הרצאות וסדנאות רוחניות חלומות טיפולים אנרגטים ותהליכי ריפוי מודעות עצמית

חלומות מציקים שמופיעים בעקבות הטרור

חלומות על טרור ומלחמה

חלומות מציקים

חלומות על טרור ומלחמה

תושבי המדינה חווים בעשור האחרון חיכוכים שונים בתוך ישראל כאשר במהלך השנים האחרונות נקודת החיכוך התחזקה מאוד ואין יום שלא עובר ללא מקרה טרור מול האוכלוסייה האזרחית .
חוסר הביטחון האישי וחוסר האונים מייצר חששות וחרדות מפני אירוע טרור. והשכיחות של האירועים משפיעה על דפוסי ההתנהגות והחשיבה של האוכלוסייה.
כמתקשרת ומפענחת חלומות אני מקבלת חלומות רבים שקשורים לטרור ומלחמה וחלומות שונים שמשקפים הלך רוח של החולם.
גולשים רבים רוצים לדעת מתי כל המצב ישתנה? מה עתיד לקרות?
להלן מספר חלומות שנוגעים במצב הרגשי של גולשים שונים.
בחלומות מובע החשש מאירועי אלימות שונים שקשורים מטרור כזה או אחר, לפעמים היסטריה שבא לידי ביטוי בחלומות, חוסר בטחון אישי שמחייבים עזרה רגשית. החלומות לעיתים מתערבבים בין חיי השגרה אהבה וזוגיות לבין המתח שקיים כיום במדינה עקב התקפות הטרור.

חלום על מלחמת טילים "חלמתי שאני ומשפחתי יוצאים לנופש בטבריה ופתאום מתחילה מלחמה טילים שנופלים בחוף שאנחנו נמצאים בו. כולנו יוצאים מהצימר ורצים שמאלה ובעלי רץ ימינה וחיילי האויב יורים בו והוא רץ לכיווני ואנחנו רצים ביחד מוצאים את הכניסה למקלט. במקלט נמצאים גם חמי וחמתי ואני מוציאה לבעלי את הקליע מהבטן והוא לא כאב ונשכב לידי ואני רואה ששום דבר לא קרה לו והוא בסדר ולא נפגע" .

חלום על מלחמה "חלמתי שפרצה מלחמה ואנחנו מסדרים מקלט ענקי נגד פצצת אטום. נכנסנו למקלט וחיפשתי את אחי הקטן וידעתי שהוא מוגן. זרקו פצצה גרעינית והפנים של האנשים שהיו במקלט הפכו להיות שחורים."

חלום על אזעקות "חלמתי שבעלי מביא לי תכשיט עם יהלום גדול ויוקרתי ואני אומרת לו שלא היית צריך"

,חשוך בחוץ ומתחילה מלחמה ויש אזעקות"

חלום על יריות "חלמתי שאני ברחוב ראשי בעיר מגורי ורואה משאיות צבאיות מרחוק אני רואה בחור שעובר במעבר חציה וחייל ערבי יורד ממשאית ויורה בו"

חלום על טבח נוראי "חלמתי שהיה טבח נוראי במדינה וערבים רצחו המון יהודים ברחוב באמצעות רובים וכיוונו אליי רובה במטרה להרוג אותי ואז התחרטו והרגו מישהו אחר, ואני ואימי שרדנו את הטבח הזה יחד"

חלום על מחבל "חלמתי שאני במושב קדמי באוטובוס ופתאום יש בלאגן כי מישהו גילה שיש מחבל בסוף האוטובוס, השתלטו עליו והוציאו אותו מהאוטובוס ולא קרה כלום "

סיכום כיצד מסייעים ומתמודדים עם החלומות? חשוב לציין שאם אנו מתנהלים בחרדה שגוברת עם הזמן וחוששים להיות במקומות הומי אדם,לא ישנים בלילות מסיוטים יש צורך להסתייע באנשי מקצוע שלהם יש מיומנות מקצועיות בתחום.

הורים צריכים להיות קשובים לילדיהם לבקש מהם לשתף אותנו בתחושת ובחלומות שלהם על מנת לחוש האם קיימת מצוקה רגשית ובמידה ויש חשש לסימנים כאלו רצוי מאוד לערב אנשי מקצוע או יועץ מוסמך בבית הספר.

בהיבט הרוחני ניתן להיעזר במדיטציות שונות שמרגיעות ותורמות לאיזון רגשי, לשלב קריסטלים כמו קריסטל המלכית ,קריסטל האוניקס הלבן או השחור שמחזקים את תחושת הביטחון והשמירה,מנקים אנרגיית שליליות כחרדות/פחדים.

לחצו למעבר ל- פורום חלומות באתר פרפרים המרחב הרוחני
לחצו למעבר לאתר פרפרים המרחב הרוחני של דפנה ביסמוט

דפנה ביסמוט

 מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני

צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

השאר תגובה

אשמח לעזור

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר