חלומות סדנת חלומות

חלום על חנות בגדים סימבולים בחלומות

בגד בחלום

חלום על בגד מסמל מעטפת חיצונית שלנו החל מההילה שלנו, מעשים וההתנהגויות, מחשבות, אנרגיה אישית, מצבי הרוח האופי ומה שהסביבה קולטת עלינו.
חנות בגדים בחלום מסמלת מספר אפשרויות לקבלת עזרה שעומדות בפני החולם כמו בחירה של בגד אבל בחלום.
חלום על חנות בגדים "חלמתי שהגעתי לחנות בגדים וחשבתי שהיא פתוחה אבל היא הייתה בשיפוצים, צבעו את הקירות שלה בלבן, רק בחלק קטן מאוד מהחנות מכרו בגדים אבל לא הצלחתי להיכנס לשם כדי לבחור ולקנות"
פירוש חלום על חנות בגדים חנות בגדים בחלום הייתה בשיפוצים ורק בקטע אחד היא יכולה לרכוש בגדים, צבע הקירות בחנות הלבן מעיד שהמקום שאליו החולמת פונה עם לבטיה הוא מקום טיפולי ורוחני. אי יכולתה של החולמת להיכנס לחנות הבגדים מעיד על חוסר בשלותה לקבלת עזרה.

חלום נוסף על כניסה לחנות בגדים מסמלת את הניסיונות של החולמת לקבל ייעוץ לגבי חייה ועל כך שכל מה שמייעצים לה לא מתאים עבורה ,לכן עליה החליט בעצמה את החלטותיה ולא לשמוע לעצות אחרים .
"חלמתי שאני נכנסת לחנות בגדים ומתלבטת מה לקנות וניגשות אלי המוכרות ומציעות לי בגדים ומראות לי ואני מתלבטת -מציעות לי מכנס ביז´ אני אומרת למוכרת לא בא לי, אני אומרת לה : " אני רוצה שמלה , משהו קליל " מראה לי חולצה שחורה , אני שוב מסרבת ואומרת לה:" משהו קליל ,אני רוצה שמלה" ..מראה לי עוד בגד ושוב לא מוצא חן בעיניי , ואז הראתה לי שמלה יפה בצבע תכלת קצרה אבל קרועה קצת והסתכלתי בחלום על החלק הקרוע ואמרתי למוכרת שהשמלה קרועה – רציתי את השמלה אבל התלבטתי כי היא קרועה "

דפנה ביסמוט מטפלת מורה רוחנית מתמחה ב-טיפול בשחזור גלגולים
מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני
צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין
טופס הרשמה למגזין עושים טוב לנשמה

לימוד שחזור גלגולים

מכללה רוחנית צומת רוחניות

 

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

השאר תגובה

אשמח לעזור
כניסה לפורום החלומות בניהולה של דפנה ביסמוט https://blog.parpareem.com/forumss/

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר