התאמה בזוגיות התאמה זוגית זוגיות זימון זוגיות

זימון זוגיות 6 הכללים לזימון זוגיות

בשם הזוגיות

.בבדיקת התאמה זוגית בין בני הזוג אני בוחנת האם קיים חיבור אנרגטי בין שני בני הזוג.

מהם 6 הכללים לזימון זוגיות

זימון זוגיות – קבלה ונתינה, הרפיה, הקשבה…

6 הכללים לזימון זוגיות

זימון זוגיות וביטחון עצמי

ביטחון עצמי שמוביל לזימון זוגיות או אולי ההיפך?

כחלק מהפעילות הרוחנית שבה אני עוסקת אני מייעצת רבות לבדיקת התאמה אנרגטית וקארמתית של זוגות בצורות שונות של הקשר הזוגי חברות, לפני נישואין, משפחה, גירושין וזוגיות שנייה.
השאלה הכי שכיחה שאני נשאלת מופיעה מייד לאחר מציאת קשר זוגי – האם קיימת התאמה שתוביל למיסוד הזוגיות?
כולם מצפים לקסם כלשהו או לנוסחה שתוביל למיסוד הקשר לנישואין ואת זאת אנסה לייעץ לכם בהמשך כחלק מהתורה הרוחנית שלי לזוגיות מוצלחת.
בבדיקת התאמה זוגית בין בני הזוג אני בוחנת האם קיים חיבור אנרגטי בין שני בני הזוג.
בד"כ כלל חיבור אנרגטי כזה נוצר ברגע ההיכרות אולם נשמות בני הזוג מגיעות מוכנות כבר למפגש האנרגטי וזוהי בעצם חלק מהקרמה של הנשמה.
למעשה באיבחון בתקשור אני חווה את האנרגיה של השואל על מנת לבדוק האם הקשר אמור להתפתח ולהוביל לקשר רציני ולמיסוד הזוגיות.

להלן יסודות הזימון של הזוגיות הרוחנית שעל כל צד לייצר לעצמו

קבלה ונתינה

הזימון מגיע מתוך חשיבה חיובית של קבלה וידיעה שמגיע לי לקבל. האדם הופך להיות כלי שמסוגל להכיל את בן הזוג ,את מגעו ואת אופיו. יכולת ההכלה מאפשרת לבן זוג לתת בחזרה אהבה ,רגש , מגע ולהיות גם הוא כלי שדורש אהבה .הרפיה – הרפיית המטרדים והחששות מאפשרת למחשבות חיובית לזרום בחופשיות .לקבל את כל מה שקורה בסבלנות ובהקשבה.

הקשבה

יכולת ההקשבה חשובה מאוד לזוגיות. אם נלמד להקשיב לבן הזוג החדש ונלמד להכירו והוא ירצה בצורה הפוכה ללמוד להכיר אותנו בחזרה. יכולת ההקשבה מאפשרת ספיגה והכלה של בן הזוג.

הפגת הפחד מפגיעה

הידיעה שלבן הזוג אין כוונות לפגוע בנו מפיג את הפחד ומאפשר לרגשות חיובים כחיבה ואהבה לשלוט בקשר הזוגי ומונעות את החששות מהפגיעה מהקשר הזוגי להשפיע.

ביטחון עצמי

יש לגלות ביטחון עצמי במהות האישית מייצר בבן זוג הערכה וכבוד. יחסים שהושתתו על שליטה ותלות בבן זוג נבעו מביטול העצמי שלנו וחוסר הביטחון בעצמנו.

שחרור ופחדים והתנתקות מהעבר

חשוב ללמוד כיצד לשחרר ולהתנתק מהעבר. כחלק מהתהליך רצוי ליידע את בן זוג החדש שהוא מהווה עבורנו כלי לתהליך השחרור .עצם החיבור הזוגי עמו מאפשר לנו את תהליך השחרור והעצמה אישית. בן זוג החדש חייב להיות מודע לכך .

למידה משותפת

בבניית הקשר הזוגי שני הצדדים המעורבים לומדים להיפתח לאמון מחדש ולביטחון בקשר הזוגי. שני הצדדים חייבים להיות פתוחים ומודעים ללמידה ולתודעה החדשה שנוצרת. אם ישנם מסקנות חשובות עליהן להיאמר בקול בין בני הזוג ליצור את הפתיחות. הלמידה הנה הדדית לשני בני הזוג וחשובה מאוד התמיכה הרגשית בקשר הזוגי שיש מי שמבין ומכיל.

להשארת פרטים בוואצפ

לחצו למעבר ל- פורום זוגיות באתר פרפרים המרחב הרוחני
דפנה ביסמוט

 מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני
צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

השאר תגובה

אשמח לעזור

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר