חלומות כללי נפטרים בחלומות סדנת חלומות

חלומות על הריון

חלום על הריון

חלומות על הריון מופיעים בתקופות של שינויים תכנון הריון ורובם של חלומות על הריון חיוביים נקווה שתמיד יהיו כך

פירוש חלומות על הריון

חלום על הריון ברוב המקרים מסמל על שינוי שהחולם עובר ולרוב החולמים על היריון הם נשים.
נשים חולמות על ההיריון מאחר וחלק מהמסרים בחלום משקף על הלך מחשבותיהן, על הרצון בהריון ובשינוי בחיים וחלקו בא לשקף את הפוטנציאל לעתיד לבוא .אישה הרה שחולמת על הריון החלום ישקף את הלך מחשבותיה בהריון ופחדיה מתקופת ההיריון, הפלה ותוצאותיה של הלידה, חוסר הסבלנות ותחושות הכבדות בהריון, השינוי בחיי המין והזוגיות , פחד מפני דחית הבעל ובגידה בה.
חלום על היריון לפי הקבלה מסמל על שינוי חיובי בחיי החולם.
חלומות על הריון יכולים להיות ישירים או בעקיפין על ידי סימבולים שונים שמסמלים הריון.
במאמר אתייחס לסימבולים אלו ואחרים שמייצגים את תהליך ההיריון והלידה הקרבה.

  • דגים בחלום מייצגים את ההיריון, מין העובר, כמות העוברים ותחושות בהיריון.
  • תפוח בחלום מסמל על מיניות וכניסה להריון.
  • חתונה חוזרת בחלום מסמלת על שלב חדש בזוגיות ולרוב על הריון.
  • נפטר שמברך בחלום או בהריון מרמז על כניסה להריון קרוב לחולםמת
  • קנית בגד חדש בחלום מייצגת את השינוי הפיזי שהחולמת חווה במהלך ההיריון והרצון לחזור למידותיה לפני ההיריון.
    חלום על הריון

    חלום על הריון

  • קנית בית חדש בחלום ההיריון מייצג שינוי במבנה הזוגי. החלום יכול לייצג את הפחד מהשינוי או את השמחה בשינוי.
  • שיפוץ הבית בחלום המעבר שהחולמת והתא הזוגי/משפחתי עוברים במהלך ההיריון ולאחר הלידה,השלבים שהחולמת עוברת מההיריון ועד ללידה.
  • בגידה של הבעל באישה או של האישה בבעל בחלום הפחד מהשינוי ששני בני הזוג עוברים במהלך ההיריון והפחד מפני פגיעה בזוגיות ,חוסר ביטחונה של האישה בנשיות שלה מובילים לחלומות על בגידתו של בן זוגה בה .

חלום על הריון של מישהי אחרת

חלום על הריון של מישהי אחרת שמשקף את רצון החולם בהריון ,על קינאה בהצלחת אחרים.
חלום על הריון של מישהי אחרת כסימבול לרצון החולם
"חלמתי שאני הולכת במסדרון ענק שיש בו הרבה דלתות סגורות. באמצע המסדרון פגשתי מישהי מהתיכון שבכלל לא היינו חברות טובות.. אבל בחלום ממש שמחנו לראות אחת את השנייה. בחלום אני רואה שהיא בהריון מתקדם לקראת החודש התשיעי וממש שמחתי בשבילה ומתרגשת וחושבת בתוכי שגם אני רוצה להיות בהריון (למרות שזה מאוד רחוק מימני כרגע בחיים האמיתיים) חלמתי שהיא לוקחת צרור מפתחות ופותחת את אחת הדלתות הנעולות אבל אני לא מצליחה לראות מה יש מאחורי הדלת"
פירוש חלום על הריון של מישהי אחרת
החברה ההרה בחלום היא סימבול להריונה העתידי של החולמת ועל הברכה שקיבלה בחלום להריון. הדלתות הסגורות בחלום מסמלות על הקשיים שהיו בפוריות ושפתיחת אחת הדלתות היא סימן לכניסתה העתידית של החולמת להריון.

חלום על חתונה חוזרת כסימן לשינוי בזוגיות וכניסה להריון

חלום על חתונה חוזרת לזוג שהוא נשוי מרמז בחלום על הריון קרוב. החתונה בחלום מסמלת לקיחת אחריות נוספת של בני הזוג כי הקמת משפחה דורשת בשלות רגשית.
חלום על חתונה שנייה כסימן לשינוי בזוגיות וכניסה להריון "
אני נשואה עם בעלי 3 חודשים ומנסה להיכנס להריון ללא הצלחה. חלמתי שאנחנו מתחתנים בשנית ואני עם שמלת כלה והרגשות בחלום חיוביים. יצאתי לתפוס אוטובוס או טרמפ ולא הצלחתי. בהמשך נפגשנו שוב ואני עדיין בשמלת הכלה והגענו למקום מסוים וכול הזמן דיברנו ולא רבנו. הוא חיכה שאחליף את שמלת הכלה ונצא לדרך"
פירוש חלום על חתונה חוזרת כסימן לשינוי בזוגיות וכניסה להריון
המילה כלה בחלום מסמלת על הַכַּלָּה ובשלות הריגשית שהחולמת צריכה כדי להרות. נסיעה בכלי רכב בחלום מסמל על תהליך ששני בני הזוג עוברים לקראת היעד ההיריון.

חלום על דג כסימן לכניסה להריון

אחד מהפרשנויות על חלומות על דגים הוא כניסה להריון. נשים חולמות שיש להן דג בבטן, או בחלום לדג יש ביצים בבטן או שהן אוכלות בצי דגים בחלום ועוד .

חלום על דג כסימן לכניסה להיריון

חלום על דג צבעוני "אני בשבוע שלישי להיריון וחלמתי שאני רואה בריכה גדולה עם דגים צבעוניים שהבטן שלהם שקופה ובתוכה יש דג קטן"
פירוש חלום על דג כסימן לכניסה להיריון
החולמת בתחילת הריונה והדג עם הבטן השקופה ובו דג קטן מסמל על השתרשות ההיריון בגופה. בסביבתו של הדג יש עוד דגים דומים לו המראה שיש בסביבתה של החולמת עוד נשים הרות .

חלום על דגים

חלום על דגים

חלום נפטר שמברך את החולם

במהלך השנה הראשונה לפטירת הנפטר לנשמתו יש את הבחירה לשלוח ניצוץ חזרה לעולמנו לשם גלגול חיים נוסף. בחירה הזו היא זכות שמזכה את נשמת הנפטר להתפתחות מהירה בעולם הנשמות. סימנים להריון בחלום על נפטר: נפטר שמבשר בחלום על חזרתו לחיים או שהנפטר/ת בחלום בהריון.
חלום על נפטרת בהריו
ן
חלום על נפטרת בהריון "חלמתי על אחותי שנפטרה לפני כ 4 חודשים. אמי חלמה שהיא חוזרת ומאוד מופתעת מחזרתה. בחלום על אחותי שנפטרה אמי שואלת אותי, איך ייתכן שאחותי חזרה לחיים? אני מספרת לה שהיא בהריון. אנחנו בדרכנו הביתה, ואחותי שנפטרה אומרת לנו בחלום, שהיא רוצה שניקח אותה לביתה "
פירוש חלום על נפטרת בהריון
הריונה של הנפטרת בחלום מבשר על כניסה להריון של אחות הנפטרת.

חלום על הריון כסימן לשינוי בחיים

אפשרות לחלום על היריון הוא כניסה לתקופה של שינויים בחיים ועל שינוי משמעותי שהחולם עתיד לעבור בעבודה,בזוגיות ,וגם כניסה להיריון בעתיד.
חלום על הריון כסימן לשינוי בחיים " חלמתי שאני משתפת את כולם שאני בהריון ויש לי בת ובעוד חצי שנה אני עתידה ללדת. במציאות אני גרושה אם לשניים ולא מזמן נפרדתי מבן זוג"
פירוש חלום על הריון כסימן לשינוי בחיים בחלום על ההיריון ישנה התייחסות לתקופת 9 חודשי ההיריון שעבור החולמת הוא סימבול לתקופת תהליך השינוי שהיא עוברת בזוגיות בעקבות הפרידה מבן זוגה .

חלום על בדיקת הריון חיובית לפי הקבלה

חלום על קבלת בדיקת הריון חיובית לפי הקבלה היא הוכחה חיובית לשינוי שהחולם עובר ועל כך שהוא חיפש אישורים לשינוי.
חלום על בדיקת הריון חיובית לפי הקבלה
"חלמתי שאני מטילה שתן לתוך כלי די קטן שעלה קצת על גדותיו. הרגשתי תחושת הקלה וכול זה קרה בנוכחות בעלי . בעלי לקח את הכלי וראיתי שהיו בשתן שלי מין גלילים והתחלתי לדאוג לבריאותי והוא אמר לי שאין מה לדאוג . ‌בהמשך פגשתי בחורה שהייתה בחתונה שלנו חוזרת עם השתן שלי ומביאה בדיקת הריון ענקית שהייתה חיובית"
פירוש חלום על בדיקת הריון חיובית לפי הקבלה
החלום על בדיקת שתן מסמל על חוסר אמונתה של החולמת בעצמה ועל כך שהיא צריכה לקבל הוכחות על השינוי שהיא עוברת.

חלום על הריון תאומים לפי הקבלה

חלום על הריון תאומים לפי הקבלה מעיד על התלבטותו של החולם בין שתי אפשרויות ששתיהן מתאימות עבורו.
חלום על הריון תאומים לפי הקבלה
"חלמתי שאני בהריון עם תאומים(בנים) ולא יודעת מי האבא. בחלום אני עומדת ללדת תכף ומגלגלת את הימצאות שלי עם גברים בעבר ונמצאת בחיפושים אחר אב ילדי"
פירוש חלום על הריון תאומים לפי הקבלה חלום על
הריון עם תאומים מעיד על התלבטויות שמטרידות את החולמת עד לרגע כניסתה לשינוי שתוכנן על ידה.

חלום על לידה לפי הקבלה

חלום על לידה לפי הקבלה מעיד על שינוי חיובי ומיידי שהחולם עובר בתקופת החלום. אם הלידה קלה השינוי יעבור בקלות ובמהירות וההיפך.
חלום על לידה לפי הקבלה
" חלמתי שאני בחדר לידה עם צירים ונפטרת הביאה לי שן לבנה. יום אחרי חלמתי שאני כבר אחרי לידה והמיילדת שאותה אני מכירה מלידה קודמת ביקשה שאעשה פיפי ראשון אחרי לידה בסיר ואז ראיתי שהיא מכוונת אותי ללימודים

מסר בחלומות על הריון

מסר בחלומות על הריון

מסוימים"
פירוש חלום על לידה לפי הקבלה
הלידה בחלום מסמלת על תהליך שהחולמת עוברת בתקופת החלום הקשור למימוש עצמי והיעוד . ההכוונה ללימודים בחלום היא חלק מתהליך הלידה /שינוי שעל החולמת לעבור.

חלום על הריון לא רצוי או מתוכנן

חלום על הריון לא רצוי או מתוכנן משקף את פחדיו של החולם להתקדם בתהליך השינוי. שינוי חיצוני לא מתוך בחירה של החולם ,אי הסכמה של החולם לשינוי,הבלבול שהחולם מצוי בתוקפת החלום.
חלום על הריון לא רצוי או מתוכנן "
אני בת 60 ובחלום גיליתי שאני בהריון בחודש חמישי ולא יודעת ממי ומה לעשות"
פירוש חלום על הריון לא רצוי או מתוכנן
גילה של החולמת מסמל על כך שהיא איננה בגיל הפוריות אך גילוי ההריון בחלום מרמז על שינוי משמעותי שהחולמת לא מוכנה עבורו.

חלום על הריון עם בת /בן לפי הקבלה

יש חלומות שמין העובר מתגלה בחלום שהחולם עורך או מתכנן את ברית המילה .חלום על הריון עם בת מעיד שהחולם לא מרוצה מתהליך השינוי שהוא עובר ,על אי הבשלתו של השינוי המתוכנן .חלום על הריון עם בן מבשר על ההיפך מהריון עם בת.
חלום על הריון עם בת /בן לפי הקבלה  
"אני נשואה ללא ילדים עדיין (מנסים) חלמתי שאני מחזיקה את התינוק שלי רגע לפני שאנחנו נכנסים לעשות לו ברית ושאני עד הרגע האחרון מתלבטת איזה שם לתת לו"
פירוש חלום על הריון עם בת /בן לפי הקבלה
החלום מבשר לחולמת על הריון קרב עם בן זכר.

לסיכום חלומות על הריון

חלומות על הריון מופיעים בתקופות של שינויים ,תכנון תכניות עתידיות, תכנון הריון, רצונה של אישה להיות בהריון ושל אישה הרה. בחלק מהחלומות על הריון נראה חלום על הריון ברור מאוד כבטן הריונית ,לידה, קבלת צירים ,חלום על התינוק עצמו או כסימבולים שהוזכרו במאמר שמסמלים על הריון. רוב רובם של החלומות על הריון הם חיוביים ונקווה שתמיד יהיו כך.

לא מצאת פירוש לחלום שלכם?
ניתן ליצור קשר 

    כן יש לי שאלה חזרו אלי בבקשה





    אשמח לקבל חדשות ועדכונים

    דפנה ביסמוט
    מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני
    צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין

     

    אודות הכותב

    דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

    מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
    ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

    השאר תגובה

    אשמח לעזור

    יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר