חלומות

חלומות על הפרשות גוף שונות סימבולים בחלומות 

חלומות על הפרשות גוף צואה

חלומות על הפרשות גוף

חלום על קקי חלום על פיפי אפילו חלום על הקאה

רבים מתביישים לשאול אותי לגבי חלומות על הפרשות גוף שונות כגון צואה וגם לי היה קשה לכתוב על זה אבל עדיין יש חלומות רבים שמתארים הפרשות גוף שונות שמופיעות אצלי בפורומים השונים. אבל תאמינו שחלום על צואה שונה מהותית מהחשיבה שלנו במציאות . חלומות על הפרשות גוף נחלקות ל-3 קטגוריות של מקרים: חלומות על הפרשות גוף שמסמלות אסרטיביות ועקשנות. אדם שלא חושש מעבודה קשה כדי להשיג את מטרותיו. חלומות על הפרשות גוף שמסמלות  שחרור רגשי מתקופה לחוצה וקשה ומעידות על שפע והצלחה . עצירות בחלום שמסמל שעלינו להאמין בעצמנו ולהשתחרר מהלחץ והפחד שמה לא נצליח .

אסרטיביות ועקשנות להגיע למטרה

חלום על עגילים שנפלו לשירותים

  "חלמתי שאני בשירותים שמה לב שעגילי הזהב שלי נופלים לתוכם. נגעלתי וחשבתי איך אני מוציאה אותם שהשתן והצואה מעורבבים לבסוף מחליטה להוציא את העגילים בכל מקרה למרות הגועל."

פרוש החלום על עגילים שנפלו לשירותים – כפי שציינתי במאמר קודם שעגילים בחלום מסמלים זוגיות. נפילת העגילים לשירותים מסמלים על בעיות בזוגיות של החולמת ועל עקשנותה לחלץ את הזוגיות שלה מהמשבר בכל מחיר.

שחרור רגשות

חלום על אסלה בסלון –

"חלמתי שבסלון של ההורים של בעלי יש אסלה ואני מתיישבת לעשות את צרכיי. אמרתי לבעלי שזה קרח ואני וגיסתי אספנו אותו מהאסלה בידיים חשופות כמויות אדירות שלא נגמרות ובסוף הפכנו את האסלה לשקית זבל ויצא כמות חול אין סופית."

פרוש על אסלה בסלון– הצואה בחלום מסמלת על שחרור רגשות הקשורים להתנהלות התקשורת הזוגית של החולמת ובעלה . המסרים שמתקבלים מהסמלים בחלום:

  • בעלה רואה מה היא עושה ומאמין לה שזה קרח. המסר ברור שהתקשורת הזוגית ביניהם לא זורמת היטב – כל אחד מבין ומפרש אחרת את ההתרחשויות וגם שהחולמת מנהלת את חיי בעלה.
  • החולמת צריכה לשפר את התקשורת בינה לבין בעלה ,לגשר על הקשיים ולמצוא פתרונות שיפחיתו את  שיובילו להקלה לשחרור רגשות ולפתיחות בניהם.
  • הגיסה עוזרת לחולמת ו"מתלכלכת" והמסר שהיא תהייה שותפה לשיחות הגישור ,וששתיהן מוכנות לוותר על האגו "ולהתלכלך" לשם מטרה זו.
פרנסה ושפע

הפרנסה מעסיקה אותנו ביום יום ולכן אנחנו תמיד רוצים לנוע קדימה ולהתקדם. הצואה בחלום מסמלת שפע כלכלי שבא לאחר עבודה קשה ומאמץ רב. חלום על צואה עם שבבי זהב

"חלמתי שלאחר השימוש שלי בשירותים ההפרשה של הצואה לא נשטפת במים ופתאום אני רואה שיש בה שבבי זהב אבל אז הכל נשטף ונעלם."

פרוש חלום על צואה עם שבבי זהב – הצואה בחלום מלאה בשבבי זהב שמסמלים את ההצלחה והשפע הכלכלי שטמון בעבודה הקשה. היא לא נשטפת כדי שהחולם יזכור וילמד שמקור פרנסתו אינו זמני. חלום על צואה –

חלמתי שאני נפגשת עם אחראי משמרת שלי ולוחצת לו יד. אחראית המשמרת השנייה שלי מנסה לרגל לגבי המפגש והולכת אחרי. באמצע  גבעה יש אסלה ואני עושה את הצרכים שלי. רק קמתי ואחראית המשמרת רצה לשבת על האסלה ושהיא קמה כל הישבן שלה היו מלאים בהפרשות שלי.

פרוש החלום על צואה –החלום עוסק במקור פרנסתה של החולמת. הצואה מסמלת עמל שהושג לאחר עבודה קשה ומאמץ רב של החולמת. המסר בחלום שישנו מאבק בין שתי אחראיות משמרת על ניהולה של  החולמת בעבודה והאחראית השנייה לא תצליח והיא תעמוד בסיטואציה מבישה. חלום על עצירות – במשברים לפעמים אנחנו מרגישים חסומים וזה מתבטא גם בחלום – שמתבטא ב"-עצירות" של הפרשות גוף. המסר בחלומות על עצירות שעלינו ללמוד להשתחרר מהלח ץוהפחד שמה לא נצליח ולהתאמן להאמין בעצמנו .
חלום על צואה יבשה  "חלמתי שהפרשתי צואה יבשה וחלולה שהתפוררה".

פירוש חלום על צואה יבשה הצואה בחלום קשורה לשפע ,פרנסה שבחלום היא עצורה חלולה ומתפוררת .של החולם בעצמו

פירוש חלום על ניקוי אסלה מצואה-ניקוי אסלה מצואה מזהיר את החולם מפני אנשים שמנסים לחבל לו בפרנסה ,אך גם על היכולת שלו להתמודד עימם

חלום על ניקוי אסלה מצואה "חלמתי שאני רואה אסלה מפוצצת בצואה כמו שלשול ואני מנקה"

מוזמנים לקרוא מאמר נוסף חלומות על פיפי שתן
מאמר מעניין על טיפים לחלומות
חולמים הרבה אולי תרצו לקרוא על סדנת החלומות שלי

חלמת על הפרשות גוף? חלמתם על פיפי שתן קיא ? והחלום שלך לא נמצא במאמר?
אשמח אם תלחצו לפורום החלומות באתר ולשלוח שאלה בפורום חלומות  

אפשרות נוספת זה לשלוח לי שאלה ע”י צור קשר הבא

    כן יש לי שאלה חזרו אלי בבקשה





    אשמח לקבל חדשות ועדכונים

    אהבתם את המאמר בבקשה פרגנו קצת בפייסבוק עשו לייק קטן בפייסבוק תודה
    אני משקיעה ימים ולילות להנגיש לכם את המידע ולייק קטן יכול לתת לי דחיפה

    דפנה ביסמוט
    מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני
    צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטי

    אודות הכותב

    דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

    מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
    ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

    השאר תגובה

    אשמח לעזור

    יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר