הרצאות וסדנאות רוחניות זוגיות חלומות

זיווג קרמתי בחלומות

קארמה-זוגית

זיווג קרמתי מסרים בחלומות

קשרים זוגיים רבים הם לעיתים מפגשים חוזרים של נשמות שנפגשו בחיים קודמים מגלגולים קודמים בקשר זוגי.
ייתכן שעקב סיבות שונות כגון מוות פתאומי הקשר הזוגי בגלגולים קודמים מסתיים באופן טרגי או לא צפוי ובעצם בחיים הנוכחיים הנשמות חוות תיקון וחוזרות על הקשר הזוגי מחדש.
חלום יפה ומתאר בפירוט את המפגש העתידי – שווה קריאה…מעניין..

חלום מפורום החלומות של פרפרים שמסמל על קשר זוגי עתידי שצפוי לחולמת והסימנים לכך שזהו הזיווג הנכון עבורה ,ושהיא תכיר ותזהה את הנשמה של בן הזוג.

"בחלום צעדתי על גשר אם ילד בן גילי שאני מכירה (דומה לאדם שאני מכירה אבל זה לא הוא )… הרגשתי שאני מאוהבת בו עם תשוקה גדולה איליו. באמצע עצרנו והתחבקנו ואמרתי לו שאני יודעת שזה חלום שאתעורר ממנו אבל אני רוצה לזכור את הפנים שלך ולדעת למה באת אלי בחלום מי אתה ? ומה אתה רוצה ? אני יודעת שאני אוהבת אותך ואתה החיים שלי. הוא צחק ואמר לי שאת לא חולמת באמת.. אני פה … התקדמתי והשארתי אותו כמה צעדים מאחור פתאום גיליתי שיש לי מצלמה ביד הסתובבתי ואמרתי שאני רוצה לצלם אותו כדי שלא אשכח את הפנים שלך לעולם. צילמתי אותו והוא צילם אותי והתנשקנו והתחבקנו. בסוף הגשר חיכתה לנו מישהי שאני לא מכירה ברכב. בדרך גיליתי שהחבר שלי לא אוהב אותי כמו שאני אותו הוא היה קריר כלפי …או שהוא סתם היה עצבני אליי .. שהגענו לבית של סבתו מקום שמוכר לי כאילו הייתי גרה בו בעבר התמונה יצאה מתוך המצלמה אבל כציור והתעוררתי."

פרוש החלום על זיווג עתידי

החלום מדבר על קשר זוגי מגלגולים קודמים.
הילד שמופיע בחלום היה בן זוגה בחייה הקודמים והיא מרגישה בחלום שהקשר הזוגי חזק ביניהם.
התמונה שצולמה בחלום מסמלת את האישור שהחולמת תחזור על החוויה בקשר זוגי חדש.
הבית של הסבתא מוכר כי שם היתה החולמת חייה בגלגולים קודמים.
החלום הוא תיאור של חלק מהחיים הקודמים של החולמת כולל הקשר הזוגי.

חלום על מוות בהוצאה להורג

"חלמתי שאני  נמצאת בבית משפט ומחליטים להוציא אותי להורג .אני מתחננת שלא יהרגו אותי כי לא עשיתי כלום .יש שם בחורה שמזכירה לי את בעלי היום שמנסה להבריח אותי אך נתפסת ושתינו מוצאות להורג"

פירוש חלום על מוות בהוצאה להורג

החלום עונה על הסיבה לזוגיות של החולמת עם בעלה .לפי החלום בעלה בחיים הקודמים היה אישה שניסתה להציל את האישה מהוצאה להורג ולבסוף מתה יחד איתה .החזרה לחיים הללו בזוגיות הינה בחירה של שתי הנשמות עוד בגלגול הקודם.

חלום על בחירה חוזרת

"חלמתי שאני ואישתי חיים באנגליה ,אני לבוש כאביר ונפרד ממנה בחלום ורוכב עם חיילים למקום כלשהו "

פירוש חלום על בחירה חוזרת

החולם חווה בחלום חיים בתקופת האבירים כחייל שעוזב את אישתו למחלמה והחזרה לזוגיות קשורה לפרידה שהיתה בניהם באותו גלגול באנגליה

דפנה ביסמוט

 מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני

צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין

שחזור החיים

שחזור החיים

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

תגובה אחת

השאר תגובה

אשמח לעזור

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר