הרצאות וסדנאות רוחניות מודעות עצמית

הצצה לתהליך למימוש עצמי באמצעות דמיון מודרך

מימוש עצמי והגשמה עצמית

הגמשה עצמית היא משמעות חיינו בעולמנו. מימוש שיעורי הנשמה מייצר בתודעה שלנו שלווה ,אור פנימי, סיפוק, ותחושת צמיחה וההסתכלות על החיים הופכת להיות מונחת מהתת המודע.

רוצים להציץ לתהליך למימוש עצמי

תהליך שנעשה בשילוב דמיון מודרך 

דמיון מודרך הנו תהליך טיפולי עוצמתי שבו מופעלת הדמיה מחשבתית (הנשמה חושבת ורואה את המצב בתמונות),שבאמצעותו אני משקפת לתודעה של המטופל את אשר אני רואה /חווה בתקשור. השיקוף בטיפול של דמיון מודרך משנה את אנרגית גוף המטופל לאנרגיה חדשה וחיובית.
דמיון מודרך משמש כלי אנרגטי לטיפול במגוון רחב של בעיות של גוף ונפש שבעזרתו אני מצליחה במהלך הטיפול לתרגם את המסר בתקשור לדימוים ולאנרגיה.
הגשמה עצמית היא משמעות חיינו בעולמנו. נולדנו עם רשימת מטלות שהנשמה שלנו בחרה לחיים הללו. מודעות לשעורים אלו מתקיימת בתהליך של מודעות עצמית שמאפשרת לנו לסנן ולדייק את שאיפותינו ולהחליט לאן להשקיע את האנרגיות שלנו.  מימוש שיעורי הנשמה מייצר בתודעה שלנו שלווה ,אור פנימי, סיפוק, ותחושת צמיחה וההסתכלות על החיים הופכת להיות מונחת מהתת המודע.
ההצצה לתהליך שבניתי בדמיון מודרך שעובר על הצ'קרות ,משנה את האנרגיה בצ'קרות כדי שנוכל להתקדם בהוצאה לפועל של שאיפותינו . דמיון מודרך משפיע על המודעות שלנו ועל האנרגיות בגופינו הן ברמת הרגש והן ברמה הפיזית.
צריך לעבור את התהליך של הגשמה עצמית באמצעות דמיון מודרך מצ'קרת הבסיס ועד לצ'קרת הכתר בנפרד באמצעות דמיון מודרך מלווה במוזיקה מרגיעה ובסביבה שקטה שתאפשר כניסה לתהליכי מדיטציה.
צ'קרת הבסיס
צ'קרת הבסיס אוגרת בתוכה אנרגיות של הישרדות ודרכי התמודדות שלנו בחיים. התהליך שלנו בדמיון מודרך מתחיל בשחרור החוויות שנחרטו בתת המודע ומעכבות את השינוי – חוויות שיכולות לבוא לידי ביטוי כפחד וכאב.  נתחיל בתהליך באמצעות דימוי של עץ שמסמל את גוף נפש האדם במטרה לחזק את הגזע והשורשים שנטועים עמוק באדמה וכך נייצר ביטחון וחיבור למטרות שהצבנו לעצמנו.
צ'קרת המין
השלב הבא בתהליך דמיון מודרך יהיה עבודה על צ'קרת המין שמאפשרת עידוד יצירתיות ומציאת הנוסחה האישית של כל אחד להבין מיהו ומהו?
האנרגיה שתמלא את הצ'קרה תוביל למחשבה יצירתית וחדשה שבהמשך תוביל אתכם לשינוי והתחלה חדשה. בתהליך דמיון מודרך,תדמיינו איך אתם צובעים את חלל הרחם/הבטן התחתונה בצבע כתום.
תדמיינו שאתם שופכים צבע כתום לתוך צ'קרת המין .הצבע הכתום ממלא את הצ'קרה ואתם חשים שימחה שממלאה את חלל הצ'קרה.
צ'קרת הבטן
השלב הבא בתהליך עובר דרך צ'קרת הבטן שאחראית על עיכול החיים ברמה החיובית וההבנה שהכל תלוי בנו ובמעשינו.  בתהליך דמיון מודרך תדמיינו את חלל הבטן צבוע בכדורים של אנרגיה לבנה וכל מה שמתנגד לאנרגיה לבנה זו נשאב החוצה.
צ'קרת מקלעת השמש
צ'קרת מקלעת השמש מחברת אותנו לתת המודע ולילד הפנימי שלנו. בתהליך המודעות העצמית בדמיון מודרך נלמד להתמודד עם "שק הזיכרונות" והטראומות ונכשיר את עצמנו לחיות ביושר וכנות עצמית.
בתהליך דמיון מודרך נצבע את מקלעת השמש באנרגיה צהובה זהבהבה ,אנרגיה מרגיעה ומרגיעה ובכך נאפשר לאנרגיה לעזור לנו להוציא לפועל את התוכניות שלנו.
צ'קרת הלב- צ'קרת הגרון – צ'קרת עין והכתר
צ'קרת הלב מכילה את אנרגיה האהבה ,אנרגיה שתורמת לביטחון העצמי שלנו ולתחושת שייכות והערכה לעצמנו שמשפיעה על צ'קרת הגרון ביחס שלנו לסביבתנו ובהקרנת הביטחון העצמי בהוצאת השאיפות שלנו לפועל .הוצאת השאיפות שלנו לפועל היא המימוש האישי שלנו שמפנה בצ'קרת העין השלישית והכתר מקום למחשבות ושאיפות חדשות ומייצרות בנו תחושות של אושר וסיפוק .
כדי שנוכל לחוש את תחושות האושר והסיפוק עליכם למלא את הצ'קרות הללו באנרגיה לבנה כיהלום. היהלום הוא קריסטל שמשחרר מתחים ומאזן לחצים ועוזר לנו להתנהל באופן ממוקד מטרה ללא חששות ובאמון ובביטחון בדרך שבחרנו לעצמנו. בתהליך הדמיון מודרך נחוש את אנרגיית היהלום כאור פנימי שזורם בתוכנו שיאפשר לנו לממש את התוכנית שרצינו ולשמר את ההכרה בהצלחת התהליך ובשינוי המחשבה לחשיבה בונה.

דפנה ביסמוט
מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני
צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין
להשארת פרטים בוואצפ
טופס הרשמה למגזין עושים טוב לנשמה

לימוד שחזור גלגולים

מכללה רוחנית צומת רוחניות

 

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

השאר תגובה

אשמח לעזור
ליצירת קשר עם דפנה ביסמוט

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר