פריצה בחלום הוא סימבול המעיד על חששו של החולם מפני חדירה לחייו האישיים,ואיבוד האיזון הפנימי

משמעות חלום על פריצה לבית

מה משמעות חלום על פריצה לבית? העולם הפנימי שלנו בנוי כפאזל עם חלקים רבים והילד הפנימי שלנו אחראי לשלמות הפאזל. החלקים נבנים במהלך חיינו ומגבשים אותנו למי שאנחנו בחיים העכשוויים ולכל חלק קיימת חשיבות ואסור לוותר על אף אחד מהחלקים. אבדן אחד מהחלקים מתרחש בעקבות טראומה בחיים וכאב עצמתי שיוביל לחוסר שליטה בחיים ועצבות. החלום משאיר חוויה בעלת חותם חזק שמזעזע את עולמה הפנימי של החולמת וגורם לכאוס. הכאוס נוצר כי אין איזון בין עולמה הפנימי לעולמה החיצוני. הבית בחלום מסמל את עולמו הפנימי של החולם שנפרץ והחולם נאבק שלא יילקח ממנו הריהוט והאוכל שבמקרר . המסר שעליו להחזיר את האיזון והשליטה לחייו וכמו כן לבדוק באיזו מערכת יחסים הוא נמצא ולמה הוא חש שהוא מאבד בה את העצמאות והביטוי שלו.

"שהגעתי לביתי היו בו אנשים שבאו לעבוד ופתחו משרד מבלי לשאול אותי ואפילו הוציאו לי את הריהוט. כעסתי והם פינו את הבית והספה והיה חושך. חששתי לעבור שבת ככה והרמתי את מתג החשמל. הלכתי לשירותים והיה תפוח אדמה שהתנפח על הרצפה והמון מים נזלו מהכיור על הכביסה ונשפכו על הרצפה. הדלתות בקושי ננעלו והבטחתי לתבוע את האדם שפרץ לי. אחד מהם ביקש להשאיר את האוכל שלו במקרר שלי לא הסכמתי ובא בחור עם תת מקלע רצה לפגוע בי …… והבית לא היה דומה לדירתי בכלל "

האבדן בחלום מתבטא בשינוי שהבית עובר והחולמת חשה פתאום שזה לא ביתה יותר, המים שנשפכו מראים על חוסר השליטה של החולמת על רגשותיה שמובילים לחוסר שליטה בחייה.
רוצים להיות בשליטה בחייכם?
רוצים לחשוף ולגלות את הילד הפנימי שלכם?
צרו קשר להרשמה לסדנת הגשמה השמש שבתוכי באינטרנט בקבוצה סגורה – שלושה מפגשים.

מאמר נוסף על חלומות על בית 
חלמתם חלום על בית פריצה ולא מצאתם אותו במאמר?
לחצו למעבר ל- פורום חלומות באתר וכתבו את החלום שלכם על פריצה לבית

רוצים ליצור קשר אישי עמי

    כן יש לי שאלה חזרו אלי בבקשה





    אשמח לקבל חדשות ועדכונים

    אהבתם את המאמר בבקשה פרגנו קצת בפייסבוק עשו לייק קטן בפייסבוק תודה
    אני משקיעה ימים ולילות להנגיש לכם את המידע ולייק קטן יכול לתת לי דחיפה

    דפנה ביסמוט
    מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני
    צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין

    אודות הכותב

    דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

    מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
    ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

    השאר תגובה

    אשמח לעזור

    יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר