

האם כל התלמידים יוצאים הילרים מומלצים וטובים

הבחירה ללמוד הילינג במכללת צומת לרוחניות מאפשר להפוך להילרים מומלצים ויש שבוחרים להיות מטפל רק לסביבתו הקרובה.

הגדרה הילרים מומלצים

מטרתם העיקרית של הילרים מומלצים טובים היא לעזור לאחר.
הילר מומלץ יודע לקרוא את אנרגיית המטופל את ההילה, מזהה חסימות בצ'קרות ונגיש גם בשעות לא שגרתיות.
כהילרית וותיקה אני משלבת במהלך הטיפול בהילינג תקשור דמיון מודרך ומערכי קריסטלים מתוך הבנה מעמיקה ברוח שהן מייצרים אנרגיות נוספות שמשתלבות עם אנרגית ההילינג ומובילים לתוצאות מדהימות בריפוי הרוחני.

תלמידים שרוצים להיות הילרים מומלצים ירכשו בקורס לימודי הילינג שיטות שונות לטיפול בהילינג לדוגמא : טיפול במחשבות שליליות ,טיפול לאיזון אנרגטי, טיפול מרחוק וקרוב , טיפול באמצעות דמיון מודרך ועוד. השיטות הטיפול שאליהם נחשף התלמיד בקורס הילינג מסייעות אנרגטית ורוחנית למקרים שונים ומגוונים של בעיות של גוף-נפש-רוח שהילר עתיד להיתקל בהם במהלך הזמן.
הילרים מקצועיים חייבים לתת יחס אישי ,לשמור על כימיה ויושר מקצועי דבר שמאפשר ללקוח להרגיש רגוע ולהמשיך להגיע לטיפולי הילינג נוספים לפי הצורך. לכל מטופל יש סיבות משלו לחיפוש הילרים מומלצים מקצועיים ולכן הילר מקצועי יבדוק אם יש ביכולותיו לעזור למטופל.
באופן אישי בהיותי הילרית מנוסה ומורה להילינג נאלצתי במקרים מסוימים לדחות אנשים עקב אי מוכנות רגשית לטיפול בהילינג.
מטופל שחווה שירות של הילר מקצועי יצביע ברגלים ויחפש רק הילרים מומלצים כי הילר מומלץ, טוב ומקצועי חייב לתת למטופל תחושה שהוא בידיים טובות ובטוחות.

האם כל אחד מגיב זהה לטיפולי הילינג

הילינג זו אנרגיה קוסמית שהילרים מומלצים יודעים להזרים אותה לגוף במהלך טיפולי הילינג ומייצרים שינוי בתודעה המובילה לשינויים רוחניים/רגשיים/פיזיים ופותרת רוחנית מצוקות רגשיות.

מערכי קריסטלים

הילרים מומלצים וטובים ידעו לשלב בטיפולי הילינג מערכי קריסטלים שמשדרים אנרגיה ייחודית ומשתלבים עם אנרגית ההילינג ומייצרות אנרגיה עוצמתית שמפעפעת לתוך הגוף נפש רוח ומייצרת את השינוי.

שילוב דמיון מודרך

הילרים מקצוענים ומומלצים ידעו לשלב בטיפולים ההילינג גם דמיון מודרך שעוזר להדמיה מחשבית שמתקבלת בתקשור על מנת להתמקד במקור הבעיה ולשנות אותה אנרגטית ורוחנית. במהלך טיפול בהילינג המשלב  דמיון מודרך אנשים מגיבים באופן שונה , חלקם יחוו תמונות מתת המודע  ומהנשמה הגבוהה שלהם, חלקם יחושו זרמים חשמליים בנקודות הכאב שיקלו וירגיען את הכאב, חלקם יפתחו את צ'קרת הלב לאהבה ולזוגיות. סיוע בכאבי ראש, מגרנות ומצוקות רגשיות יהיו חלק מתוצאות הטיפול.

איך להגיע להיות הילרים מומלצים וטובים בטיפולי ההילינג

  • לפעול למען מימוש היעוד שלך הילר
  • להתייחס לכל מטופל כאילו הוא עולם ומלואו ולשמור עמו על קשר
  • יחס אישי לכל אחד
  • אמונה בדרך ובשיטות הטיפול שנלמדים בקורס הילינג

לסיכום מיהם הילרים מומלצים מקצוענים רוחנית

הילרים מקצועיים יתנו טיפול הילינג אנרגטי עוצמתי במידה זהה מקרוב וגם מרחוק. הילרים מומלצים ידעו לשלב את אנרגית ההילינג עם אלמנטים רוחניים נוספים כדמיון מודרך, מערכי אבני קריסטלים. הילירם טובים ידעו להתאים את עוצמות אנרגית ההילינג בהתאם למצבו ויכולתו האישית של המטופל להכיל את אנרגית הריפוי.
מזמינה אותך ליצור קשר על מנת להכיר את התהליכים המדהימים בטיפולי הילינג אנרגטי. גם אם קשה לכם להגיע לטיפולי הילינג עקב מגבלות של ניידות תוכלו תמיד לקבל טיפול הילינג מרחוק כחלק משיטות הטיפול של הזום האנרגטי.

להשארת פרטים

[contact-form-7 id="18724" title="טופס יצירת קשר חדש"]

דפנה ביסמוט
מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני
צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין
להשארת פרטים בוואצפ

טופס הרשמה למגזין עושים טוב לנשמה

לימוד שחזור גלגולים

מכללה רוחנית צומת רוחניות

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

השאר תגובה

אשמח לעזור
ליצירת קשר עם דפנה ביסמוט

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר