חלומות סדנת חלומות

חלום על אש שריפה לפי הקבלה

חלום על אש שריפה בחלום

סימבול האש והשריפה בחלומות 

אתר ויקיפדיה מגדיר שריפה כהתפשטות בלתי מבוקרת של בעירה, ושריפה שיוצאת משליטה מהווה סכנה.
כאשר חלום על שריפה מזהיר מתגובה לאירוע שלילי שיפגע בחולם.
כמו כן חלום על שריפה נובע ממחשבות מיותרות שמובילות להתלבטויות וקשיים להחליט וגם על מריבה שיוצאת משליטה.
האש שעולה מהשריפה בחלום מייצגת אנרגיה אישית של החולם שיוצאת משליטה ומיקוד.
חלום על שריפה לפי הקבלה מסמל לחולם שהוא בצומת דרכים וקשה לו לקבל החלטה.
בהיבט הרוחני שריפה בחלום מייצגת התלהבות ורצון עז להיפתח בעולם הרוח מול הסכנה שכרוכה בכך בגלל חוסר בכלים רוחניים והגנה רוחנית מתאימים.

רקע קצר לחשיבות החלום

במהלך השינה הנשמה מתנתקת מהגוף ועולה ללמוד בעולם הנשמות .
הסימבולים בחלום הינם תרגום לתודעת הלמידה שהנשמה חווה בעת השינה , וישנם חלומות שבהם מתקבלים מסרים שאינם קשורים לחולם אלא לסביבה החיצונית.
לעיתים המציאות החלום אינה הגיונית מלאה צבעים ותמונות מוזרות, ושאנו זוכרים חלום המשמעות היא שתת המודע שלנו "דורש" מהמודע להתמודד עם המידע במציאות. החלום דוחף את תת המודע לסיים תהליכים שמכבידים על החולם בחיי היומיום וגורמים לצער, חרדה וחוסר סיפוק.
קיימת הקבלה דומה בין חלומות של חולמים שונים בתמונות והסמלים בחלימה. ישנם סמלים בחלום שניתן להבינם בצורה זהה אצל חולמים שונים אבל יש צורך לקשר את הסמל לעולמו של החולם.
החיבור בין הסמל בחלום לעולם הפנימי של החולם יוצר מצב של הדבקה בין תת מודע למודע של החולם. ברגע "שפתרנו" את החלום בעצם טיפלנו בבעיה של החולם וקידמנו אותו בתהליך הפנימי שהוא עובר.
בחלום החולם מקבל "הנחיות" איך לקדם את ענייניו בסביבתו בצורה חיובית ,וחלום זה מוגדר כחלום עם מסר מיוחד ומגיע לאנשים שמסוגלים מבחינה רוחנית להבין ולקבל את ההנחיות.

פירוש חלום על שריפה

כאשר אנו חולמים על שריפה עלינו לבדוק מי הן הדמויות בחלום ,מה החלק של החולם בשריפה והיכן השריפה בחלום פרצה. המענה שהחולם נותן לשאלות אלו יסביר את משמעות החלום על שריפה.
אם הדמויות בחלום על השריפה הם בעלי ברית של החולם המסר בחלום הוא שיש שינוי בדינמיקה בניהם שעלולה להוביל לסיבוכים וקשיים.
אם הדמויות בחלום על השריפה אינם בעלי ברית המסר לחולם שעליו להימנע מקשר עימם ועל מריבה שעלולה לפרוץ בניהם ולגרום נזקים לשני הצדדים.
אם השריפה בחלום היא בביתו של החולם השריפה משולה להתלבטויות ועל עומס רגשי שהחולם חייב למצוא דרך לפרוק.

שריפה ביער בחלום

שריפה ביער בחלום

חלום על שריפה במיניבוס

חלום על שריפה במיניבוס "חלמתי שאני נוסעת עם בן זוגי במיניבוס שבו יש גם חברים שלי לפני 10 שנים שהקשר עמם נותק…פתאום מתפתחת שריפה במיניבוס אני הראשונה ששמה לב ולוקחת את בן זוגי ויוצאת מן המיניבוס. שאר חבריי מהעבר נשארים והוא נשרף כליל יחד איתם. כוחות חילוץ מגיעים למקום בזמן שאני בוכה ללא הפסק"
פירוש חלום על שריפה החלום על שריפה במיניבוס מסמל על התנתקות החולמת מחבריה מהעבר בעקבות מריבה. פירוש החלום על שריפה לפי הקבלה שהחולמת קיבלה החלטה להתנתק מהאנשים שישבו במיניבוס.

חלום על שריפה בבניין

חלום על שריפה בבניין "חלמתי שהמנהלת שלי קנתה ציוד יקר למקום העבודה והזמינה הורים וילדים והכל כל כך יפה ומושקע אבל במהלך ההצגה פתאום הכל מתחיל לקרוס ולהתפרק וגם פורצת שריפה בבניין. אני מתחילה לרוץ כמו משוגעת וצורחת שריפה ומשתדלת להוציא את כולם החוצה ושאף אחד לא יפגע. מה שהיה הכי מוזר שאנשים לא שמו לב לסכנה וישבו בשקט עד שלא הגעתי"
פירוש חלום על שריפה החלום על השריפה בזמן ההצגה מסמל שהחולמת הזהירה את המנהלת שלה מפני מריבה /סכסוך במקום העבודה אך המנהלת לא הקשיבה לה והמשיכה לפי תכניותיה.

חלום על שריפה ביער

היער בחלומות מסמל את תת המודע של החולם ושריפה ביער בחלום מסמלת עבודה עצמית של ניקוי מסיבי של חוויות ורגשות שליליים שחסמו את החולם בחיים.
חלום על שריפה ביער "חלמתי על שריפה ביער גדול שבו אני ובן זוגי נמצאים יחד עם עוד הרבה אנשים וכולנו ברחנו מהאש הגדולה בחלום. הגענו לצומת מצד ימין היה שביל ללא אש ומצד שמאל היה שביל עם אש. באינטואיציה שלי החלטתי שצריך לרוץ לצד שמאל כדי להינצל למרות שכל האנשים רצו לצד ימין (הדרך ההגיונית). כאשר פנינו לצד שמאל המשכנו לרוץ וראינו כבאים שפינו לנו את הדרך והצילו אותנו מהשריפה הגדולה"
פירוש חלום על שריפה ביער השריפה ביער בחלום מסמלת על תהליך זוגי שהחולמת ובן זוגה עוברים כדי לגשר על בעיותיהם בזוגיות.

חלומות על אש

חלום על אש מסמל התלהבות ותשוקה להשיג יעדים מבלי להתייחס ולתת תשומת לב למתרחש סביב. האש בחלום מהווה גם סימן אזהרה לחולם מפני איום/הסתבכות שעלול לזרוק לפח את כל ניסיונותיו להצלחה. חלום על אש לפי הקבלה היא אנרגיה מסוכנת ומאיימת על החולם.
חלום על אש "חלמתי שאנשים שופכים עליי נפט ומנסים להצית אותי ברחתי ולא נכוויתי או עליתי באש, רק קצוות השיער שלי נשרפו האש הייתה קטנה"
פירוש חלום על אש האש והשריפה בחלום מעידים על פגיעה של החולמת מאנרגיה שלילית. הפגיעה אומנם לא גדולה כי האש בחלום שרפה רק את קצוות השיער, שמסמלות שהאגו של החולמת נפגע. החלום מזהיר ממריבה/כעס/ויכוח שעלול להוביל להסתבכות עם אדם מסוים ולחולמת יש אפשרות להקטין את הנזק.
חלום על שיח בוער  "חלמתי על שריפה בשדות ליד אזור שבו גדלתי בעבר. מרחוק אני רואה אש בוערת בשיח גדול ללא עלים אבל היא לא מכלה אותו. פשוט בוערת מוארת אבל לא שורפת ולא הורסת"
פירוש חלום על שיח בוער כמובן האש בחלום שלא מכלה מתחברת לסנה הבוער ולדוד המלך. החלום על השריפה של השיח מסמל את מבחן אמונה ועל התמדה ועקשנות החולם לסיים את התהליך.
חלום על להבת אש "חלמתי על מישהו שאני מכירה נכנס לבית שלי ומחזיק ביד כלי שממנו יוצאת להבת אש. להבת האש בחלום מוחזקת לא משתוללת אך היא גדולה"
פירוש חלום על להבת אש להבת האש בחלום מסמלת קבלת אנרגיה לריפוי שהחולמת צריכה לדעת כיצד לעבוד עימה.

לסיכום חלום על שריפה לפי הקבלה

אומנם חלומות על שריפה מלחיצים את החולם ולרוב הם חלומות שמקוטלגים בקטגוריה של סיוטים. כפי ששריפה מכלה את הכל כך המסר לחולם על שריפה שעליו למצוא דרך חדשה ויעילה מקודמתה ולהימנע מסיבוכים.

חלמת על שריפה? חלמת על אש? החלום שלך על שריפה ואש לא מופיע במאמר אשמח שתרשום אותו בפורום החלומות באתר https://blog.parpareem.com/forumss/

או באמצעות יצירת קשר

    כן יש לי שאלה חזרו אלי בבקשה





    אשמח לקבל חדשות ועדכונים

    דפנה ביסמוט
    מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני
    צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין

     

    אודות הכותב

    דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

    מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
    ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

    השאר תגובה

    אשמח לעזור

    יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר