הרצאות וסדנאות רוחניות התאמה בזוגיות התאמה זוגית זוגיות זימון זוגיות מודעות עצמית

זימון זוגיות שימור זוגיות סמלים בחלום

הפריזמה הזוגית | תקשור

מהם שלבי זימון זוגיות שימור זוגיות

בחלומות קיימת מקביליות בשלבים שונים של זימון זוגיות מימוש זוגיות וכן להתממשות של הקשרים הזוגיים. ההקבלה מופיעה באמצעות סמלים ומסרים שמופיעים בחלומות. למעשה חלומות הם השתקפות תת המודע ושלבים בהתפתחות הזוגיות באים לידי ביטוי במסרים שמופיעים בחלומות שלנו.

מהם שלבי זימון זוגיות

ניתן למצוא בחלומות שלבים שונים של זימון זוגיות ומימוש זוגיות שבאים לידי ביטוי באמצעות תת המודע או ישירות ע"י הנשמה שלנו או דרך נשמות נפטרים שקשורים לחולם והופעתם בחלומות מסמלת אפשרות לקבלת עזרה במציאות להיבטים שונים כולל זוגיות וקשר זוגי כפי שאפרט בהמשך.  מסרים בחלום יכולים לאפשר לבעלי מודעות עצמית גבוהה לקדם את יחסי זוגיות כפי שהתבקשו בחלום.
סימבולים מסוימים שמופיעים בחלומות בשילוב מסרים שנקשרים לזוגיות לדוגמא: שרשרת , שמלת כלה, שמלת קבלת מפתח, טבעת נישואין, שמלת כלה שחורה (סימן לצורך לנתק את העבר ולהמשיך קדימה) ועוד.

תחילה ננסה להבהיר ולהגדיר מערכת זוגיות שמבוססת על בגרות

זוגיות מוגדרת במערכת יחסים בין שני אנשים בוגרים באמצעות שילוב של רגשות הדדים, יחסי אישות, יחסי חברות ,אמון הדדי בין הצדדים, מגורים משותפים, מחויבות, ורצון להקמת משפחה. בניית קשר זוגי היא תהליך הדרגתי המחייב ויתורים כאלה או אחרים מכל אחד מהצדדים, ששיאו מיסוד קשר הזוגי והקמת המשפחה.
זימון זוגיות יתרחש כאשר נבקש קשר זוגי וזה רק לאחר שנחוש בשלים לזוגיות שמשמעתו בשלות אישית ויכולת להיכנס למערכת יחסים שיש עמה אחריות ורגשות הדדית שמנהלים את המערכת הזוגית.

ייעוץ לזוגיות בתקשור

ייעוץ לזוגיות רוחני יכול לשמש למגוון רחב של ייעוצים זוגיים ולפתור בעיות במערכת זוגיות קיימת, זימון זוגיות , חזימה בזוגיות ועוד

קיימים מספר שלבים רוחניים שמתרחשים בתהליך זימון ומימוש זוגיות בוגרת

  • תחילה אנו נצטרך לחוש ביטחון עצמי ויכולת להכיל ולהתמודד רגשית עם בן/בת הזוג שאנו חשים שנכון עבורנו. האישור לגבי הקשר זוגי מגיע באמצעות בחירת הנשמה שמתרחשת בטרם הגעתנו לעולם הגשמי וכאן אנו מקבלים את האישור דרך הנשמה שלנו בתחושות בטן בחלימה במחשבות וברגשות פנימיים.
  • בשלב השני לאחר הבשלות הרגשית תהייה התפתחות יחסים ויכולת להכיל רגשות חדשים.
  • לאחר מכן נצטרך לנקות רגשות עבר ממערכות זוגיות קודמות שחוסמים במידה וקיימים כאלו. בשלב זה ניתן ורצוי לקבל עזרה חיצונית שתסייע לנתק את הקשר הרגשי שנותר ממערכות זוגיות קודמות – ושוב במידה וקיימים חסמים כאלו. העזרה תלמד אותנו להפנים את הלקחים ממערכות זוגיות קודמות ותשחרר את כל הרגשות החוסמים של אכזבה, כאב, רגשות הבגידה או הפרידה. התוצאה תאפשר לנו להכיל קשר זוגי חדש ולהיות מחויב לקשר זוגי בוגר.
  • בשלב הבא נתמודד עם העבר (כגון הרגשת הבגידה ממערכת זוגית קודמת ) בו זמנית עם ניהול מערכת זוגית חדשה תתרחש אם נדע להתמודד עם נזקי הפרידה שלא יעכבו אותנו ואנו לא נחשוש מהיחסים בזוגיות החדשה.

אפשרות לזמן זוגיות באופן עצמאי לאלו שיכולים להכיל ולהתמודד באופן רגשי עם בן/בת הזוג שנכונים עבורנו
זימון זוגיות זה משתקף לעיתים בחלום בצורות שונות של קבלת עזרה מלמעלה לדוגמא באמצעות נשמת נפטר שמופיע בחלום ו"פותח" בפני החולם את הדרך לזוגיות חדשה ו/או התנהלות נכונה בזוגיות קיימת. המימוש של החלום במציאות הוא "פתיחה" אנרגטית שמאפשרת לחולם רוגע רגשי, ניתוק קשרים זוגיים קודמים ומימוש זוגיות חדשה.

לדוגמא בחלום הבא:
החולמת מתבקשת לבחור חפץ קערה שקופה או טבעת שמסמלת זוגיות שתוביל למימוש ומיסוד סופי של הקשר זוגי. הטבעת משקפת בתת המודע את השלב שבו נמצאת החולמת בחייה ומתבטאת בהופעת הסבתא שנפטרה והירושה. לסמליות של הסבתא שהופיעה בחלום קיים קשר עקיף על מנת שהחולמת תבין את החלום. החולמת בחרה במקום הטבעת קערה שקופה שמסמלת שקיים שלב מקדים לבחירה הזוגית שהוא היכולת להכיל רגשית מערכת יחסים. רק לאחר שלב מקדים זה תוכל החולמת לבחור זוגיות.

חלום:  "חלמתי על שתי מכרות שלי מבוגרות שקשורות בקשר דם לסבתי ז"ל. הן הציגו לי וויטרינה שבה היו הירושות (תכשיטים, כלים יקרים מבדולח) שסבתי הורישה. אחת מהן הראתה לי סטנד ענק של טבעות משובצות אבנים גדולות בדיוק כמו שסבתי אהבה ואמרה לי לבחור אחת, מדדתי אותן אך לא רציתי אף אחת מהן בסוף. האישה השנייה אמרה לי לקחת קערית בדולח לבנה שקופה עם דוגמאות תכלת עליה אז ראיתי והתרשמתי."

בחלום הבא מופיע הסבתא שנפטרה על מנת להציל את זוגית החולמת בכך שהיא מעניה לה מפתח. הוא סימבול לידע שהחולמת תשתמש בו על מנת להציל את הזוגיות שלה – ואילו הסימבול של החזרת המפתח לבית הסבתה מסמלת את הצלת הזוגיות וסיום הקושי של החולמת.

חלום: "סבתי ז"ל שהגיעה בחלום אמרה לי "עזרתי לשנות לטובה את בעלך שהיום את יותר טוב בזוגיות עמו" והיא מזכירה לי שבעבר היו קשה עם המון פערים בנינו וממשיכה ואומרת "אני עשיתי מאמצים שזה יקרה שיהיה לכם קל וטוב אני עבדתי על זה קשה כל הזמן". ואז ראיתי עצמי מגיעה מחופשה ומחזירה לבית סבתי את המפתחות של ביתה ..החלום היה מרגש מאוד, הבנתי שהיא עזרה לי מלמעלה ובחלום כמעט שבכיתי מהתרגשות והלם!!"

בשלות רגשית מובילה להתפתחות היחסים  – היכולת להכיל רגשות חדשים
המסר העיקרי בחלום שלעיתים עדיף לתת לקצב החיים להוביל לקבלת הזוגיות בעיתוי הנכון ובקצב הנכון. הים בחלומות משקף את עולם הרגשות של החולמת. ים שנראה לחולמת רגוע ושליו שמסמל שהחולמת תבחר בזוגיות ברוגע ולא בלחץ רגשי . החולמת מסוגלת לראות ולזהות את האדם ששוחה אליה בחלום ובעצם מסמל את הזוגיות העתידית שלה בתנאי שתחייה בקצב רגשי שונה בחייה – קצב רגוע שיאפשר לה לזהות את האדם שנכון לה.
חלום: "חלמתי שאני עומדת על חוף הים ומביטה לים שהוא רגוע – כחול כמו צבע השמים. אני רואה מרחוק דמות שוחה לעבר האופק. הים היה מאוד גדול לא ראיתי מלבד זה דבר.  בחלום אני מרגישה (בתחושה), שהדמות שמתקרבת אלי נעה אלי באמצעות הים .שהים מוביל אותה אלי. ופתאום הים התחיל לנוע מהר יותר הדמות נעה קדימה לעברי. קמתי מרוגשת ומבוהלת"

זימון זוגיות הינו מצב תודעתי שבו הנשמה "יודעת" מיהו הזיווג עבורה. החלום הבא מסמל שהחולמת בטוחה ביכולת הבגרות הרגשית שלה שתאפשר לה לזהות את בן הזוג שעמו תרצה לנהל מערכת יחסים זוגית יציבה. ישנה משמעות בחלום ליציבות הנדרשת על מנה לבסס מערכת זוגית לאורך זמן. החולמת כנראה בשלה ומצויה בשלב זימון זוגיות שמתאימה לדרישות שלה. רמז לבשלות של החולמת היא הסימבול של האב בחלום שטוען שהיא לא הייתה מוכנה לקבל ממנו שום עזרה ועצות לזוגיות או בחורים לצאת עימם. החולמת מזהה את הזיווג שעמו היא תהיה במערכת זוגית. המסר הסופי בחלום שלכל דבר יש את זמנו וצריך זמן ללמידה ולבשלות רגשית .

חלום: "הלילה חלמתי שדודים ובני דודים נמצאים אצלנו בבית ודיברנו על רכבים שאבא שלי רוצה לקנות עבורי .אבי  אומר לבן דוד שלי כל רכב שאמרתי לה היא לא רוצה ואז יצאנו למרפסת וראיתי בחור שלאחרונה מצא חן בעיני ואני מביטה בו מלמעלה והוא מסתכל עלינו למעלה ולא מוריד את העיניים ממשיך ללכת ומסתכל עלינו "

לנקות רגשות עבר של מערכות זוגיות קודמות שחוסמים התפתחות הזוגיות – בשלב ניתן להיעזר בגורם חיצוני שיעזור בתהליך
בשלב זה חולם מודע בצורך לקבל עזרה חיצונית רוחנית, פסיכולוגית או אחרת שתאפשר לו להיפרד רגשית ממערכות זוגיות קודמות במקרים רחבים של כעסים, דחייה ,חוסר קבלה עצמית, חוסר ביטחון עצמי, פחד מהתעללות רגשית או מינית ועוד.
רגשות אלו ואחרים מובילים לחסימה רגשית ודחיית כל אפשרות לזוגיות. פרידה מרגשות אלו תוביל לניתוק אנרגיות שליליות שמונעות זוגיות ויצירת רצון ויכולת להכיל אהבה עצמית ואהבה של בן זוג ומכאן לבניית מערכת יחסים.

החלום מסמל את קושי החולמת להתנתק מבן זוגה לשעבר האקס. השמיכה בחלום היא סימבול דו כיווני מצד אחד השמיכה היא סמל לחיבור הרגשי לאקס, תחושת ביטחון והגנה, ומצד שני השמיכה היא סמל  לחנק ובדידות שהיא חוותה עם האקס, קנאות האקס בתקופת הזוגיות שהובילו לנתק מחברים ומאנשים שאהבו אותה. בחלום החולמת רואה שהשמיכה מתנתקת ממנה . השמיכה שירתה אותם גם כאשר הם היו פרודים ובתת המודע מסמלת שליטה של האקס בחיי החולמת, פחד מהאקס למרות סיום הקשר. החולמת צריכה לעבור תהליך שילמד אותה לא לחיות בפחד  על מנת לאפשר לרגשות אהבה לחלחל בתוכה לאדם אחר שהוא לא האקס.
החלום בא ללמד את החולמת שהיא צריכה ללמוד להתנתק מהאקס כפי שהוא למד להתנתק ממנה וזאת כדי שתמשיך הלאה בחייה

חלום: "חלמתי שאני נמצאת באולם קולנוע דיי חשוך עם חברים אבל גם החברים של האקס שלי היו באולם. חיפשתי את האקס וראיתי אותו יושב שורה מאחורי. הוא חייך וצחק ונראה שטוב לו . איכשהו היינו מכוסים באותה שמיכה למרות שישבנו בשורות נפרדות ואז הוא אמר לי משהו שגרם לי לפחד ממנו. אני זוכרת שמישהו שאני לא ראיתי משך מעלי את  השמיכה. לאחר מכן ראיתי את עצמי עם חברים וצחקתי . מוזר שקמתי ולא חשתי את האקס סביבי יותר."

הצורך להתמודד עם העבר (קונפליקט הבגידה/נטישה ממערכת זוגיות שהתרחשה בעבר )
התמודדות עם מערכת זוגיות קודמת יחד עם יצירת זוגיות חדשה מתרחשת כאשר השפעות הפרידה הזוגית הקודמת לא עיכבו אותנו או גרמו לחשש מיצירת זוגיות חדשה.

הכלב החדש מסמל לחולמת על קשר זוגי חדש. הכלב בחלום מסמל בהקשר הזוגי קשר של חברות ונאמנות .לעומתם שני הכלבים השחורים בחלום מסמלים דברים שונים –  הכלב השחור שבידיה מסמל בחלום את החבר החדש שמביא עימו יציבות /הגנה לעומת הכלב השני השחור עם העיניים מפחידות ומאיימות מסמל בחלום את האקס שמסמל פחד שהחולמת חווה ממנו. בחלום האהבה המחודשת מסמלת שהחולמת מצפה ליציבות בקשר הזוגי מבלי לפחד עם קשרי העבר של האקס. החולמת מבינה שהחיבור לאקס אינו בריא עם הרבה קינאה ואובססיה כלפיה. הדרך שלה לצאת ממחסום רגשי זה היא להיעזר באמצעות מטפל שילמד אותה להתמודד עם נזקי העבר ולהתנתק מאדם שלא יודע להכיל אותה ורואה בה כרכושו ואף מסכן את חייה.

חלום: "חלמתי על שני כלבים שחורים, אחד מהם היה כביכול שלי והגנתי עליו כי הרמתי אותו על הידיים .הוא היה קצת כבד והשני כל הזמן חיפש אותי והיה לו מבט מאיים בעיניים .הוא ניסה לפגוע בי ובכלב שבידיי אך לא נתתי, וכשבפעם אחת הוא הפריע וניסה לנשוך, הגנתי על הכלב והרגעתי אותו."

החלום מסמל על שאיפת החולמת להיות נאהבת מבלי להיפגע או להיות מאוימת כפי שקרה בחבר הקודם. החולמת מבינה את ההבדלים בין החבר הקיים לבין האקס שמאפשר לאהבה לפרוח. הנסיעה בחלום מסמלת את קשיי החולמת להמשיך בחייה מאחר וקנאת האקס סובבת אותה ואף מסכנת אותה. פארק המים בחלום מסמל מצד שני את המרחבים שאליה היא יכולה להגיע כשהאקס לא יהיה בסביבתה. החולמת מבינה שהחבר הקיים יכול לעזור להתנתק מהאקס בזכות אהבתו אליה.
חלום: "חלמתי שאני מחבקת את בן זוגי החדש. בחלום אני מרגישה אהבה ואני מחבקת אותו ומתאהבת בו שוב ושוב. באמצע החיבוק אני אומרת לעצמי שאיזה כיף ששכחתי את האקס שלי. לאחר מספר דקות אנחנו משתחררים מהחיבוק ואני יוצאת מהבית ונוסעת לפארק מים ענקי מלא אנשים וגם עם המשפחה שלי אני נכנסת לאוטו ומנסה לצאת ולא מצליחה, כי האקס חוסם אותי ברכבו."

דפנה ביסמוט
מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני
צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

השאר תגובה

אשמח לעזור

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר