סדנת חלומות סדנת מודעות עצמית קורס קריסטלים קריסטלים רוחניות שחזור גלגולים תקשור

חלומות על אבני קריסטלים פירוש חלומות על קריסטלים

אובליסק קריסטלים

חלומות על אבני קריסטלים מרמזים לחולם על התועלת והריפוי שיפיק בשימוש באבני קריסטלים,על שימושו באבני הקריסטלים,על תהליך רוחני שהוא עובר .

למה חולמים על אבני קריסטלים ומה המסרים? האם זה קשור כי החולם מחובר לאבני הקריסטלים.?

הקריסטלים קיימים מאז ומתמיד עוד בתקופת המקרא ונזכרים באבני החושן של הכהן הגדול, בשימוש הרוחני בהם כבתקופת האנטלנטיס .אבני הקריסטלים נחלקים לאבני חן יקרות כמו טופז אודם וספיר וכלה בקריסטלים שכיחים כגון אגת רוז קוורץ סיטרין ועוד.
בהיבט הכימי והגמולוגי כל אבן קריסטל מכילה הרכב מינרלים שונה ולא משנה באיזה מקום בעולם היא גדלה .
בעולם הרוחני האנרגטי בטיפולים השונים שנעשים באמצעות אבני קריסטלים נהוג לייחס לתכונות הטיפול באבני קריסטלים היבט כימי וגם היבט אנרגטי רוחני. והשימוש באבן הקריסטל קשור בצורך להשלים חסך אנרגטי וכימי של האדם שנעזר באבן הן באמצעות נשיאה או אמצעי אחר.

בחירת אבן הקריסטל בהיבט הרגשי רוחני מגיעה מתוך צורך רגשי רוחני ופיזי כאשר נשיאת אבן הקריסטל או השימוש בה מייצר השלמה אנרגטית לחסכים בגוף נפש רוח שלנו. ההסבר הרוחני לכך הוא שההשלמה וההטמעה האנרגטית שאנו מקבלים מאבני הקריסטלים מקורה בזיכרון שאבן הקריסטל נושאת עמה מעידנים קדומים.

הצבעים השונים של אבני הקריסטל מתקבלים מהמבנה המינרלי של הקריסטל ,האקלים והמקום הגאוגרפי שבו הן נוצרו.

הקריסטלים מהווים עבורי אמצעי חשוב לתקשור ולקבלת הדרך לריפוי המטופל אנרגטית. אנרגית הקריסטל משתלבת היטב במערכי האנרגיה בגוף ומנקה, מטעינה ומחדשת אנרגיות במקומות הנדרשים במקומות האנרגיה בגוף שנקראות הצ'קרות – קיימות 7 מרכזי אנרגיה כאלו.

אספתי מתוך פורומי החלומות שבניהולי – חלומות שקשורים לאבני קריסטלים ולשימוש בהם.

חלומות על הקשר בין קריסטלים לגלגולים קודמים

מבין כל הקריסטלים הקיימים קיימת קבוצת אבני העידן החדש שהשימוש בהם מטפל בזיכרונות מגלגולים קודמים כטיפול בפחדים, חסימות אנרגטיות, קשיים במציאת זוגיות בעיות של קשב וריכוז ועוד. המשותף לכל הנושאים הנ"ל שקיימים הקשרים בין בעיות שונות בחיים לבין גלגולים קודמים. השימוש באבן הקריסטל מציף את הבעייתיות שנוצרה בגלגולים קודמים ושחרור האנרגיה הכלואה שגורמת לקשיים בהווה. בעת שחרור האנרגיה נוצר איזון ותיקון אנרגטי בנשמה שהשפעתה היא על מארג חייו של האדם בעולם הזה בחיים הנוכחיים.

חלום על הקשר בין קריסטלים לגלגולים קודמים

חלום על הצורך בשחזור גלגולים עם אבני קריסטלים -"חלמתי שאני בחנות קריסטלים מחפשת קריסטל לעצמי. העובדת הוציאה לי את הקריסטלים הבסיסים קרניליאן ואחלמה. אמרתי לה שיש לי אותם ואני רוצה משהו חדש היא הביאה לי תליונים בצורת טיפה שהיו במרקם של חול שאלתי לשם הקריסטל והמוכרת אמרה לי ששם הקריסטל הוא שושנת המדבר. לאחר שהתעוררתי מהחלום קראתי על קריסטל שושנת המדבר ונאמר שיש ביכולתה של קריסטל שושנת המדבר להחזיר אותנו לגלגול קודם שהכי מתאים לנו"

פירוש חלום על הצורך בשחזור גלגולים עם אבני קריסטלים – החולמת נוגעת בשלוש קריסטלים שמהווים שלוש שלבים שהיא חווה בהתפתחות הרוחנית שלה:

שלב ראשון באמצעות הקרניליאן – קריסטל של עשייה מתוך שימחה ושפע שחיברה את החולמת להתנהלות נכונה שבאה מתוך "הבטן".

שלב שני באמצעות אחלמה אמטיסט– קריסטל סגולה שמחברת לאינטאיציה לעין השלישית ולחוויות רוחניות – חיבור לצרכי הנשמה.

שלב שלישי באמצעות שושנת המדבר – הקריסטל מרגיעה ומצליחה להביא את האדם לחשיבה רוחנית ומאפשרת עבודה מודעת על גלגולים קודמים מתוך הבנה ויכולת לשחרר חסמים נוכחיים שמקורם בחיים קודמים. החלום מתאר את השלבים הטיפוליים שמומלץ לחולמת לעבור כדי לטפל בקשיים שחוזרים על עצמם במהלך חייו.

חלום על קריסטל שונגית וגלגולים קודמים– "בחלום אני פוגשת את המורה הרוחנית שלי .היא מביאה לי קריסטל שחורה בשם שונגית ומסבירה לי שהעבודה עימה תעזור לי בשחרור החסימות שלי.כשדיברתי איתה לאחר החלום היא הסבירה לי שהשונגית הינה אבן קריסטל שעובדת על שחרור זיכרונות מגלגולים קודמים ושאני בשלה לפי החלום לעבור תהליך של שחזור גלגולים עימה "

 חלום על קריסטל שונגית וגלגולים קודמיםאבן קריסטל השונגית היא אבן ריפוי שחורה שהשימוש בה לשחרור פחדים וחסימות ניקוי ואיזון ההילה ולתהליכים רוחניים. השימוש בה בטיפולים בשחזור גלגולים מאפשר למטופל לשקף זיכרונות מגלגולים קודמים שמשתקפים בחייו כפוביות ופחדים לא הגיוניים. לפי החלום השונגית מסמלת עבור החולמת את הבשלות הרגשית והרוחנית לשחרור חסימות מגלגוליה הקודמים.

חלומות על אבני קריסטלים לעבודה מודעות פנימית וצמיחה רוחנית

אבני הקריסטלים מכילים קבוצת קריסטלים שהשימוש בהם הוא להתפתחות מודעות עצמית ורוחנית. במהלך עבודה מודעת עם אבני קריסטלים מניחים אותם על צ'קרת מקלעת השמש באמצעות מדיטציה או טיפול אנרגטי וחושפים את הילד הפנימי שהחיבור אליו משחרר חסימות מהעבר והילדות ומוביל לידי הגשמה עצמית .

חלום על מגלשה וקריסטלים צבעוניים-"חלמתי שאני נמצא עם עוד אנשים במקום פתוח והתגלשתי במגלשה לבנה שהיו עליה גבישים צבעוניים של קריסטלים בצדדים"

פירוש חלום על מגלשה וקריסטלים צבעוניים– החולם מתאר את עצמו כגולש במגלשה ובצדדיה יש גבישי קריסטלים צבעוניים. הגלישה במגלשה משולה לכניסת החולם לתת המודע שלו בשילוב אבני קריסטלים שמעוררים את המודעות והריפוי.

חלום על צוק ואבני קריסטלים וטורמלין -"חלמתי חלום שאני הייתי בתוך האנגר גדול, נראה שאין שם אף אחד חוץ ממני ובתוך האנגר יש מצוק סלעים. אני עמדתי מעל המצוק שהיה שם ורציתי להגיע לקרקע (לא היה גם כלום על הקרקע רק רצפת גומי כזאת) והבנתי שאני צריכה לרדת במצוק כמו בסנפלינג רק בלי רתמה וחבל רק עם הידיים, תוך כדי שאני מתחילה לרדת שמתי לב שכל המצוק מלא באבני קריסטלים מכל מיני סוגים וצבעים ובכל מיני גדלים שנעוצים בתוכו אבל בעיקר גדולים מאוד, ואז אני מתחילה לרדת ונעזרת בקריסטלים לתמיכה, ואוחזת בקריסטל טורמלין שחור גדול מאוד והוא משתחרר מהקיר ונופל על הרצפה מגובה ופוגע חזק ברצפה אבל לא קורה לו כלום והוא לא נשבר ,ונאבדת לי האחיזה ואני נופלת למטה אל הקרקע ופתאום משום מקום מגיעה ערמת מלפפונים מתחתיי כדי לבלום את הנפילה שלי ובאמת לא קרה לי כלום והייתי רגועה לגמרי כל הזמן. המלפפונים היו מלאי מים ולא קשים ולכן לא נפגעתי וראיתי את הטורמלין השחור שוכב על הרצפה לא רחוק ממני. "

פרוש חלום על צוק ואבני קריסטלים וטורמלין- העמידה של החולמת על צוק מסמלת על הגעתה  לנקודת שינוי מידי בחיים. הירידה מהצוק וגילוי הקריסטלים מראה שהחולמת מקבלת עזרה והכוונה  רוחנית החלום משקף על מצבה הריגשי ויכולותיה הרוחניות שגורמות לחולמת לתחושות של ניתוק וריחוף ומאידך על הרצון לממש את הרוחניות שבה.נפילתה מהצוק על מצע מלפפונים מסמל את אותם חלקים רוחניים שמזנים אותה אנרגטית ורוחנית ,כאשר הקריסטלים הם אחד מהם.
על החולמת לשאת עימה את אבן קריסטל הטורמלין שמקרקעת וממקדת לשינוי.

חלום על טבעת קריסטל עין החתול "חלמתי על טבעת עם עין החתול שקיבלתי במתנה במציאות. בחלום מהטבעת יוצא אור אדום וזוהר כמו פנס ענק ואז אני רואה שהטבעת נחצתה לשניים אבל עדיין נשארת שלמה"

פרוש חלום על טבעת קריסטל עין החתולאבן קריסטל עין החתול ידועה כקריסטל מאוד עוצמתית וכמלווה את האדם בתהליך התפתחות רוחנית ושומרת כנגד עין הרע. המאפיין של הקריסטל שאם מסתכלים עליה מקרוב היא נראית כחצויה לשניים באמצע יש פס לבן בוהק. החולמת חווה את השפעת הקריסטל כשומרת עליה כיחידה אחת בתוך ההתפתחות הרוחנית שהיא עוברת.

 חלום על מערת קריסטל קוורץ-"חלמתי שאני נכנסת למערה של קוורץ מלאה באבני קריסטלים. נכנסתי בזהירות ואספתי מרצפת המערה שיני קוורצים .אני זוכרת שבשלב כלשהי חשתי שאינני מסוגלת לנשום יותר ויצאתי מהמערה."
קריסטל הקוורץ משמשת לטיהור וטעינה אבני קריסטלים בשל האנרגיה הגבוהה שלה .כניסתה של החולמת למערת הקוורץ מסמלת את כניסתה לתהליך מודעות ורוחניות .יציאתה מהמערה בשל החנק מעיד על הגבולות שהחולמת צריכה להציב לעצמה בתהליך התפתחותה הרוחנית. מהחלום ניתן להמליץ לחולמת להשתמש בקריסטל הקוורץ כדי להקל עליה את התהליך שהיא עוברת גם במיימד הפיזי(החנק) וגם במיימד הרוחני והמחשבתי .

חלומות על טיהור קריסטלים

תהליך טיהור הקריסטל נועד לנקות את האנרגיה שנספגה בקריסטל לאחר השימוש בה. עודף של אנרגיה שנספגת בקריסטל גורמת לה להישבר וקיימים מס' דרכים לטיהור הקריסטל:

בשטיפה במים – אולם קריסטלים מסוימים נמסים במים ולכן השטיפה אינה מתאימה להם.

הנחת הקריסטלים בשמש  או מול הירח – אנרגית השמש והירח מנקים את הקריסטל ומטעינים אותו מחדש.

בקבירת הקריסטל באדמה – החזרת הקריסטל לאדמה מנקה ומטעינה אותו כאילו יצא עכשיו מבטן האדמה

הנחה במושבת קוורץ -הנחתו  במושבת קוורץ מנקה ומטעינה אותו מחדש.

חלום על טיהור קריסטל במים "אני אוספת זמן רב אבני קריסטלים וחלמתי שאני מחזיקה את אבן האמטיסט שאני ישנה איתה בשל בעיות שינה ושוטפת אותה מתחת לברז מים. "

פרוש חלום על טיהור קריסטל במים –החלום מראה לחולמת שקריסטל האמטיסט ספגה אנרגיות רבות ושעליה לטהר אותה כפי שעשתה בחלום אחרת היא לא תוכל לעזור לה .

חלום על קערת הקריסטלים "בחלום אני רואה קערת קריסטלים מונחת מתחת לכדור שמש גדול. הקרניים של השמש עוברות בתוך הקערה ומורידה מהם צבע. לאחר מכן אני רואה את הקריסטלים מבריקים מאור"

פרוש חלום על קערת הקריסטלים – החלום מתאר את תהליך הניקוי האנרגטי של הקריסטל באמצעות השמש. אנרגית השמש מטהרת ומנקה את מה שהקריסטל ספגה לתוכה .לאחר הניקוי ניתן להשתמש בה שוב לריפוי.

קריסטלים לשמירה ולהגנה נגד עין הרע

קיימת קבוצת אבני קריסטלים שמשמשות לצורך הגנה מפני אנרגיות שליליות, מחשבות שליליות וקינאה של האחר. עין הרע משמעותו אנרגיה שנוצרה ממחשבה שלילית ונקלטה בהילה של האדם. האנרגיה השלילית מפחיתה מהאנרגיה שלנו והדבר מתבטא בחוסר ביטחון, בחוסר יכולת להניע את החיים, בפחדים ועוד. השימוש בקריסטלים שנועדו לשמירה ולהגנה נועדו בעצם לשמר את האנרגיה של האדם.

חלום על אבן קריסטל הטורקיז-" אני אוהבת ומשתמשת באבני קריסטלים מספר שנים ובחלום אני מגיעה לחנות הקריסטלים הקבועה שלי ומחזיקה את קריסטל הטורקיז ביד ומרגישה שהיא נשברת לי לבד. המוכרת אומרת לי בחלום שהיתה עלי עין הרע והקריסטל ניקתה אותי מהאנרגיה השלילית .התעוררתי בתחושת הקלה עצומה"

פירוש חלום על אבן קריסטל הטורקיז– אבן קריסטל הטורקיז בעלת צבע ירקרק וידועה בתרבויות שונות כאבן של מזל הגנה ושמירה מפני עין הרע ואנרגיות שליליות והשתמשו בה כקמע .שבירתה של הקריסטל בחלום מסמלת לחולמת שמשתמשת באבני הקריסטלים שהיא זקוקה לאנרגית קריסטל הטורקיז  שתגביר בה את תחושת ההגנה

חלום על משמעות נתינת קריסטל כמתנה  "במציאות אני מחוברת ועונדת קריסטל לאפיס לזולי. חלמתי שאני נותנת את הקריסטל שלי למישהי שאני מכירה ושהיא  עונדת את הקריסטל היא מאושרת מאוד. בחלום אני יודעת שאני צריכה לקנות עוד קריסטלים בשם הלאפיס לזולי"

פרוש חלום על משמעות נתינת קריסטל כמתנה  קריסטל הלאפיס לזולי מחברת לאנרגיית מלוכה ומספקת תחושה של מלכות וביטחון עצמי. הלאפיס עוזרת לקבל מידע על התפתחות בחלום/במודע/או כחלק מתהליך רוחני. החולמת רואה את ההשפעה שיש לה על אחרים והעברת הקריסטל מתנה לאחר באה מתוך התחשבות בחולשות האחר וברצון לעזור לו. החולמת עוזרת לחברתה בכך שהיא מאצילה מהתכונות שלה לחברתה.

חלום על קריסטל בנוגע לזוגיות והריון

מה ניתן לעשות כאשר מעוניינים להתנתק מזוגיות מעיקה על מנת להמשיך הלאה.

חלום על קריסטל קוורץ וורדה "בחלומי אני מניחה את התיק שלי על בחנות בגדים וממשיכה לטייל בקניון ונזכרת ששכחתי את התיק. אני מחפשת ובחנות שבה עובדת דודתי שנפטרה ראיתי תיק יפה שרציתי וביקשתי הנחת עובד 50 אחוז, היא אמרה שעליה לפתוח קופה קטנה וזה מסובך , שקודם אשלם ואחר כך אקבל את ההנחה. המשכתי לחפש תיקים בחנויות אחרות שלא מצאו חן בעיני כמו התיק שאצל דודתי בחנות שבלט במיוחד תיק עם אבני קריסטל קוורץ אחת עם גוון אדום ורוד.

פירוש חלום על קריסטל קוורץ וורדה – החלום על התיק משקף את הדברים שמעיקים על החולמת הזוגיות הקודמת. החיבור לפתרון החלום היה בסופו כאשר הוזכר בחלום קריסטל קוורץ ורודה בשם קוורץ קוולט קריסטל שנועדה לטפל בצ'קרת הלב ובצורך לפנות אנרגיה ישנה מהלב ולהכניס אנרגיה אהבה חדשה. למי שנמצא בסיטואציה זו אני ממליצה להשתמש בקוורץ קוולט.

חלום על מציאת קריסטל הרובי "חלמתי שמצאתי מתחת לשולחן בסלון שלנו גביש אבן גדול בצבע אדום חשבתי שזה אבן הרוז קוורץ אך לצבע האבן היה אדום חזק .העברתי את היד וראיתי פתק שמודבק על הקריסטל ורשום "רובי" לקחתי את הקריסטל אלי."

פרוש חלום על מציאת קריסטל הרובי אבן קריסטל הרובי שייכת לאחת מאבני החושן שהכהן ענד ומהווה קריסטל יקרה שתומכת בהריון , בעידוד הריון ושמירתו וכתומכת בזוגיות. הרובי מחזקת את הנשיות והפוריות וממריצה את הגוף. החולמת שמוצאת את קריסטל הרובי מסמל עבורה מתנה מלמעלה. המסר בחלום שיש משמעות רבה למציאת הקריסטל עבור החולמת בכל מה שקשור לזוגיות והריון .לכן במציאות עליה לרכוש לעצמה את קריסטל הרובי.

לסיכום

חלומות על אבני קריסטלים מרמזים לחולם על התועלת והריפוי שיפיק בשימוש באבני קריסטלים, על שימושו באבני הקריסטלים, על תהליך רוחני שהוא עובר .השימוש באבן הקריסטל קשור בצורך להשלים חסך אנרגטי וכימי של האדם שנעזר באבן הן באמצעות נשיאה או אמצעי אחר.

דפנה ביסמוט
מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני
צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין
להשארת פרטים בוואצפ
 https://did.li/whatpls
טופס הרשמה למגזין עושים טוב לנשמה

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

השאר תגובה

אשמח לעזור
הצטרפות לפרפרים המרחב הרוחני היא כניסה למשפחה חמה ומלווה רוחנית
ליצירת קשר עם דפנה ביסמוט
0544515930

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר