הרצאות וסדנאות רוחניות חלומות סדנת חלומות

חלום על שלג סימבולים בחלומות

חלום על שלג

השלג בחלום מתייחס לעיבוד וניתוח החוויות והרגשות של החולם בקרירות

חלום על שלג מסמל טוהר וניקיון פנימי עד כדי קרירות רגשית ומינית ,ואת היכולת להתבונן עמוק בתוכו ולנתח את חוויותיו ורגשותיו בקשיחות לעיתים עד חוסר אמפטיה, התנשאות וגאווה.
חלום על ירידת שלג

"חלמתי שאני נוסעת עם בעלי ומשאירה את ילדי אצל הורי ופתאום מתחיל לרדת שלג ואני חייבת לחזור הביתה כי אין מצב שבשלג אני לא יהיה עם ילדי והורי. אני חוזרת לבית ויורד הרבה שלג .אני מנסה לטפס על השלג והוא גבוה ומחליקה וממש קשה לי אבל בסוף עם קריאות עידוד של הורי אני מצליחה לטפס ולהגיע לבית שלהם ואל ילדיי "

פרוש לחלום על שלג

החלום עוסק בעשייה ובפרנסה של החולמת ,על עקשנותה להתמודד עם שינויים שעוברים עליה בפרנסה ועל התמיכה שהיא מקבלת מהוריה.

חלום על שלג עם האקס

"הי דפנה. אינני זוכרת פרטים או מהלך אך התעוררתי מחלום על האקס שלי ( אדם לא מייטיב שנפרדנו לפני שנה וחצי לאחר שהיינו מאורסים, ובפרידה הבנתי שעברתי התעללות ) בחלום אנחנו ביחד כזוג, במקום לא מזוהה והכול מלא בשלג, החלום היה מאוד מוחשי, אנחנו יוצאים ממכונית, ונמצאים בעיירה אבל ליד הטבע, השלג הוא שלג שנערם ומכסה את הסביבה כמו בערים בחו״ל. אני זוכרת שאני שלווה בחלום ויש שקט. "
פירוש חלום על שלג עם האקס
השלג בחלום מתייחס לעיבוד וניתוח החוויות של החולמת עם האקס ועל היכולת להתבונן על העולם הרגשי שלה,ועל התובנות שהתקבלו לאחר הפרידה מהאקס.
דפנה ביסמוט
מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני
צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין
להשארת פרטים בוואצפ
טופס הרשמה למגזין עושים טוב לנשמה
לימוד שחזור גלגולים

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

השאר תגובה

אשמח לעזור
כניסה לפורום החלומות בניהולה של דפנה ביסמוט https://blog.parpareem.com/forumss/

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר