חשיבה חיובית מודעות עצמית

חידוש וניקוי אנרגיות

חידוש וניקוי אנרגטי

תהליך לחידוש אנרגיות בגוף

הגיע זמן לחשבון נפש וניקוי אנרגיות ישנות חדשות גם שנה חדשה וגם יום כיפור בפתח והגיע הזמן לעשות חידוש וניקוי אנרגיות בגוף ואתחיל בשאלה מצוינת, כמו תמיד, מהפורום:

"היי דפנה הייתי שמחה לדעת מהי אנרגיה חיובית מהי אנרגיה חדשה וכיצד מיישמים…"

כדי שנצליח להפוך את ההתנהלות שלנו המעייפת,השוחקת להתנהלות זורמת ושמחה עלינו להתחיל ברשימה שהכנתי עבורכם מוכנים?

  1. מיון מחשבותהמחשבות שלנו מייצרות עבורנו מציאות ועשייה ולכן מיינו אותם לשתי קטגוריות :מחשבות מייצרות עשייה קטגוריה חיובית ומחשבות חוסמות עשייה קטגוריה שלילית ולרשום מהי הסיבה שמיינתם אותם לעמודה זו.

לדוגמה: חגית רשמה בעמודת המחשבות החוסמות :חוסר בכסף.
הצעתי לחגית להחליף את מיקומו של הכסף מקטגורית המחשבות השליליות למחשבות החיוביות שיוביל ליכולת ומסוגלות להשתמש בכסף בצורה אחרת ושונה .
לאחר חודשיים חגית סיפרה לי שזה פשוט עבד – היא חוסכת בכל יום 100 ש"ח בכך שהיא מקדימה להגיע לעבודה בשעה ולצאת שעה אחרי ויצרה לעצמה שעתיים נוספות כל יום.

  1. סלקו רגשות של כעס והאשמה– תפסיקו להלקות את עצמכם על מה שלא הספקתם לעשות ,על אי עמידה ביעדים או בציפיות שלכם ו/או של אחרים.
    רשמו תכנית שבועית וחודשית, כל מה שעליכם לעשות ,מה עליכם לקנות ותקציבו את הדרוש לכך ובעמודה נפרדת רשמו מה עשיתם מחוץ לרשימה .תתפלאו לגלות  שההספק שלכם גדול ממה שחשבתם ותצאו מרוצים ומסופקים מעצמכם.
  2. תזרימו אנרגיות חיוביות– בכל בוקר תקדישו לעצמכם רק שתי דקות ואם תוכלו יותר זה נהדר. דמיינו לעצמכם איך אתם הופכים לכוס מלאה באור ובשמחה וחשבו על משהו מצחיק ומשמח.האור והצחוק ימלאו אתכם באופטימיות ושמחה ואנרגיות חיוביות.
  3. סלחו לאנשים סביבכם וגם לעצמכם– תלמדו לסלוח אחרת האנרגיה השלילית תצטבר ולאורך הזמן תחלחל לגוף ותייצר חולי. מחילה וסליחה משחררת ושומרת על האנרגיה שלכם.
  4. זמנו לעצמכם את החלומות שלכם – כחלק מתכנית השבועית והחודשית שלכם רשמו לעצמכם את החלום שאתם רוצים להגשים עכשיו ,ודמיינו שאתם מקבלים את החלום שלכם במתנה מלמעלה מהמלווה הרוחני שלכם.
  5. כל לילה לפני השינה תודו לבורא על היום שהיה – לכו לישון בהמתנה ליום החדש.

רשימה בסיסית שכל אחד ואחת יכולים לעשות ולהתמיד בה בקלות רבה.
אנרגיה שלילית נוצרת ע"י ספיגת אכזבות ,כאב ,כעס,חוסר ביטחון ,חוסר באהבה עצמית ,חוסר בקבלה עצמית והרשימה ארוכה להפליא.עבודה יום יומית על המשימות תשמור על האנרגיה החיובית שלכם ותמנע יצירת אנרגיה שלילית .
מאחר ובידנו היכולת לשלוט בחיינו ביצוע המשימות ברשימה תשנה בסופו של דבר את האנרגיה האישית שלכם ותרענן אותה באנרגיות חדשות .

בברכה דפנה ביסמוט
לחצו למעבר
ל- פורום חלומות באתר פרפרים המרחב הרוחני
ל- פורום תקשור באתר פרפרים המרחב הרוחני
ל- פורום זוגיות באתר פרפרים המרחב הרוחני
לאתר פרפרים המרחב הרוחני של דפנה ביסמוט

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

השאר תגובה

אשמח לעזור

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר